חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כליזמר כינור דוד

מאת: דודהפקות אירועים28/12/20091393 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני שעורכים אירוע לכל המשפחה

חשוב לדעת כמה עובדות רק בינינו

 

המדריך לאירוע* המושלם בעולם**

 

*הישראלי /// **היהודי

אם בחרתם לקיים אירוע משפחתי בלי להקת הכליזמרים "כינור דוד", כדאי שתדעו: זו גם האפשרות הכי גרועה והכי רעה שבחרתם לעצמכם. ואלה הסיבות:

זהירות: אירוע בלי להקת הכליזמרים "כינור דוד" (לא משנה איזה אירוע אגב), אינו מוגן על פי חוק מפני שעמום והחמצה של החיים.

לעובדה הבאה לא רבים מודעים: קיים הבדל חד וברור בין אירוע ושמחה רבת קהל שמופיעה בו להקת הכליזמרים "כינור דוד", לבין אירוע או שמחה שלא מופיעה בו להקת הכליזמרים "כינור דוד". כשאתם מקיימים אירוע, כל אירוע, שבו עולה לבמה באחת מכניסות ההפתעה שלה להקת הכליזמרים "כינור דוד" – אתם נהנים משורה רחבה של יתרונות, וגם מהגנה על פי חוק מפני שעמום והחמצה של החיים. את הסיבות לכך להקת הכליזמרים של ישראל, להקת "כינור דוד", כבר תראה לכם בהופעה חיה. המשמעות: אם יש לכם את להקת הכליזמרים "כינור דוד" אצלכם באירוע או בשמחה (כל שמחה, כל אירוע, כבר אמרנו?!), החגיגה שלכם תגיע עד לב השמיים. הדברים תקפים כמובן לכל מי שמתקשרים כבר עכשיו, ממש ברגע זה.

לעומת זאת, אירוע או שמחה אחרת ללא השתתפות פעילה כזאת או אחרת של להקת הכליזמרים "כינור דוד" (כן, זאת ולא אחרת!) אינה מגינה על האירוע שלכם מפני כלמיני מרעין בישין ושאר צרות צרורות שלא נדע. כלומר: אם האורחים והאורחות שלכם יפהקו משעמום, או לא יזכרו בכלל שום דבר מהאירוע או מהשמחה שלכם רק כי לא ידעתם להזמין בזמן את להקת הכליזמרים של ישראל "כינור דוד" – ההפסד כולו שלכם. גם הרווח של החברים והחברות שלכם, אולי אפילו של השכנ/ה ממול, שעל חשבון היום והמועד של האירוע שלכם הזמינ/ה את להקת הכליזמרים "כינור דוד" להופיע אצלם באירוע שלא מפהקים בו, ובוודאי ובוודאי שלא יוצאים ממנו מבלי לזכור כל פרט ופרט, כל צליל וצליל, כל תו ותו, כל הד והד, של להקת הכליזמרים "כינור דוד".

מפתיע: קיום אירוע או שמחה משפחתית עם להקת הכליזמרים "כינור דוד", גוזלת, בממוצע, כחמש דקות בלבד בטלפון, ועוד פחות מזה במניין הכסף.

עריכת אירועים כמו בריתות, בר מצוות, חתונות ושאר שמחות משפחתיות בנוכחות להקת הכליזמרים "כינור דוד" (ואת זה יודע כל מי שהזמין אותם), הינה משימה מתישה ומפרכת למדי, רק למי שנמצאים מחוץ לגבולות טווח מדינת ישראל. לכל השאר מדובר במסלול חיפושים, שאורך, בממוצע, רק כחמש דקות בטלפון, ועוד פחות מזה במניין הכסף. יש לזה סיבות טובות. הראשונה: בין מאות האפשרויות לקיים אירוע אצלכם באירוע תמצאו רק מעטות שבאמת יתאימו לכם לכיס מבלי להשאיר את כל מי שיצפה בהן אדיש. וגם אז, מסתבר, תמצאו את עצמכם רק בתחילת הדרך.

כי גם אם מצאתם מה לעשות אצלכם באירוע (ורוב החוגגים מוצאים בסוף מה לעשות באירוע שלהם כדי שינצוץ למרחוק. הם פשוט מזמינים את להקת הכליזמרים "כינור דוד" שתבוא ותופיע אצלם ומצדם שתגיע אפילו מרחוק), עדיין יש צורך לטרוח ולבדוק שזה קורה לכם באמת במציאות ולא רק בחלום. טוב, נו, אבל זה כבר כסף קטן. טוב, נו, פעם שנייה (פעם שלישית גלידה בטעם להקת הכליזמרים "כינור דוד". יאמי-יאמי! כן! כן!), גם הופעה של להקת הכליזמרים "כינור דוד" היא כסף קטן. והנאה גדולה ומושלמת.

למה (באמת) שמי שעורך אירוע ללא השואו אוף הכליזמרי של להקת הכליזמרים המובחרת ביותר בישראל, "כינור דוד", אין הרבה סיכוי לצאת על באמת שבע רצון מהאירוע שלו בעצמו?

הנקודה הבעייתית ביותר מצד מקיימי האירועים והשמחות המשפחתיות (להלן בר מצווה, ברית או בריתה, בטח ובטח חתונות וכאלה מן סטייל של מסיבות), היא מטבע הדברים, שהם לא הזמינו מבעוד מועד את להקת הכליזמרים "כינור דוד" להופיע אצלם באירוע או בשמחה המשפחתית. תחשבו מעט על המאמץ הקטן, ועל הכסף הקטן, שאותם הזכרנו אך קודם באשר לדרישות המעטות, או שמא יש לומר הקטנטנות, שעליהם לעבור בדרך אל אושר הכליזמרים שלהקת "כינור דוד" משאירה אצל כל מקיימי האירועים והשמחות המשפחתיות שמזמינים אותם. קל להבין מדוע מקיימי האירועים שלא נמצאים בעניינים אין הרבה סיכוי לצאת מרוצים ושבעי רצון מהאירועים שלהם עצמם.

הלו, היי, אתם כאן? חייגו את המספר שלהם עכשיו, והזמינו אותם מייד: 0522600640

התופעה הבאה מוכרת – וגם מאוד-מאוד סימפטית. לרוב, אם אתם בוחרים בה, אתם מצהירים, בעצם, שאתם בעניינים. שאתם בעניינים של עולם הכליזמרים. כינור דוד. התקשרו עוד היום.

רק עם להקת הכליזמרים "כינור דוד" יש לכם...

שעה-שעתיים של הופעה ויצאתם עם אירוע הכליזמרים של החיים שלכם

המוזיקה של להקת הכליזמרים "כינור דוד" מאפשרת לכם להתחבר לשורשים של מסורת היהדות תוך פרק זמן קצר מאוד. המנגינות החסידיות ממתינות לכם במגוון כלי נגינה עממים, עם מנגינות מלהיבות, מלהיטות, מרקידות. בחרתם את להקת הכליזמרים "כינור דוד" להופיע אצלכם באירוע מכאן יהיה האירוע שלכם סופיסטיקטד על באמת.

כל הופעה של להקת הכליזמרים "כינור דוד" גוררת אחריה את תשואות הקהל

הופעה של להקת הכליזמרים "כינור דוד" חושפת בפניכם עולם שלם ומשתלם של מנגינות יהודיות ושאר פלאי עולם המוזיקה הפולקלוריסטי. כחלק בלתי נפרד מההופעה – בדיוק כפי שתרצו ומתי שרק תגידו להם – הם יחוללו עם צליל כליזמרים בלתי נשכחים. וירקידו וילהיבו אתכם ואת כל האורחים והאורחות שלכם. מדובר, לפני הכול, בחוויה של ממש. ובהוד והדר למסורת.

ועוד עובדה: הופעה של להקת הכליזמרים "כינור דוד" היא הופעה יוקרתית ומיוחדת במינה במחיר לא יקר ויחיד במינו

במסגרת ההופעה של להקת הכליזמרים "כינור דוד", חברי הלהקה מחויבים להוציא מכלי הנגינה שלהם ניסים ונפלאות. הווירטואוזיות של הנגנים נותנת לכם אינספור אפשרויות לבחירה במהלך ההופעה, וגם הקהל יכול לבוא בדרישות משלו, כן, כן, על פי מיטב המסורת היהודית. שיטת ההופעה של להקת הכליזמרים "כינור דוד" מבטיחה לכם קבלת קהל חד פעמית, כולל עוד המון אפשרויות רבות נוספות להפתעות אחרות.

אה, כן. ועוד דבר אחד פעוט, אבל עובדתי ביותר. הופעה של להקת הכליזמרים "כינור דוד" היא הופעה יוקרתית ומיוחדת במינה במחיר לא יקר ויחיד במינו. עובדה.

שימו לב: הופעה בלתי מתפשרת על הכליזמרים

להקת הפולקלור והקצב לפי הכליזמרים של עולם היהדות "כינור דוד" היא הלהקה המובחרת והווירטואוזית ביותר בישראל בתחום זה. הראשונה שהוציאה את הכליזמרים מהגבולות שלו והפיחה בו חיים חדשים שזכו וזוכים לשבחים על גבי שבחים. לכן, כשתזמינו אותם להופיע אצלכם באירוע או בשמחה המשפחתית שלכם, תוכלו לדעת בוודאות שתהיה לכם הופעה בלתי נשכחת מעולם הכליזמרים.

מבחר גדול של כלי נגינה

צריך רק לבחור בקו ההופעה המתוכנן על פי הנאתכם, ולהקשיב לצי כלי הנגינה של להקת הכליזמרים "כינור דוד". בתפריט: מבחר כלי נגינה עממים ולא עממים כאחד, עם כל השיפורים המוזיקליים, מהיותר פופולאריים, מהיותר אהובים, ומהיותר נחשקים שיש היום לאוזניים. כינור דוד. רק להתקשר, לבחור וליהנות.

חידוש והשבחה של פולקלור

לבן שלכם יש בר מצווה? לבת שלכם חוגגים בריתה, או שישר נחתוך – לברית אולי? – היישר אל החתונה של הבן או הבת שלכם, או שלכם בעצמכם, את, אתה, היא והוא בבת אחת, מי שלא תהיו.

אם ככה, אז תחשבו רגע על עצמכם.

עם יד על הלב, האם אתם מרגישים מחויבים לתת טאץ' כזה של יהדות באירוע שלכם הקרב ובא? אם כך, אז תרשמו נא את השם הבא, ותגידו אהלן וסהלן וברוך הבא, ללהקת הכליזמרים "כינור דוד".

כי עם "כינור דוד" זהו אירוע מהסרטים של הכליזמרים

ההופעה הבלתי נשכחת של להקת הכליזמרים "כינור דוד" כוללת, בין השאר, צלילים פולקלוריסטים מכל הזמנים, וממיטב המסורת היהודית ושירי הנשמה שלנו. גם לא תצטרכו לשכנע את האורחים והאורחות שלכם לצאת מגדרם לנוכח מוזיקה שורשית אמיתית שתחזיר אותם לבית סבא רבא. במילה אחת: ענק. בשתי מילים: פשוט ענק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דמיטרי

www.jerusalemklezmer.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד

מאת: דודטיולים בארץ01/08/121681 צפיות
כינור דוד" מזמינה אתכם לצאת לסיור עטוף בלב ונשמה ירושלמיים, בליווי צוות מדריכים מקצועי ומבחר נגנים ומתופפים דרך כל נקודות הציון ההיסטוריות המרתקות במורשת העם היהודי, בתוך ומחוץ לחומותיה של העיר. סיורי הסליחות מתקיימים לכל אורכו של חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, שבו נוהגים להרבות בתפילות ופיוטים. הסיורים מתקיימים בין התאריכים 23.08.2012 - 24.09.20

מאת: דודמוסיקה13/05/101437 צפיות
הכנסת ספר תורה עם להקת כלייזמרים כינור דוד שופרות תופים שירה וחופת ספר תורה

מאת: דודמוסיקה13/05/101414 צפיות
הכנסת ספר תורה עם להקת כלייזמרים כינור דוד שופרות תופים שירה וחופת ספר תורה

מאת: דודמוסיקה09/02/102800 צפיות
ליווי חתן בר מצווה בכותל המערבי

מאת: דודמוסיקה28/12/092413 צפיות
רוצים לראות רכבת מוזיקאלית של מוזיקה יהודית שורשית אצלכם בשמחה המשפחתית? אז תתכוננו, כי עם להקת "כינור דוד" אתם עומדים לקבל אצלכם באירוע של החיים אינספור כליזמרים עמוסים במיטב המנגינות של מוזיקת הנשמה היהודית, מכל הזמנים, הדורות, הגוונים, העדות ו... כן, כן, מה שתרצו. *** זאת ועוד הרבה מאוד פולקלור והפתעות כליזמריות שהן פשוט עונג צרוף לעיניים הרואות ולאוזניים השומעות בקרוב אצלכם עם להקת הכליזמרים של ישראל "כינור דוד". *** מזל טוב כבר אמרנו?

מאת: דודלהקות אירועים15/12/098130 צפיות
להקת נגני כלייזמרים בהרכבים שונים מנגנים את מיטב ניגוני ונעימות הכליזמרים. מוסיקה חסידית , מוסיקת נשמה יהודית כפי שה כלייזמרים והלהקות החסידיות מנגנים אותם. ניגוני פולקלור ונשמה מכל העולם ,מוסיקה קלאסית קלה ,מוסיקת ג'ז. מופעים ייחודיים ויחידים במינם חוויה שקשה לשכוח. הכליזמרים מ-"כינור דוד" הם נגנים ברמה אומנותית גבוהה ביותר , בוגרי האקדמיה הגבוה למוסיקה בירושלים וירטואוזים בכלי הנגינה. בעלי נסיון רב במופעי הכלייזמרים בצפת

מאת: דודבר ובת מצווה15/12/091811 צפיות
מומלץ ביותר! אנו מלווים את חתן בר המצווה ואורחיו לרחבת הכותל בנגינה בתופים ותקיעת שופרות והופכים אירוע קדוש זה לבלתי נשכח. מעגל מתופפים עוטף את חתן בר המצווה ומשפחתו בדרכם אל הכותל ובעליה לתורה בהרבה נשמה וקצב . מעגל מתופפים בנגינת שירי בר מצווה, שירי הילולה ושירי ירושלים מוסיפים רבות לרגעים מיוחדים ומרגשים אלו.

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195899 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181570 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica