חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינסטלטור- מחירים ובחירה נכונה

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/2015885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינסטלטור- מחירים ובחירה נכונה

כאשר יש לנו בעיית אינסטלציה הדבר הראשון שאנו עושים הוא לחפש אינסטלטור אמין ומקצועי שיטפל לנו בבעיה. בעיות אינסטלציה לרוב הם בעיות חירום שלא סובלות דיחוי ויש צורך בטיפול במקום. לא פעם אנשים סבלו מסתימות שגרמו לעליה של המים והצפה של הבית במים שמקורם בביוב. מים אלו מסריחים ויש צורך לבצע חיטוי לדברים אשר נגעו בהם. רוב הבעיות במקרים של סתימות הם בעיות מזעריות מאוד אשר המחירון עליהם נמוך מאוד אך רוב האינסטלטורים לא עובדים עם מחירון קבוע ובהרבה מקרים מחפשים סיבות עליהם ניתן לבקש סכומי עתק שאינם מהווים פתרון ריאלי לבעיית האינסטלציה. הדוגמא הכי הוגנת שמראה לנו תוצאת אמת היא התוכנית יצאת צדיק בערוץ 2 שנוכל לראות בה בכל עונה איך אנו מזמינים אינסטלטור שמגיע והופך בעיה קטנה לבעיה ענקית וגובה עבור השירות סכומים שאינם מוצדקים.

איך בוחרים אינסטלטור?

בחירת אינסטלטור מקצועי ואמין היא חשובה מאוד שכן איננו רוצים שיגבו לנו הרבה כסף שלא כדין וממש לא מעוניינים שהתקלה תחזור על עצמה, חשוב גם שהאינסטלטור יעבוד עם חלפים מקוריים ולא ישתמש בכל מיני שיטות "מגייבר" עם חלפים לא תקניים. אז איך נדע מי הוא אינסטלטור אמין וטוב?

חשוב לבחון כמה אלמנטים עיקריים:

1. האם יש לבעל המקצוע אתר אינטרנט ? ( להחזיק ולפרסם אתר באינטרנט עולה לא מעט כסף )

2. פייסבוק פעיל של האינסטלטור תמיד יהווה לנו רשת ביטחון ( אף אינסטלטור לא ירצה

ביקורת רעה )

3. האם יש ביקורת חיובית על העסק? ( בדיקת התגובות על העסק באינטרנט תמיד תוכל לסייע לנו במציאת עסק שהלקוחות מרוצים ממנו )

4. נקיטת הערכת מחיר בטלפון תמיד תוכל להבטיח שהמחיר לא ירקיע שחקים, נסו לבקש מחיר בטלפון

להיות אינסטלטור בעצמך!

בהרבה מקרים אנו יכולים לתקן את הבעיה אך המחשבה על הביוב וכל מה שהולך שם עוצרת אותנו וישר אנו פונים לאינטרנט לחפש אינסטלטור, ובכן תנו לעצמכם צ'אנס:

פתיחת סתימה

פתיחת סתימה נעשית ע"י דחיפה של מוט ארוך לתוך הבור ניקוז אך אם זה לא עוזר תוכלו תמיד לקנות חומר כימי לשם פתיחת הסתימה, כיום כבר אפשר למצוא במדפי החנויות עשרות חומרים חזקים לפתיחת סתימות  שפועלות ב 99% מהמקרים.

הסרת שורשים

במידה ויש לכם סתימה עקב שורשים שנמצאים בבור הביוב תוכלו לקנות מזמרה וכפפות וכל שנשאר הוא לפתוח את בור הביוב שבו יש שורשים שחדרו וגרמו לסתימה. חיתוך השורשים יפתח לכם את התעלה או ישחרר את המשאבה והמים ימשיכו לזרום כרגיל.

דודי חשמל

במקרה הזה דרוש הרבה כח ואת אתם לא מסוגלים להרים משקל כבד פשוט הזמינו אינסטלטור, אך אם יש ביכולתכם לשאת משקל זה והדוד שלכם חדל לפעול תמיד אפשר לרכוש דוד לפי בחירתנו וכל שנשאר הוא להרים אותו לעמדת הדוד הקודם. כאשר ננתק את הדוד הקיים נזדקק לחבר את חיבורי החשמל מחדש וגם את שני החיבורים של הצנרת שנכנסים לדוד.

אז שלא יעבדו עליכם

מאמר זה מוקדש לחברת אשר אינסטלציה שעושה את עבודתה בצורה נאמנה כבר הרבה שנים בהצלחה ומשרתת מאות לקוחות מרוצים בישראל. היושר והאמינות שלהם מעבר לכל דבר ולכן אני ממליץ עליהם בחום לכל מי שזקוק לאינסטלטור קבוע שיעניק לו שקט לשנים ארוכות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסי לינקר, מומחה באיטום גגות ובידוד חללים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי לינקר

מאת: אסי לינקרגינון24/07/152208 צפיות
ישראל נחשבת אחת המדינות שבהם לא חוקי לצרוך קנאביס. למרות זאת, אם ימצאו אותך משתמש בקנאביס, קרוב לוודאי שיחקרו אותך וישאלו מי מכר לך ולאו דווקא תענש אתה בעצמך. נושא גידול הקנאביס בבית נעשה פופולארי יותר ויותר ואת זאת המשטרה אכן אוכפת. האם לגדל קנאביס אכן נורא כל כך שיש לפתוח תיק במשטרה?

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15960 צפיות
בין אם מדובר במבנה חדש או ישן זיפות גגות היא השיטה המובילה מזה שנים רבות בתחום איטום הגגות.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15984 צפיות
בין אם מדובר בבית חדש או בבית שזקוק לחידוש איטום גגות הינו חלק הכרחי בתהליך, בלי איטום המבנה עלול להינזק ולהיפגע ממים ולחות החודרים דרך הגג.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15960 צפיות
בעיות אינסטלציה הם בדרך כלל נחשבות לקשות ובני האדם מתנגדים לנסות לטפל בהם בעצמם ותמיד מזמינים אינסטלטור אך אם קצת היו מתאמצים כנראה שהיו פותרים בעצמם את הבעיה אך מי מאתנו באמת מעוניין לפתוח סתימה בבור ביוב ולהסתכן בלכלוך של מי שופכין שנושאים עימם המון זוהמה? התשובה היא אף אחד למרות שלאחר הסבר קצת ופירוט אולי תבינו שגם לכם יש את היכולת והאמצעים ואם כבר יש לכם אינסטלטור שאתם מכירים זו לא בושה להתייעץ אתו.

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/151233 צפיות
חשוב לדאוג לאטום את הבית או המשרד, חייבים לדאוג לבעיות האיטום במבנה, כל אלה משפטים וסיסמאות רבות שאנו נתקלים בהם ביום יום אך מה הוא בעצם איטום? בין אם מדובר באיטום של חדרים, משרדים ושאר חללים הנעשה בהם שימוש פרטי או מסחרי חשוב לדעת את כל הפרטים אודות סוגי האיטום השונים. כל המידע המוצג כאן בא לעזור לכם להבין מה זה בעצם איטום, מדוע אתם זקוקים לו וכיצד ניתן להיזהר משרלטנים בתחום.

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/15987 צפיות
לא אחת אנו שומעים על אדם זה או אחר שרצה לבצע בביתו עבודות בנייה ושיפוצים נעזר בשירותיו של אדם לא מקצועי ונכבה כשהכול הולך לא כשורה. כך גם בתחום האיטום אם לא תיעזר במקצועות העלויות אח"כ עלולות לנסוק גבוה לשמיים, ולכן אנו ממליצים תמיד להיעזר בשירותיהם של קבלני איטום.

מאת: אסי לינקרמחשבים וטכנולגיה - כללי21/06/151216 צפיות
בעידן הפייסבוק וכלל המדיה החברתית אין יום בו אנחנו לא משתמשים בנייד או במחשב כדי להתעדכן במה שקורה בחוץ. עם ההתקדמות הטכנולוגית והוזלת המחירים הרבה מרבית האנשים החליטו לעבור למחשב נייד, הוא יותר נוח וניתן להשתמש בו בכל רחבי הבית.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica