חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכשיטים לראיון עבודה

מאת: ספיר טופזיאופנה17/12/20091398 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לראיון עבודה כדאי להתכונן מראש: ללמוד על מקום העבודה, להכין קורות חיים ולהצטייד בהמלצות ממעסיקים קודמים. מול אלה, יעמוד לזכותך (או לחובתך...) הרושם אותו תיצרי בראיון. רושם זה עשוי מצד אחד - לפצות על ניסיון מקצועי מועט, ומצד שני - עלול להכשיל אותך על אף הרזומה העשיר שתציגי. רושם ראשוני מתחיל בדרך בו תציגי את עצמך, בלחיצת היד ובחיוך, וממשיך להופעה החיצונית שלך. הפעם, נעזור לך בבחירת תכשיטים נכונה לראיון עבודה.  זכרי שלרושם ראשוני יש רק הזדמנות אחת. בהצלחה!

הבליטי את העיקר! הבליטי את הכישורים שלך – ולא את ההופעה החיצונית. בדומה לריח רע, גם תכשיט מכוער או מוגזם יכול להסית את תשומת הלב. אל תענדי תכשיטים בולטים או נוצצים מידי שיגזלו את תשומת הלב. צמיד כסף בדוגמת חוליות עם נגיעה עדינה של גולדפילד או טבעות כסף מעוצבות בהחלט יכולים להספיק.

הערכה ממבט ראשון. את רוצה שיעריכו אותך, כבר מהמבט הראשון. שירצו להעסיק אותך ולשלם לך שכר הוגן ונאה. את ראויה להערכה ואת יכולה לשדר את זה על ידי הופעה סולידית. העדיפי תכשיטים בוגרים ואלגנטיים על פני תכשיטים זולים או מצועצעים. עגילי כסף עם אבני גרין אמטיסט או שרשרת גולדפילד עדינה הן בחירות קלאסיות וסולידיות.

מה התכשיטים אומרים עליך? הראי שאפשר לסמוך עליך – את אחראית ושקולה. ככזאת את בוחרת בתכשיטים שאינם יקרים מידי או מוגזמים במראה ובכמות. תכשיטי כסף הם בחירה טובה ואופנתית תמיד. מחירם מתאים לכל כיס והם אינם 'מנקרי עיניים'.

מדברת עם הידיים? השאירי את הצמיד בבית. לשפת הגוף שלך יש משמעות – אל תחציני אותה. אם את 'מדברת' הרבה עם הידיים, עדיף שלא תענדי צמיד גדול או מרשרש שעלול להבליט את תנועות הידיים. העדיפי שרשרת כסף עם תליון משובץ באבן חן יפה כמו אבן גארנט או אוניקס.

התאימי את ההופעה לסוג העבודה. אם הראיון הוא לתפקיד יצירתי את יכולה להפגין יצירתיות גם בבחירת תכשיטים ואביזרים אחרים. לראיון כזה את יכולה לענוד טבעת כסף עם אבן צבעוניות כמו אבני רוז קוורץ, או עגילים ארוכים עם אבני זכוכית מורנו ססגוניות. אם הראיון הוא לתפקיד רציני ושמרני כמו תפקיד בבנק למשל, העדיפי תכשיטי כסף 'שקטים' יותר.

זה לא הזמן לצבעוניות חזקה. ותרי על צבעים בוהקים ובחרי בניגודים קלאסיים כמו שחור-לבן או כחול כהה ותכלת. אל תענדי תכשיטים עם צבעוניות מוגזמת או כזו שאינה מתאימה לצבע הבגד שבחרת. העדיפי תכשיטים מכסף איכותי שתמיד נשאר אלגנטי ומתאים לכל צבע וסגנון בגד.

הטיפ האחרון והמסכם  - בחרי בהופעה שמייצגת אותך ואת העובדת שתהיי באופן הכי טוב. סיכויי ההצלחה שלך בראיון העבודה טובים יותר אם תרגישי בנוח ותהיי מי שאת – לכן, גם בבחירת תכשיטים העדיפי את אלה שמתאימים למי שאת, לסגנון שלך ולאופי שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר טופזי

מאת: ספיר טופזיתכשיטים25/01/101896 צפיות
יש לך מסיבה בסוף השבוע? את רוצה להפציץ עם הופעה ולמשוך קצת מבטים. למה לא? מותר לך...כבר תכננת מה ללבוש ואולי אפילו חידשת את המלתחה לכבוד האירוע. אנחנו כאן נמליץ לך על תכשיטים שיכולים לשדרג את ההופעה ולהוסיף ניצוץ מדליק.

מאת: ספיר טופזיטיפול בעור19/01/101328 צפיות
כמו שישנם בגדים שיחמיאו יותר למידותיך וכמו תסרוקת שתהלום את פנייך, כך גם ישנם תכשיטים שישתלבו טוב יותר עם מבנה פנייך, צווארך, צבע עינייך ו...צבע העור שלך. מעבר לכך, כדאי לבחור תכשיטים שאינם יוצרים אדמומיות ותגובות לא נעימות אחרות...

מאת: ספיר טופזיתכשיטים11/01/102790 צפיות
בחירת מתנות לאישה, היא אתגר לא פשוט וקיים הצורך לאזן בין הרצון לשמח אותה, לבין הצורך לשמור על גבול של סבירות בכל הנוגע להוצאה הכספית הכרוכה בכך. תכשיטים נתפסים כמתנות יקרות ערך, אך בפועל תוכלו למצוא מגוון תכשיטים עם מראה יוקרתי של מיליון דולר ומחיר נמוך בהרבה.

מאת: ספיר טופזיתכשיטים24/12/092025 צפיות
בחירת מתנות לאישה יכולה להיות משימה פשוטה עבור חברה טובה שמכירה בדיוק את טעמה וסגנונה, אבל לא תמיד זה המצב. בחירת מתנה לאישה יכולה להיות משימה קצת יותר מורכבת לגברים וגם לנשים – אם אינן מכירות מקרוב את מקבלת המתנה.

מאת: ספיר טופזיאופנה24/11/091841 צפיות
העיצובים האינסופיים והמרהיבים לתכשיטים בכלל ולתכשיטי כסף בפרט הם עולם שלם של סגנונות, צבעים, חומרים וצורות. ברשת מגנוליה מוצגים כל העת לא פחות מ-3,000 עיצובים שונים של תכשיטי כסף ו-500 עיצובים חדשים ומקוריים מידי חודש.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222784 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195499 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181649 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181596 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171715 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171891 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica