חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכשיטים למסיבה סוערת

מאת: ספיר טופזיתכשיטים25/01/20101897 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפנייך כמה טיפים לבחירת תכשיטים בשביל מסיבה נוצצת, תכשיטים אופנתיים שיישדרגו כל הופעה:

שרשרת כסף ומחשוף עמוק – למסיבה סוערת מתאים לבוש קצת יותר שובב וקצת יותר נועז כמו שמלה נשית או חולצה עם מחשוף. על מנת להפוך את ההופעה לחגיגית יותר פשוט הוסיפי שרשרת כסף דומיננטית עם אבן חן מרשימה. התליון הדומיננטי ימקד את תשומת הלב והמבטים למחשוף ויוסיף סקסיות אלגנטית להופעה. שרשרת עם אבני אוניקס שחורות למשל, יכולה לשדרג כל בגד שחור ולהוסיף לך מראה אופנתי וחגיגי. אם את בעלת צוואר קצר העדיפי שרשרת ארוכה ואם את בעלת צוואר ארוך – העדיפי שרשרת בסגנון קולר.

גדול, בולט וצבעוני – אין ספק כי זוהי השעה היפה של תכשיטי הכסף – מסיבות ואירועים נועדו כדי שנוכל להתגנדר. לאירועים כדאי להגיע עם תכשיט אופנתי, גם אם ביום-יום את לא מאלה שנכנעות לצו האופנה. תכשיטי כסף תופסים מקום נכבד בקטגוריית האקססוריז והופכים מפריט שולי - לאמירה אופנתית בועטת בשנת 2010.

אם בקיץ 2009 התחדשנו בתכשיטים גדולים ובולטים, כאלה שאי אפשר להתעלם מהם, הרי שבחורף 2010 אי אפשר יהיה שלא להבחין בהם, גם לא בחדר חשוך. תכשיטי חורף 2010 מתאפיינים בעיצובים מוגזמים, תיאטרליים והיתוליים. לאלה מצטרפים צבעים עזים, 'מזעזעים' וזרחניים עם שילוב של צבעים קרים ותעשייתיים. מסיבות סוערות הן בדיוק המקום להופיע עם תכשיטים גדולים, בולטים וצבעוניים.

מיוחד, מקורי ומעוצב – במסיבה את רוצה שישימו אליך קצת יותר לב, שיבחינו כמה יפה התלבשת ושיחמיאו לך על התסרוקת. גם בחירת תכשיטים למסיבה צריכה להיות בכאלה שהם מיוחדים יותר, מעוצבים ונוצצים.

טובים השניים מן האחד – למסיבה כדאי לבוא עם עוד מישהו, חבר או חברה. גם בבחירת תכשיטי כסף למסיבה כדאי לחשוב בזוגות על מנת להעצים ולהדגיש את התכשיט. צמיד כסף עם שרשרת כסף תואמת למשל, או עגילים ארוכים עם טבעת כסף גדולה. אפשר לשים מספר שרשראות כסף בדוגמת חוליות אחת על השניה, זה אופנתי ובעיקר מאד מרשים.

לערבב ולהתערבב – כמו בכל מסיבה טובה שבה מכירים אנשים מסוגים שונים, גם בבחירת תכשיטי כסף למסיבה אפשר קצת לערבב: תכשיטי כסף עם עיטורים של זהב, צמידי כסף עם חוליות של גולדפילד, שרשראות גולדפילד עם כדוריות נוצצות של כסף.

קדימה, צאי ותחגגי!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר טופזי

מאת: ספיר טופזיטיפול בעור19/01/101330 צפיות
כמו שישנם בגדים שיחמיאו יותר למידותיך וכמו תסרוקת שתהלום את פנייך, כך גם ישנם תכשיטים שישתלבו טוב יותר עם מבנה פנייך, צווארך, צבע עינייך ו...צבע העור שלך. מעבר לכך, כדאי לבחור תכשיטים שאינם יוצרים אדמומיות ותגובות לא נעימות אחרות...

מאת: ספיר טופזיתכשיטים11/01/102792 צפיות
בחירת מתנות לאישה, היא אתגר לא פשוט וקיים הצורך לאזן בין הרצון לשמח אותה, לבין הצורך לשמור על גבול של סבירות בכל הנוגע להוצאה הכספית הכרוכה בכך. תכשיטים נתפסים כמתנות יקרות ערך, אך בפועל תוכלו למצוא מגוון תכשיטים עם מראה יוקרתי של מיליון דולר ומחיר נמוך בהרבה.

מאת: ספיר טופזיתכשיטים24/12/092026 צפיות
בחירת מתנות לאישה יכולה להיות משימה פשוטה עבור חברה טובה שמכירה בדיוק את טעמה וסגנונה, אבל לא תמיד זה המצב. בחירת מתנה לאישה יכולה להיות משימה קצת יותר מורכבת לגברים וגם לנשים – אם אינן מכירות מקרוב את מקבלת המתנה.

מאת: ספיר טופזיאופנה17/12/091399 צפיות
יש אין סוף התלבטויות כאשר מתכוננים לראיון עבודה ושואפים ליצור רושם מדויק וחיובי... הפעם - הכל על התאמת תכשיטים!

מאת: ספיר טופזיאופנה24/11/091841 צפיות
העיצובים האינסופיים והמרהיבים לתכשיטים בכלל ולתכשיטי כסף בפרט הם עולם שלם של סגנונות, צבעים, חומרים וצורות. ברשת מגנוליה מוצגים כל העת לא פחות מ-3,000 עיצובים שונים של תכשיטי כסף ו-500 עיצובים חדשים ומקוריים מידי חודש.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222672 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204971 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205043 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204891 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173446 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica