חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להקת כליזמרים כינור דוד כליזמר כליזמרים

מאת: דודלהקות אירועים15/12/20098091 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השמחה שלכם תלבש כליזמרים,

החיים שלכם יתפסו מזל טוב!

רוצים לראות רכבת מוזיקאלית של מוזיקה יהודית שורשית אצלכם בשמחה המשפחתית? אז תתכוננו, כי עם להקת "כינור דוד" אתם עומדים לקבל אצלכם באירוע של החיים אינספור כליזמרים עמוסים במיטב המנגינות של מוזיקת הנשמה היהודית, מכל הזמנים, הדורות, הגוונים, העדות ו... כן, כן, מה שתרצו. *** זאת ועוד הרבה מאוד פולקלור והפתעות כליזמריות שהן פשוט עונג צרוף לעיניים הרואות ולאוזניים השומעות בקרוב אצלכם עם להקת הכליזמרים של ישראל "כינור דוד". *** מזל טוב כבר אמרנו?

בעשרות שמחות משפחתיות ואירועים המוניים ברחבי הארץ נערכים מדי ערב לקראת הדוז פוא(ן) האמיתי של האירוע: רכבת מוזיקאלית ענקית של עשרות כלי נגינה אותנטיים ממשפחת הכלייזמרים, עמוסים בכל טוב מוזיקת הנשמה היהודית, מכל הזמנים, הדורות, הגוונים, העדות ו.. כן, כן, מה שתרצו. ועם כל הקצב והשמחה החגיגיים של הפזמונים היהודים שאתם מכירים ושאתם לא מכירים, כי בכל ערב, בעשרות שמחות משפחתיות כגון אלו ברחבי הארץ, נותנת לכם להקת הכליזמר והקצב היהודי של ישראל, "כינור דוד", כל פעם במקום אחר, את מופע חייה. כל פעם מחדש.

להקת "כינור דוד" היא להקת כלייזרים מהמובחרות ביותר שיש היום בישראל. כל כך מעולה, עד שלטענת בעלי השמחות והאירועים שמזמינים אותם להופעות, היא משאירה טעם של שמחה אמיתית גם אחרי תום השמחה המשפחתית. גל ההתרגשות שהלהקה הזאת סוחפת אחריה עם כל פעם מחדש שהם מוציאים הד ונשיפה נוספים מהכליזמרים שלהם, כלי נגינה אותנטיים, משקף ערגה למוזיקת נשמה יהודית מקורית. מדן ועד אילת, מירושלים ועד תל אביב, המנגינה שיוצאת מחברי הלהקה מהדהדת למרחקים. מוזיקת כליזמרים במיטבה.

וכדי לנצח על התזמורת המופלאה הזאת צריך לדעת להתלבש על כל כלי-הזמרים שאתם רק יכולים לחשוב עליהם. וכדי להוביל את הנעימות היהודיות המסורתיות הללו אל לב-ליבו של האירוע שלכם צריך לדעת, ובטח ובטח שצריך להרגיש, מה יודעת לעשות להקת הכליזמר "כינור דוד": כי במבחן התוצאה ההופעה שלהם היא פשוט בלתי נשכחת.

"כינור דוד", על סגנונות המוזיקה שהיא מנגנת, נחשבת היום ללהקה המפיצה את בשורת מוזיקת הכליזמרים באמצעות מגוון רחב ביותר של כלי נגינה שונים ומשונים, ובהם, נא תרשמו (למרות שצריך לשמוע מה הם יודעים להפיק מכלי הנגינה הזה כדי להתרשם באמת!): ??????, ?????, ??????,?????? . אלו ביחד עם הכריזמה המיוחדת של חברי הלהקה סוללים לכם באופן מושלם ומיידי חוויה יחידה במינה לשמחה המשפחתית שלכם, והיום עוד יותר מאי פעם בעבר. בבר מצווה שלכם. בחתונה. בברית, יודעים מה?! אפילו סתם ככה אצלכם בסלון הבית.

איפה שרק תגידו – כינור דוד. ואז השמחה שלכם תלבש כלייזמרים, והחיים שלכם יתפסו מזל טוב

0522600640

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דמיטרי

www.jerusalemklezmer.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד

מאת: דודטיולים בארץ01/08/121679 צפיות
כינור דוד" מזמינה אתכם לצאת לסיור עטוף בלב ונשמה ירושלמיים, בליווי צוות מדריכים מקצועי ומבחר נגנים ומתופפים דרך כל נקודות הציון ההיסטוריות המרתקות במורשת העם היהודי, בתוך ומחוץ לחומותיה של העיר. סיורי הסליחות מתקיימים לכל אורכו של חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, שבו נוהגים להרבות בתפילות ופיוטים. הסיורים מתקיימים בין התאריכים 23.08.2012 - 24.09.20

מאת: דודמוסיקה13/05/101436 צפיות
הכנסת ספר תורה עם להקת כלייזמרים כינור דוד שופרות תופים שירה וחופת ספר תורה

מאת: דודמוסיקה13/05/101412 צפיות
הכנסת ספר תורה עם להקת כלייזמרים כינור דוד שופרות תופים שירה וחופת ספר תורה

מאת: דודמוסיקה09/02/102798 צפיות
ליווי חתן בר מצווה בכותל המערבי

מאת: דודהפקות אירועים28/12/091392 צפיות
בעשרות שמחות משפחתיות ואירועים המוניים ברחבי הארץ נערכים מדי ערב לקראת הדוז פוא(ן) האמיתי של האירוע: רכבת מוזיקאלית ענקית של עשרות כלי נגינה אותנטיים ממשפחת הכלייזמרים, עמוסים בכל טוב מוזיקת הנשמה היהודית, מכל הזמנים, הדורות, הגוונים, העדות ו.. כן, כן, מה שתרצו. ועם כל הקצב והשמחה החגיגיים של הפזמונים היהודים שאתם מכירים ושאתם לא מכירים, כי בכל ערב, בעשרות שמחות משפחתיות כגון אלו ברחבי הארץ, נותנת לכם להקת הכליזמר והקצב היהודי של ישראל, "כינור דוד", כל פעם במקום אחר, את מופע חייה. כל פעם מחדש

מאת: דודמוסיקה28/12/092410 צפיות
רוצים לראות רכבת מוזיקאלית של מוזיקה יהודית שורשית אצלכם בשמחה המשפחתית? אז תתכוננו, כי עם להקת "כינור דוד" אתם עומדים לקבל אצלכם באירוע של החיים אינספור כליזמרים עמוסים במיטב המנגינות של מוזיקת הנשמה היהודית, מכל הזמנים, הדורות, הגוונים, העדות ו... כן, כן, מה שתרצו. *** זאת ועוד הרבה מאוד פולקלור והפתעות כליזמריות שהן פשוט עונג צרוף לעיניים הרואות ולאוזניים השומעות בקרוב אצלכם עם להקת הכליזמרים של ישראל "כינור דוד". *** מזל טוב כבר אמרנו?

מאת: דודבר ובת מצווה15/12/091810 צפיות
מומלץ ביותר! אנו מלווים את חתן בר המצווה ואורחיו לרחבת הכותל בנגינה בתופים ותקיעת שופרות והופכים אירוע קדוש זה לבלתי נשכח. מעגל מתופפים עוטף את חתן בר המצווה ומשפחתו בדרכם אל הכותל ובעליה לתורה בהרבה נשמה וקצב . מעגל מתופפים בנגינת שירי בר מצווה, שירי הילולה ושירי ירושלים מוסיפים רבות לרגעים מיוחדים ומרגשים אלו.

מאמרים נוספים בנושא להקות אירועים

מאת: שלומי ששתלהקות אירועים29/01/171574 צפיות
www.shshet.co.il חצוצרן שלומי ששת הטוב מכולם לאירוע מושלם!!! חתונה | בר מצוווה | אירועים | בריתה | ועדי עובדים טלפון להופעות: : 050-5748282



מאת: נינה כהןלהקות אירועים01/02/161897 צפיות
השיקולים שמביאים להחלטה חיובית

מאת: נינה כהןלהקות אירועים01/02/161690 צפיות
חגיגה חסרת פשרות לבני גילאים שונים

מאת: נינה כהןלהקות אירועים01/02/161772 צפיות
זה הזמן להחליף קידומת בסטייל

מאת: נינה כהןלהקות אירועים01/02/161727 צפיות
מזמינים את החברים למסיבה אחרת

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica