חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקוחות קטנים

מאת: p4qwעסקים - כללי17/12/20091209 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בהרבה מהעסקים בכלל, ובחברות העוסקות בתמלולים, קלדנות ותרגום בפרט, לא אוהבים להתעסק עם לקוחות "קטנים".

לא, אין הכוונה ללקוחות מתחת לגיל 18. מדובר על לקוחות שהיקף ההזמנה שלהם קטן, מצומצם, מינימלי.

בא לקוח שכל מה שהוא רוצה זה תרגום של תעודת בגרות. דף אחד. כמה כבר אפשר לקחת ממנו על כזו עבודה?תרגום כזה לא משתלם לחברה מכובדת. כי אח"כ צריך עדיין להעביר את העסקה אצל רואה חשבון, מס הכנסה , להוציא לו חשבונית, להעסיק את המתרגם ועוד.

בהרבה פעמים לקוח "קטן" זוכה לשמוע ""לא" מחברות שלא מעוניינות בו כלקוח.

הוא לא מבין במה חטא.מה רצה? לשלם על התרגום? אז מה שיש לו דף אחד? מה, הוא לא בן אדם? לאן יפנה עכשיו?

בדיוק בשביל מקרים כאלה, פיתחה החברה  p4qw בעזרת צוות מתכנתים מקצועי את השיטה של

 "המסלול האוטומטי".

"המסלול האוטומטי" בא כעזרה ללקוח פרטי או/ו עיסקי המעוניין בהזמנה קטנה. בתמלול קצר, בהקלדה של דפים בודדים ובתרגום של עמודים ספורים.

"המסלול האוטומטי" משלב בתוכו מחשבון משוכלל , באמצעותו הלקוח יכול לחשב את מחיר העבודה שברצונו להזמין. הוא לא תלוי באף אחד.

המחשבון מציג לפני הלקוח את כל הפרמטרים לפיהם נקבע המחיר. הכל נעשה בעזרת מערכת ממוחשבת וללא  מגע יד אדם. מכיוון שהכל נעשה בידי המזמין עצמו דרך המסלול הנ"ל, המחיר

שהוא מקבל מוזל מזה שמקבל לקוח הרוצה שהזמנתו תתבצע מול נציג החברה.

לאחר שהלקוח חישב את מחיר ההזמנה, הוא עובר לשלב הבא ובו הוא מצרף קבצים שנדרשים להמשך ההזמנה, כותב הערות וממשיך לשלב נוסף.

בשלב השלישי, הלקוח ממלא את פרטיו, בודק שוב את פרטי ההזמנה הכוללים תאריך לסיום העבודה, מחיר, אופן העברת ההזמנה עם תום הביצוע ועוד.

לא נשאר פרט אחד שלא נבדק ולא נכתב.

לאחר שכל הפרטים קיימים במערכת, הלקוח עובר לשלב הרביעי , הוא השלב האחרון, ובו הוא משלם על הזמנתו באמצעות כרטיס אשראי דרך המערכת המאובטחת והבטוחה של walla pay.

זהו. אפשר להתחיל לבצע. איך זה קורה בפועל?

זה שהלקוח עשה הזמנה ממוחשבת, זה לא אומר שהזמנתו הלכה לאיבוד אי שם בחדרי המחשב האפלים. ההזמנה עוברת מיידית לסטטוס "מתבצעת", והמערכת עוקבת אחרי ההתקדמות של הביצוע.

במערכת האוטומטית הלקוח מקבל את אותו יחס, רק  במחיר זול יותר ובאופן מידי.

להכרות יותר עמוקה עם המערכת-

www.p4qw.com

הקישורים שלי:

http://www.p4qw.com/hakladot.jsp

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חני

www.p4qw.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת p4qw

מאת: p4qwעסקים מהבית17/12/091521 צפיות
מיומנה של אמא עובדת... מהבית.

מאת: p4qwעסקים - כללי17/12/091130 צפיות
רבות כבר נכתב אודות p4qw ונפלאותיה. עם זאת למי שפיספס, לא ראה, לא היה ולא מצא... עוד קצת על העסקים של p4qw .

מאת: p4qwצרכנות17/12/091376 צפיות
לאחרונה השיקה חברת אינטרנט גדולה המתמחה בתרגומים, שירות חדש- שירות תרגום אנושי. האם מדובר במהפכה בתחום התרגום? לא נראה לי. הרבה חברות משתמשות מידי יום, שנים רבות , בתרגום אנושי. כמה זה עולה? עשו השוואות מחירים וגלו בעצמכם. רוצים את הכי זול? בשביל זה אנחנו כאן.

מאת: p4qwעבודה וקריירה - כללי23/11/091255 צפיות
עשרת הדברות של p4qw- למה ללבחור דווקא בנו תגידו שאנחנו לא אוביקטיביים...? זה נכון! מצד שני כשיש כזה שירות קשה להיות אובייקטיבים!

מאת: p4qwעסקים מהבית14/11/091668 צפיות
שירותי קלדנות- ענף שהולך ומתפתח בשוק הצרכנות הישראלי. למי זה מויעד? למה בכלל לשכור שירותי קלדנות? מה חשוב לקחת בחשבון ועוד.

מאת: p4qwביקורות מוצרים14/11/091245 צפיות
שירותי קלדנות- ענף שהולך ומתפתח בשוק הצרכנות הישראלי. למי זה מויעד? למה בכלל לשכור שירותי קלדנות? מה חשוב לקחת בחשבון ועוד.

מאת: p4qwטיפים שיווקיים27/10/091155 צפיות
אומרים או שנולדים עם זה או שלא. מי שנולד להיות מוכר ומשווק, דרכו מובטחת ומי שלא , לא. ומה עם אלה שלא נולדו לתוך עולם של מסחר ? זהו?לעולם לא יכלו להרוויח את כספם באמצעות אומנות השיווק? מה פתאום!!! בטח שיוכלו! אך נדרשת לכך המון למידה ומוטיבציה!

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231740 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222646 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221822 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221864 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica