חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש והדברה, ניקיון והדברה

מאת: אסי לינקרניקיון02/06/2015749 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליש והדברה, ניקיון והדברה

אם גם אתם חשבתם על שינוי משמעותי בבית או בעסק, שלא ידרוש מכם הרבה זמן או מאמץ אך יהיה מרשים ומיוחד, חברת ניקיון ברכה והצלחה ממליצה על פוליש קריסטל שהוא הפייבוריטי בישראל.

חברת ניקיון ברכה והצלחה מציעה לכם פיתרון חדשני ומעולה לכל בית או עסק. החברה מציעה שירותי פוליש והדברה מקצועיים ושירותי ניקיון מעולים, המבטיחים לכם הברקת רצפות, ניקיון הבית על כל חדריו, ניקיון הפאנלים, פוליש מקצועי הכולל פוליש ווקס או פוליש קריסטל, ליטוש מרצפות וכל העולה על דעתכם.

אז איך בכל זאת זה מתבצע?

אם עברתם לבית חדש או אם הבית המאוכלס דורש יד מדהימה שתחולל את השינוי המשמעותי, מזמינים את חברת פוליש אביב וצוות מקצועי מגיע לביתכם ומבצע ניקיון יסודי הכולל: תריסים, חלונות, אמבטיות ומטבחים, ארונות, פאנלים, מסילות ומסגרות, שירותים, קרמיקות, מוזיקות, דלתות ומשקופים וכיורים. בסיום הניקיון מקרצפים את הרצפה עם מכונת סקוץ מיוחדת, מבצעים פוליש וקס או קריסטל בהתאם לסוג הריצוף ולסיום אתם מקבלים מחברת ניקיון ברכה והצלחה הדברה מקצועית שתרחיק את המזיקים בחוץ ללא תשלום.

שירות ניקיון והדברה חיוני בכל בית או עסק בעיקר לאחר בנייה או שיפוץ, עליכם לנקות את המקום ולדאוג להחזירו לקדמותו, למצב נקי, מסודר ונקי ממזיקים, ולכן אנו ממליצים בסיום עבודת ניקיון או פוליש לבצע הדברה בבית או בעסק.

חברת ניקיון ברכה והצלחה מתחייבת לתוצאות מדהימות, ביצוע פוליש וקס או פוליש קריסטל לכל סוגי הרצפות תוך שמירה על איכות הרצפות, ניקיון בתים ברמה מאוד גבוהה הכולל צוות מקצועי ומיומן שיבריק כל פינה ( גם את הפינות שמעולם לא הגעתם אליהם), ובסיום העבודה תקבלו הדברה ללא תוספת תשלום. מהרו והזמינו פוליש, הדברה וכמובן ניקיון לבית או לעסק ותבחינו בהבדלים מן הרגע הראשון.

רב קווי 1800-224-750

פקס: 03-9640185

רח' שמוטקין 21 א.ת. הישן) ראשל"צ

e-mail: polishaviv@gmail.com

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסי לינקר, מומחה באיטום גגות ובידוד חללים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי לינקר

מאת: אסי לינקרגינון24/07/152207 צפיות
ישראל נחשבת אחת המדינות שבהם לא חוקי לצרוך קנאביס. למרות זאת, אם ימצאו אותך משתמש בקנאביס, קרוב לוודאי שיחקרו אותך וישאלו מי מכר לך ולאו דווקא תענש אתה בעצמך. נושא גידול הקנאביס בבית נעשה פופולארי יותר ויותר ואת זאת המשטרה אכן אוכפת. האם לגדל קנאביס אכן נורא כל כך שיש לפתוח תיק במשטרה?

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15959 צפיות
בין אם מדובר במבנה חדש או ישן זיפות גגות היא השיטה המובילה מזה שנים רבות בתחום איטום הגגות.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15984 צפיות
בין אם מדובר בבית חדש או בבית שזקוק לחידוש איטום גגות הינו חלק הכרחי בתהליך, בלי איטום המבנה עלול להינזק ולהיפגע ממים ולחות החודרים דרך הגג.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15960 צפיות
בעיות אינסטלציה הם בדרך כלל נחשבות לקשות ובני האדם מתנגדים לנסות לטפל בהם בעצמם ותמיד מזמינים אינסטלטור אך אם קצת היו מתאמצים כנראה שהיו פותרים בעצמם את הבעיה אך מי מאתנו באמת מעוניין לפתוח סתימה בבור ביוב ולהסתכן בלכלוך של מי שופכין שנושאים עימם המון זוהמה? התשובה היא אף אחד למרות שלאחר הסבר קצת ופירוט אולי תבינו שגם לכם יש את היכולת והאמצעים ואם כבר יש לכם אינסטלטור שאתם מכירים זו לא בושה להתייעץ אתו.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15885 צפיות
כאשר יש לנו בעיית אינסטלציה הדבר הראשון שאנו עושים הוא לחפש אינסטלטור אמין ומקצועי שיטפל לנו בבעיה

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/151233 צפיות
חשוב לדאוג לאטום את הבית או המשרד, חייבים לדאוג לבעיות האיטום במבנה, כל אלה משפטים וסיסמאות רבות שאנו נתקלים בהם ביום יום אך מה הוא בעצם איטום? בין אם מדובר באיטום של חדרים, משרדים ושאר חללים הנעשה בהם שימוש פרטי או מסחרי חשוב לדעת את כל הפרטים אודות סוגי האיטום השונים. כל המידע המוצג כאן בא לעזור לכם להבין מה זה בעצם איטום, מדוע אתם זקוקים לו וכיצד ניתן להיזהר משרלטנים בתחום.

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/15987 צפיות
לא אחת אנו שומעים על אדם זה או אחר שרצה לבצע בביתו עבודות בנייה ושיפוצים נעזר בשירותיו של אדם לא מקצועי ונכבה כשהכול הולך לא כשורה. כך גם בתחום האיטום אם לא תיעזר במקצועות העלויות אח"כ עלולות לנסוק גבוה לשמיים, ולכן אנו ממליצים תמיד להיעזר בשירותיהם של קבלני איטום.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181256 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171950 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica