חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עם חדש - ישן.

מאת: p4qwטיפים שיווקיים27/10/20091155 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עם חדש-

לקוחות הם עם.

כל לקוח והסיפור שלו. לכל לקוח האופי שלו.

יש לקוחות שרק מחכים שתפתח להם פתח לשיחת נפש, ויש לקוחות המעדיפים להתכתב במייל, התכתבות של לא יותר משורה וחצי.

תפקיד המוכר הינו כלל לא פשוט. המוכר כאן הוא מעין יוצר, הצריך להתאים את קצב העסקה לציפיות הלקוח. אם יישמע רק לשניה אחת כמאוכזב  או כחסר סבלנות , העסקה תתחיל להתנדנד.

הססנות קלה מצד המוכר תגרום להטלת ספקות ולבטים רבים אצל הלקוח.

הלקוח רוצה ביטחון. הוא רוצה שלווה.

הוא פונה אליך, המוכר, כדי שתעזור לו בהתאמת השירות או המוצר. כל מה שהוא עושה זה רק לחפש מקום מבטחים שייתן מענה לדרישות שלו. לקוח בטוח הוא לקוח שמשלם.

לך, המוכר, יש הרבה כוח בידיים. יש לך כוח להרגיע או לעצבן, לתת מענה או "להקטין" ראש ולענות תשובות של בערך.

מתוך השיחה הכי קצרה שאתה מנהל עם הצד השני, יכולה להתפתח ידידות נפלאה או עוינות  מחריבת עולמות.

לקוחות הם עם, ועם די מפונק.

יודע מה...גם אתה הרי לקוח של מישהו.

האם כיף לך כשמתייחסים אליך רק כארנק ההולך על שתיים?

האם אתה נרגש להזמין חופשות כשנציג השירות נותן לך הרגשה של "אתה מבזבז לי את הזמן"?

האם אתה נלהב לעשות קניות בחנות בה המוכרים מתעצבנים מהשאלות שלך?

האם תשקיע את כספך, עליו עמלת כל כך קשה, במשהו שאינך בטוח בו ?

כנראה שלא.

מסתבר שגם אתה כלקוח יכול להיות די מפונק ורוצה שירות.

איפה הגבול?

הגבול בין לפנק את הלקוח בגדר הסביר לבין לאפשר לו לקפוץ לך , המוכר, על הראש - מאוד דק וכמעט בלתי מורגש.

לקוח שרוצה להזמין שירותי תרגום, מהר ומיד, אבל טיפה מתלבט ומהסס- יקבל מענה ושירות הכי מפנקים שיש. הלקוח הזה צריך סבלנות וזמן. הזמן הזה יכול להיות רק 5 דקות שיחה , אם רק תתן לו הרגשה שהוא לגיטימי, ואל תלחיץ אותו ב"נו, אז איך אתה משלם?"

לקוח שרוצה להזמין שרותי תרגום אבל קודם רוצה לראות את תעודת הלידה שלך, לבדוק את כל המתורגמנים בארץ, ולבסוף להתלבט על ההזמנה עם סבתא שלו, הוא לקוח שעלול לקפוץ לך על הראש ולבזבז לך המון זמן יקר מבלי לקנות/ להזמין ממך כלום.

היזהר ממנו. אל תתן לו להוביל אותך. תוביל אותו אתה. תשאל  אותו "איך אתה מעדיף לשלם?"

תוביל אותו לשלב הסופי. הוא לא צריך זמן לעיכובים, הוא כבר ידאג לזה בעצמו.

לקוח שנשמע כלקוח מחושב ומסודר יכול להתגלות יותר מאוחר כפרפקציוניסט חסר גבולות שיציק לך על כל דבר קטן.

לקוח שנשמע כקפדן, אחרי שיגלה שהוא בידיים טובות, יכול להיות הכי פזיז ופזרן.

לקוחות הם עם.

והתפקיד שלך, כמוכר, לתת להם את השירות הטוב והבטוח ביותר.

והתפקיד שלך כלקוח, להתפנק ולדרוש שירות של 100%

אבל זכור,  גם מוכרים הם בני אדם.

-------------------------------------------------------

הקישרים שלי הם:

www.p4qw.com

www.p4qw.com/hakladot.jsp

www.p4qw.com/translator.jsp

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חני

www.p4qw.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת p4qw

מאת: p4qwעסקים מהבית17/12/091525 צפיות
מיומנה של אמא עובדת... מהבית.

מאת: p4qwעסקים - כללי17/12/091131 צפיות
רבות כבר נכתב אודות p4qw ונפלאותיה. עם זאת למי שפיספס, לא ראה, לא היה ולא מצא... עוד קצת על העסקים של p4qw .

מאת: p4qwצרכנות17/12/091377 צפיות
לאחרונה השיקה חברת אינטרנט גדולה המתמחה בתרגומים, שירות חדש- שירות תרגום אנושי. האם מדובר במהפכה בתחום התרגום? לא נראה לי. הרבה חברות משתמשות מידי יום, שנים רבות , בתרגום אנושי. כמה זה עולה? עשו השוואות מחירים וגלו בעצמכם. רוצים את הכי זול? בשביל זה אנחנו כאן.

מאת: p4qwעסקים - כללי17/12/091212 צפיות
עסקאות קטנות,לקוחות המעוניינים בהזמנה בודדת,חברות שצריכות ביצוע מידי, כל אלה יכולים לקבל מענה במסלול האוטומטי המוזל שפתח במיוחד עבור האתר p4qw .

מאת: p4qwעבודה וקריירה - כללי23/11/091257 צפיות
עשרת הדברות של p4qw- למה ללבחור דווקא בנו תגידו שאנחנו לא אוביקטיביים...? זה נכון! מצד שני כשיש כזה שירות קשה להיות אובייקטיבים!

מאת: p4qwעסקים מהבית14/11/091671 צפיות
שירותי קלדנות- ענף שהולך ומתפתח בשוק הצרכנות הישראלי. למי זה מויעד? למה בכלל לשכור שירותי קלדנות? מה חשוב לקחת בחשבון ועוד.

מאת: p4qwביקורות מוצרים14/11/091245 צפיות
שירותי קלדנות- ענף שהולך ומתפתח בשוק הצרכנות הישראלי. למי זה מויעד? למה בכלל לשכור שירותי קלדנות? מה חשוב לקחת בחשבון ועוד.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192946 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175556 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176083 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152470 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica