חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינסטלטור מקומי שתמיד יעזור

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/2015962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינסטלטור מקומי שתמיד יעזור

בעיות אינסטלציה הם בדרך כלל נחשבות לקשות ובני האדם מתנגדים לנסות לטפל בהם בעצמם ותמיד מזמינים אינסטלטור אך אם קצת היו מתאמצים כנראה שהיו פותרים בעצמם את הבעיה אך מי מאתנו באמת מעוניין לפתוח סתימה בבור ביוב ולהסתכן בלכלוך של מי שופכין שנושאים עימם המון זוהמה? התשובה היא אף אחד למרות שלאחר הסבר קצת ופירוט אולי תבינו שגם לכם יש את היכולת והאמצעים ואם כבר יש לכם אינסטלטור שאתם מכירים זו לא בושה להתייעץ אתו.

סיפור אמיתי על אינסטלטור ברחובות

מקרה מוכר שמסופר הוא על אינסטלטור ברחובות שהגיע לטפל בבעיית אינסטלציה פשוטה והלקוח סירב לשלם. במקרה המדווח מספר האינסטלטור על טלפון שקיבל מלקוח שהתלונן על סתימה בשירותים, האינסטלטור הגיע לאחר חצי שעה ומיד ניגש לבעיה, כאשר הסתכל הוא הבחין כי יש גליל ללא נייר שנפל לתחתית השירותים, האינסטלטור משך את הגליל והבעיה נפתרה, כאשר ניגש והסביר ללקוח על מהות הבעיה התלונן הלקוח על כך שהוא ביצע את הפתיחה של הסתימה ללא לומר לו עלות ולכן אינו מוכן לשלם את ה 200 שקלים שהוא דורש עבור העבודה. גם כאן יכול היה להימנע הלקוח מהאי נעימות עם הבעל מקצוע אך הפזיזות של האדם להזמין אינסטלטור ברחובות הייתה גבוהה במיוחד ולכן לא היה לו את הסבלנות לבדוק לעומק את הבעיה.

דרכי פתרון עצמאי לאינסטלטור מתחיל

פתיחת סתימות ניתן לעשות לבד וישנם שני שיטות מוכרות: ברוב המקרים ישתמשו האינסטלטורים במוט ארוך שיעבור לדוגמא מתוך השירותים לצינור המוביל, מוט מתכת גמיש בהחלט יכול להוות פתרון אידיאלי למקרי סתימה. אם הסתימה היא בכיור יש סבירות שנכנס לסיפון לכלוך וגרם לסתימה לכן מתחת לכיור של כל אחד מאתנו תוכלו למצוא את הסיפון שמתפרק (מומלץ להניח דלי מתחת שישמש לכל המים שיפלו מיד עם פירוקו). יש לרוקן אותו ולהרכיב אותו בחזרה.

החלפת ברזים בכמה צעדים

הברז שלכם דולף? שבור? ישן? חלוד? אולי הגיע הזמן להחליף את הברז! עם קצת מחשבה ומעט מאמץ תוכלו גם אתם להחליף את הברז ללא הזמנת אינסטלטור.

מה בעיקר נדרש מאיתנו? למצוא ברז שבה חפץ ליבנו באחת מרשתות השיווק המוכרות

כלי העבודה הנדרשים הם: מפתח שוודי כדי לפתוח ולסגור את האומים של הברז, מפתח צינורות בינוני, מברג חזק, טפלון ופשתן.

הכנה התחלתית:

1. יש לסגור את השיבר הראשי של המים

2. רוקנו את המים הנותרים בברז ע"י פתיחה

שלבים מתקדמים

שלב א- שלב פירוק הברז הפגום

שלב הפירוק:

פותחים את הברז עם מפתח שוודי, יש צורך לפרק את האומים בעזרת המפתח.

המלצה: להתיז קצת חומר " זזקל " ונותנים לו עד 5 דקות.

יש להוציא את הברז שמחוברת לקיר בעזרת זווית.

לאחר מכן יש לנקות את  החורים בקיר מחלודה, אבנים ולכלוך שהצטבר.

שלב ההתקנה:

מחברים את האקסצנטריים של הברז שקנינו לתוך הקיר כאשר מלפפים סביבם פשתן ומהדקים, לאחר מכן יש לשים טפלון ללפף כמה סיבובים ולהדק.

יש לישר את הברז בעזרת פלס תקני

אחרי שמוודאים שהברז אכן מאוזן מתחילים להרכיב את החלקים שהגיעו עם הברז החדש. מניחים את הדסקיות, מרכיבים גם את שתי הגומיות ושני האטמים ומחזקים בעזרת מפתח הצינורות.

שלב אחרון:

פותחים את השיבר הראשי של הבית ומוודאים שהמים יוצאים כמתוכנן, יש לשים לב שלא יוצא מים מהגומיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסי לינקר, מומחה באיטום גגות ובידוד חללים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי לינקר

מאת: אסי לינקרגינון24/07/152208 צפיות
ישראל נחשבת אחת המדינות שבהם לא חוקי לצרוך קנאביס. למרות זאת, אם ימצאו אותך משתמש בקנאביס, קרוב לוודאי שיחקרו אותך וישאלו מי מכר לך ולאו דווקא תענש אתה בעצמך. נושא גידול הקנאביס בבית נעשה פופולארי יותר ויותר ואת זאת המשטרה אכן אוכפת. האם לגדל קנאביס אכן נורא כל כך שיש לפתוח תיק במשטרה?

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15960 צפיות
בין אם מדובר במבנה חדש או ישן זיפות גגות היא השיטה המובילה מזה שנים רבות בתחום איטום הגגות.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15985 צפיות
בין אם מדובר בבית חדש או בבית שזקוק לחידוש איטום גגות הינו חלק הכרחי בתהליך, בלי איטום המבנה עלול להינזק ולהיפגע ממים ולחות החודרים דרך הגג.

מאת: אסי לינקרשיפוצים07/07/15887 צפיות
כאשר יש לנו בעיית אינסטלציה הדבר הראשון שאנו עושים הוא לחפש אינסטלטור אמין ומקצועי שיטפל לנו בבעיה

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/151233 צפיות
חשוב לדאוג לאטום את הבית או המשרד, חייבים לדאוג לבעיות האיטום במבנה, כל אלה משפטים וסיסמאות רבות שאנו נתקלים בהם ביום יום אך מה הוא בעצם איטום? בין אם מדובר באיטום של חדרים, משרדים ושאר חללים הנעשה בהם שימוש פרטי או מסחרי חשוב לדעת את כל הפרטים אודות סוגי האיטום השונים. כל המידע המוצג כאן בא לעזור לכם להבין מה זה בעצם איטום, מדוע אתם זקוקים לו וכיצד ניתן להיזהר משרלטנים בתחום.

מאת: אסי לינקרשיפוצים06/07/15987 צפיות
לא אחת אנו שומעים על אדם זה או אחר שרצה לבצע בביתו עבודות בנייה ושיפוצים נעזר בשירותיו של אדם לא מקצועי ונכבה כשהכול הולך לא כשורה. כך גם בתחום האיטום אם לא תיעזר במקצועות העלויות אח"כ עלולות לנסוק גבוה לשמיים, ולכן אנו ממליצים תמיד להיעזר בשירותיהם של קבלני איטום.

מאת: אסי לינקרמחשבים וטכנולגיה - כללי21/06/151218 צפיות
בעידן הפייסבוק וכלל המדיה החברתית אין יום בו אנחנו לא משתמשים בנייד או במחשב כדי להתעדכן במה שקורה בחוץ. עם ההתקדמות הטכנולוגית והוזלת המחירים הרבה מרבית האנשים החליטו לעבור למחשב נייד, הוא יותר נוח וניתן להשתמש בו בכל רחבי הבית.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232626 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223291 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica