חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזרונים לילדים – המדריך השלם

מאת: סימונס מזרוניםריהוט 11/05/2015880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזרונים לילדים – המדריך השלם

מזרונים לילדים וספות נוער צריכים להירכש באפקטיביות יתרה, כזו אשר תבטיח כי רכשתם את המוצר הנכון אורטופדית לילדיכם, וגם יספקו להם נוחיות מרבית. על מנת לעשות זאת בצורה מיטבית באמת, הכנו עבורכם מדריך שלם המלמד כיצד יש לרכוש לילדיכם מזרונים. המדריך יסודי, ומתייחס לכל הפרמטרים של המזרון: מידותיו, חומרי הייצור שלו, עוביו, וכד'.

יש למדוד את בסיס המיטה של הילד שלכם

המדידה צריכה להתבצע באמצעות סרט מדידה, ובאמצעותו יש לבדוק מהו אורך המיטה, מהו רוחב המיטה, ומהו עומק החלק אליו מוכנס המזרון. בסך הכל, אמורות להיות לכם 3 מידות באמצעותן יש לפעול לרכישת המזרון המתאים. לא מצאתם במידות אלו? מיטות יכילו ממש על פי רוב את המידות הנכונות לאורך ולרוחב. מידת עומק מדויקת אינה מובטחת, וגם אינה רצויה. מומלץ בכל מקרה לרכוש מזרון גבוה ממגרעת המיטה על מנת שהילד שלכם לא ייחשף לקצוות דופן העץ/המתכת של בסיס המיטה בעת השינה.

יש לבדוק חומרי ייצור של מזרונים

מזרוני לטקס, מזרוני פולימרים, מזרוני קפיצים, ועוד. יש לתת לילד שלכם להתנסות בכמה שיותר סוגי מזרונים מחומרים שונים עד אשר הוא ימצא את המזרון המתאים לו ביותר מבחינת נוחות. בדרך כלל – יש נטייה למזרון העשוי מחומרים מסוימים על חשבון אחרים, ובמידה והילד שלכם ביצע את החלטתו כדאי לדעת מאלו חומרים עשויים המזרונים אליהם הוא נוטה על מנת שתדעו בעתיד מהי העדפתו במידה ותצטרכו לרכוש שוב מזרון.

יש לבדוק את מידת העובי של המזרון

פרמטר נוסף שאין להקל בו ראש הוא עובי המזרון. כבר שוחחנו בנושא המידות, אך מידת העובי חשובה מכולן שכן העובי נגזר מעובי המגרעת של בסיס המיטה. אין לרכוש בשום מצב מזרון עבה פחות מהמגרעת וגם לא בגודלה המדויק – על מנת לא לחשוף את הילד שלכם לחבטות, כאמור. יש לבחון מזרונים בעוביים שונים, כאשר עובי המינימום הוא ממד גדול יותר מממד המגרעת של בסיס המיטה. לעובי – יכולת לקבוע את רמת הנוחות של המזרון לא פחות מהרכב החומרים. יש לבדוק האם הילד שלכם יעדיף מזרון עבה או דק. מומלץ גם לבדוק את רמות הקושחה השונות של המזרונים לפני ביצוע החלטה סופית מצד הילד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סימונס המזרונים הטובים בעולם - http://www.simmons.co.il.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סימונס מזרונים

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica