חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה מהבית- איך עושים את זה?

מאת: p4qwעסקים מהבית17/12/20091523 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

דפיקה בדלת. אני פותחת. שכנה עומדת על סף ביתי, בידה כוס ריקה.

"יש לך להלוות לי קצת סוכר?". לא עוזבים שכן בשעת מצוקה, אני מזמינה אותה פנימה ולוקחת מיידה את הכוס למילוי.

"אז איך הולך?" היא פותחת בשיחה. אצל חלק מהאנשים שיחה טובה יכולה להיות משולה לתשלום על טובה, אצלי שיחה טובה באה על חשבון הדקות המועטות בהן אני מסדרת את הבית ושותה קפה לפני שאני פותחת את הבוקר בעבודה. אני עונה לה בקצרה שאני בתקופה קצת לחוצה, ומגישה לה את הכוס המלאה בגרגירים לבנים.

"לחוצה? " היא מתפלאת. "כל הבוקר לרשותך,תנוחי. תטיילי" אני מחייכת אליה. אני יודעת שזה לא מרוע לב. רק מחוסר ידיעה ואולי טיפה אטימות.

אני מסבירה לה בקצרה שאני עובדת מהבית, והבוקר אצלי ממש לא ברשותי.

"עזבי אותך.אף אחד לא ישים לב. את בבית. תגידי שעשית ספונג'ה או משהו... מה זה משנה"
אני מודה לה מקרב לב על העצה, מלווה אותה לדלת וחוזרת למשרדי.

משרדי ממוקם בלב הבית.

כל הפרויקטים נעשים בערך שם או על השולחן שליד.

"עבודה מהבית"- צמד מילים שנשמע כה קסום.

גם "עבודה"-המסמלת אצל רובנו: כסף, הכנסה,צימצום מינוס, מותרות, כיסוי חובות,קניות,

וגם "מהבית"-ביטוי שעושה אסוציאציות של: פיג'מה,כוס קפה צמוד,בלי שעון מעורר בבוקר,נימנום על הספה .

כלומר מדובר במשכורת שנכנסת לחשבון מדי חודש,שבעצם באה מזה שאנו מסתובבים בפיג'מה ומפטפטים בטלפון תוך כדי הקפה.

אז זהו שלא.

עבודה מהבית היא ככל עבודה, ואף קשה יותר.

לקוחות הם אנשים אמיתיים הרוצים תוצר סופי, ואף אחד לא ישלם לי על ספונג'ה שאני עושה בזמן העבודה. לקוחות מעוניינים בשירות, ולא משנה להם אם אני במשרד ממוזג או במטבח תוך כדי בחישה בסיר. לקוחות דורשים מקצוענות, ולא מעוניינים לשמוע רדיו, בכי תינוק או זרם מים תוך כדי השיחה.

עבודה מהבית היא ככל עבודה, רק שהיא נעשית בתנאים ביתיים, שבהחלט יכולים לאתגר את תהליך ההתקדמות של התפוקה.

מה זה תנאים ביתיים? תנאים נהדרים לחיים אך תת- תנאים לעבודה מסודרת עם הלקוחות.

בשביל שלא נדבר באוויר, אתן קצת טעימות מיומנה של אמא העובדת מהבית.

בוקר,הילדים בגנים ובביה"ס, המיטות מסודרות, הכלים שטופים, הכביסה כבר באמצע. אפשר להתחיל.

ארבע שעות וחצי של עבודה אינטנסיבית. מרימה עיניים לשעון - 12:53. עוד 7 דקות אני צריכה לאסוף ילד מהגן שבקצה השני של העיר. הריצה מתחילה. אוספת ילדים מהגנים, ארוחת צהריים, יושבים על השיעורים, ילדים מתרוצצים, מזמינים חברים, המוסכניק מתקשר להזכיר שהשנה צריך גם בדיקת בלמים לטסט, אני שולחת מייל ללקוח מהבוקר שמעוניין בהזמנה, אמא מתקשרת מודאגת למה אבא לא התקשר אליה מהבוקר, שכנה דופקת בדלת ומזכירה שמחר יש אסיפת דיירים, ההשתתפות חובה. הילדה דורשת חטיף, היא רעבה. הבעל שולח sms "מחר יש ערב גיבוש בעבודה, באים בזוגות".

מכינה ארוחת ערב. תוך כדי מתקשר יובל הלקוח שביקש שתעצבי כרטיס ביקור עד מחר בבוקר. איזה מזל. עיצבת. לא. הוא רוצה אחר.כן. עד מחר בבוקר.לא נורא. אשב על זה אחרי המקלחות של הילדים.הקניות שתכננתי להערב ידחו למחר. לא. בעצם מחר יש ערב גיבוש וגם אספת דיירים. באים בזוגות, ההשתתפות חובה. לא  משנה. אז לא נעשה קניות. מי בכלל צריך לאכול? שוב טלפון, לקוח אחר רוצה לברר על הצעת מחיר שנתתי אתמול. ילד בוכה. אני מנסה להסביר בפנטומימה ש "אמא עובדת". הילד מתחיל לצחוק. הלקוח אומר שהוא שולח מייל וזה דחוף למחר בבוקר.כמובן.

ילדים מסיימים ארוחת ערב. הרוב על הרצפה. לא נורא. אשטוף בלילה. טלפון. "דיברת עם נילי, ההיא שרצתה תרגום למחר בבוקר?" נילי, נילי,נילי. מי זאת נילי? מה יש לכולם מחר בבוקר? אני עונה שלא דיברתי ומנסה להציע את המיטות של הילדים לשינה עם שפופרת על כתפי.

זהו. נראה לי שהכל מוכן לשינה.

לפני שמתחילה עם המקלחות אני זורקת מבט על מסך המחשב. 7 מיילים חדשים. 4 לקוחות שמחפשים אותי דחוף. עכשיו. לעוד שניים יש שאלות הבהרה דחופות. מייל אחד פרסומת. טלפון. זה בטח לא לקוח. השעה אחרי 19:00.

גיסתי. מה עם העיצוב של ההזמנה?שינית? אני מבטיחה שמחר בבוקר הקובץ המתוקן אצלה.

ממשיכה למקלחות. מריבה אלימה בין אחים מי מתקלח אחרון. אני מבטיחה הפתעות למי שמוותר. כולם משתתקים לרגע ואז מתחילים לריב מי יוותר ראשון.

השעה 20:30 . שקט. המשרד שלי שוב ברשותי. הבית רחוק מלהיות מסודר.אני מתיישבת לענות על המיילים. את העיצובים אשמור לשעות הקטנות של הלילה. הבעל מגיע. על פניו הבעת שאלה "למה הבית הפוך?" . אני עוזבת את המחשב למען הזוגיות.

00:40. שקט. הכביסה מקופלת. הכיור ריק  מכלים. הרצפה כמעט מבריקה.

מתיישבת על יד המחשב ופותחת קובץ לעיצוב.

ממה מתחילים?

02:50 הכל מוכן למחר. כל הלקוחות קיבלו מענה. אני הולכת לישון.

06:30 בני מעיר אותי בצרחות, אני פוקחת את עיניי ורואה שעוד יום דופק בחלון.

עבודה מהבית זה דבר נפלא. זה חוסך המון ונותן המון. נכון שישנם ימים עמוסים וישנם ימים עמוסים יותר, אך עדיין מדובר בעבודה שאוהבים, ושנעשית ממקום שאוהבים, הבית.

עם זאת, עבודה מהבית זו מסגרת מאוד תובענית הדורשת משמעת ומוטיבציה גבוהה.

לא משלמים על זה שנמצאים בבית, אלא על זה שעובדים, בבית.

אני עובדת בכמה תחומים בבית.

על אחד מהתחומים אני רוצה להמליץ  בחום.

מדובר על עבודה במסגרת האתר www.p4qw.com  הדוגל והמושתת על עבודה מהבית.

ישנם עוד תחומים רבים ואחרים בהם ניתן לפתח עסק מהבית.

אשמח לשמוע ולהכיר הצעות ורעיונות חדשים בנושא.

שלכם,חני

http://www.p4qw.com/hakladot.jsp

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חני

www.p4qw.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת p4qw

מאת: p4qwעסקים - כללי17/12/091131 צפיות
רבות כבר נכתב אודות p4qw ונפלאותיה. עם זאת למי שפיספס, לא ראה, לא היה ולא מצא... עוד קצת על העסקים של p4qw .

מאת: p4qwצרכנות17/12/091377 צפיות
לאחרונה השיקה חברת אינטרנט גדולה המתמחה בתרגומים, שירות חדש- שירות תרגום אנושי. האם מדובר במהפכה בתחום התרגום? לא נראה לי. הרבה חברות משתמשות מידי יום, שנים רבות , בתרגום אנושי. כמה זה עולה? עשו השוואות מחירים וגלו בעצמכם. רוצים את הכי זול? בשביל זה אנחנו כאן.

מאת: p4qwעסקים - כללי17/12/091211 צפיות
עסקאות קטנות,לקוחות המעוניינים בהזמנה בודדת,חברות שצריכות ביצוע מידי, כל אלה יכולים לקבל מענה במסלול האוטומטי המוזל שפתח במיוחד עבור האתר p4qw .

מאת: p4qwעבודה וקריירה - כללי23/11/091257 צפיות
עשרת הדברות של p4qw- למה ללבחור דווקא בנו תגידו שאנחנו לא אוביקטיביים...? זה נכון! מצד שני כשיש כזה שירות קשה להיות אובייקטיבים!

מאת: p4qwעסקים מהבית14/11/091671 צפיות
שירותי קלדנות- ענף שהולך ומתפתח בשוק הצרכנות הישראלי. למי זה מויעד? למה בכלל לשכור שירותי קלדנות? מה חשוב לקחת בחשבון ועוד.

מאת: p4qwביקורות מוצרים14/11/091245 צפיות
שירותי קלדנות- ענף שהולך ומתפתח בשוק הצרכנות הישראלי. למי זה מויעד? למה בכלל לשכור שירותי קלדנות? מה חשוב לקחת בחשבון ועוד.

מאת: p4qwטיפים שיווקיים27/10/091155 צפיות
אומרים או שנולדים עם זה או שלא. מי שנולד להיות מוכר ומשווק, דרכו מובטחת ומי שלא , לא. ומה עם אלה שלא נולדו לתוך עולם של מסחר ? זהו?לעולם לא יכלו להרוויח את כספם באמצעות אומנות השיווק? מה פתאום!!! בטח שיוכלו! אך נדרשת לכך המון למידה ומוטיבציה!

מאמרים נוספים בנושא עסקים מהבית

מאת: בנימין קלינגרעסקים מהבית30/09/201147 צפיות
בעקבות פרסום נוסחן הרשמי של התקנות שבכותרת, עודכנה רשימת מקומות העבודה שהותר להם לעבוד במהלך התקופה שמיום 25 בספטמבר 2020 בשעה 14:00ועד ליום 10 באוקטובר 2020. התקנות שבכותרת הן עדכון לרשימת מקומות העבודה המופיעים בתוספת השנייה לתקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (הגבלת פעילות במקומות עבודה), תש"ף-2020 ובלבד שכניסת העובד למקום העבודה הכרחית לשם אספקת המוצר או השירות.

מאת: יעקב שמילעסקים מהבית10/07/144451 צפיות
פרילנסרים רבים וותיקים מכירים את השיטה. להיות עצמאי ללא פתיחת תיק. האם זה משתלם בכלל?

מאת: אמיר פטיטועסקים מהבית01/12/138200 צפיות
בימינו הרבה מאוד בני אדם אפילו קלטו שדרך האינטרנט הם יכולים בהשקעה בהחלט בינונית כדי להתחיל לייצר תוצאות במיוחד יפות והתחילו להתעסק כמו כן במידה ו דבר זה במשרה הוגנת או תמיד מספר זמן בשבוע. כדי להבחין היאך לעשות כסף דרך האינטרנט אתה לא רצוי די הרבה מומחיות וממש לא רצוי כמעט ותק לפני הכול כי אם קשר לבני אדם שכבר מתחילים את הגורמים.

מאת: kesef88עסקים מהבית10/07/131629 צפיות
כסף באינטרנט | כסף קל | לעשות כסף באינטרנט חברות ישראליות רבות משלמות לצרכנים כסף רב בתמורה למידע אודות הרגלי הצריכה, מילוי שאלונים במגוון נושאים, וכן בתמורה לחוות דעת על מוצרים שונים. השיטה פועלת כך: הסקרים נשלחים ישירות למייל, אותו אתם תתנו בשעת ההצטרפות לאתרים, כאשר אתם ממלאים אותם בזמנכם הפנוי. בגמר הסקר אותו מילאתם, נזקף לזכותכם זיכוי כספי. כאשר תצברו סכום מינימאלי, תוכלו להמיר אותו לכסף או תלושי שי. * ניתן לצרף חברים ולהרוויח על כל חבר 15 נקודות - כל 500 נקודות זה 50 ש"ח

מאת: kesef88עסקים מהבית10/07/131608 צפיות
כסף באינטרנט | כסף קל | לעשות כסף באינטרנט חברות ישראליות רבות משלמות לצרכנים כסף רב בתמורה למידע אודות הרגלי הצריכה, מילוי שאלונים במגוון נושאים, וכן בתמורה לחוות דעת על מוצרים שונים. השיטה פועלת כך: הסקרים נשלחים ישירות למייל, אותו אתם תתנו בשעת ההצטרפות לאתרים, כאשר אתם ממלאים אותם בזמנכם הפנוי. בגמר הסקר אותו מילאתם, נזקף לזכותכם זיכוי כספי. כאשר תצברו סכום מינימאלי, תוכלו להמיר אותו לכסף או תלושי שי. * ניתן לצרף חברים ולהרוויח על כל חבר 15 נקודות - כל 500 נקודות זה 50 ש"ח

מאת: כסף באינטרנטעסקים מהבית05/06/131650 צפיות
סקרים בתשלום - השיטה פועלת כך: הסקרים נשלחים ישירות למייל, אותו אתם תתנו בשעת ההצטרפות לאתרים, כאשר אתם ממלאים אותם בזמנכם הפנוי. בגמר הסקר אותו מילאתם, נזקף לזכותכם זיכוי כספי. כאשר תצברו סכום מינימאלי, תוכלו להמיר אותו לכסף או תלושי שי.

מאת: כסף באינטרנטעסקים מהבית30/04/132507 צפיות
סקרים בתשלום - השיטה פועלת כך: הסקרים נשלחים ישירות למייל, אותו אתם תתנו בשעת ההצטרפות לאתרים, כאשר אתם ממלאים אותם בזמנכם הפנוי. בגמר הסקר אותו מילאתם, נזקף לזכותכם זיכוי כספי. כאשר תצברו סכום מינימאלי, תוכלו להמיר אותו לכסף או תלושי שי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica