חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוליש לרצפה לבית מבריק

מאת: דפנה ראםניקיון15/06/2015873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
הבית הוא המקום הפרטי שלנו בו אנו מבלים את רב זמננו הפנוי. בית הוא בית הוא בית. כולם אוהבים את הבית וכולנו אוהבים להשקיע בו. לקנות מפה יפה, לשים עציץ פורח, לתלות תמונות ווילונות. כולנו דואגים לנקות ולטפח את הבית שלנו  בעיקר כי אנו מבינים את החשיבות שבבית נקי. לא רק מבחינה בריאותית אלא גם מבחינה נפשית. ניקיון הבית משפיע באופן ישיר על הנפש שלנו.

בית נקי מתחיל במסגרת נקייה. מסגרת הבית שלנו הם בעצם הקירות והרצפה. קירות נקיים, צבועים ויפים ורצפה נקייה ומבריקה הופכים כל בית, גם בית ישן, לבית עם אווירה נקייה יותר וחמימה יותר. לכן, אם אתם מרגישים צורך בשינוי ואם אתם מרגישים שהבית שלכם נראה ישן, מעופש ומלוכלך למרות שאתם מקפידים לשטוף ולנקות אותו מידי יום, אולי כדאי שתתחילו לבדוק את ה"מסגרת" שלכם.

פוליש לרצפה נשמע כמו תהליך יקר, ארוך וכזה שאף פעם אין לנו זמן בשבילו. אך ההשפעה שלו על מראה הבית כולו תשתלם לך בכמה מונים. קיימים כיום 3 סוגי פוליש עיקריים. פוליש ווקס, פוליש קריסטל ופוליש אקרילי. אך 2 סוגי הפוליש הנפוצים ביותר לשימוש בבתים פרטיים הם פוליש ווקס ופוליש קרסטל. ניתן לקרוא מידע מקיף על פוליש לרצפה במאמרים מיקצועיים הנוגעים בנושא.

פוליש ווקס הוא סוג הפוליש הזול ביותר מה שנראה כמו יתרון משמעותי, אך לסוג פוליש זה גם חסרונות רבים. ווקס הוא בעצם חומר שעוותי רך אותו מורחים על הרצפות באופן אחיד וממתינים להתייבשות. הווקס הוא חומר רך יחסית, ולכן, הוא אינו עמיד לאורך זמן והוא נפגע עם גרירת חפצים כבדים או חדים. הוא נשרט והוא סופג סימני גרירה מה שפוגע משמעותית במראה הפוליש. הוא גם עשוי להיות מחליק והוא אינו בטיחותי לסביבת ילדים ומבוגרים בגיל השלישי. יתרון המחיר ויתרון קלות הביצוע, הופך את הפוליש ווקס לנפוץ בעיקר בדירות שכורות מאחר ויש צורך לחדש אותו מידי שנה עד שנה וחצי.

פוליש קריסטל הוא סוג הפוליש הנפוץ ביותר. הוא עמיד במיוחד והוא מעניק לרצפות הברקה קריסטלית מרהיבה ויפה שלא ניתן להתעלם ממנה. פוליש קריסטל מתבצע במספר שלבים בהם הרצפה מקבלת טיפול יסודי של ליטוש עדין והסרת כתמים ושריטות שטוחות. פוליש קריסטל אינו נפגע באופן משמעותי מגרירת חפצים כבדים, הוא מונע ספיגת נוזלים וכתמים לרצפות ועם טיפול נכון, הוא עשוי להחזיק מעמד שנים ארוכות.

במקרים בהם הרצפות שלכם פגועות במיוחד, וישנות במיוחד, אולי כדאי לכם לשקול ביצוע ליטוש והברקת רצפות. ליטוש והברקת רצפות הוא תהליך מורכב יותר ויקר יותר כמובן, אך הוא מחדש רצפות, מלטש אותן לעומק, מסיר כל כתם ושריטה וסוגר כל סדר וחור. בתהליך הליטוש והברקת מרצפות, מסירים גם את הפוגות הממלאות את החריצים שבין האריחים וממלאים אותן מחדש בחומר נקי. התוצאה המהממת אינה ניתנת להתעלמות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דפנה ראם

פורטל מנקים - http://menakim.com/

בקרו אותי באתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה ראם

מאת: דפנה ראםצימרים24/09/151489 צפיות
חדר אירוח דיסקרטי המוכר גם בשם צימר דיסקרטי הוא בעצם מקום בו ניתן לבלות באופן חשאי למשך מספר שעות או אפילו לאורך לילה שלם. הייחוד בחדרי האירוח הדיסקרטיים, הוא שלרב אין צורך לפגוש את המארחים כלל, ניתן לשלם במזומן בתיבה ייעודית כך שאין תיעוד לביקור, וניתן אפילו למצוא חדרים המצוידים בחנייה צמודה דיסקרטית וכניסה נפרדת.

מאת: דפנה ראםזוגיות ואהבה07/09/151173 צפיות
חדרי אירוח על פי שעה הם לרב חדרים בעלי אופי סטנדרטי, לא מפוארים במיוחד ולא גדולים במיוחד אלא מתאימים בדיוק לצרכי בילוי זוגי או יחידני ברומנטיקה ובשלווה. קיימים צימרים רבים המציעים שירותים אלו, אז איך נדע לבחור? ההבדלים העיקריים ביניהם היא ברמת הניקיון והטיפוח וברמת השירותים המוצעים ללקוח. ברב חדרי האירוח ניתן למצוא מקלחת צמודה מצויידת היטב, שירותים צמודים, חנייה צמודה ודיסקרטית, מטבחון קטן או פינת קפה מצויידת, בר מים, טלוויזיה ומערכת שמע וכד'. בידקו מראש האם הצימר אותו בחרתם מציע שירותים נלווים

מאת: דפנה ראםשיפוצים16/08/151015 צפיות
שלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ הבית עשוי להמם אתכם כאשר הרצפות נחשפות לנגד עיניכם. על מנת להינות מהדירה המשופצת שלכם ועל מנת להיכנס לבית נקי באמת, כדאי לכם לשקול ביצוע פוליש לרצפה אחרי שיפוץ.

מאת: דפנה ראםגינון10/08/151262 צפיות
דשא סינטטי הוא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי לגינה ירוקה ויפה כל השנה. הוא מספק מראה אחיד, טבעי ומטופח ולא דורש תחזוקה או התייחסות מיוחדת. כל הסיבות לבחור בדשא סינטטי

מאת: דפנה ראםגינון14/07/151114 צפיות
על מנת לחסוך בכמויות אדירות של מים, על מנת להקטין משמעותית את חשבון המים החודשי שלכם, על מנת לפנות לכם זמן ועל מנת לחסוך מכם עבודות גינון שבועיות, התקינו מרבד דשא סינטטי איכותי בהתקנה מקצועית, שיבטיח לכם תוצאות איכותיות ויפות לאורך שנים ארוכות. חשוב להתייחס לאחריות הניתנת לכם ע"י ספק הדשא הסינטטי על מנת להבטיח השקעה בטוחה לכסף שלכם.

מאת: דפנה ראםגינון28/06/151037 צפיות
דשא סינטטי הוא כבר מזמן לא טרנד חולף, הוא הפך להיות הדבר האמיתי בגינות מעוצבות, חסכוניות ופרקטיות. בחירת מרבד דשא סינטטי איכותי מבטיח לכם מראה גינה מטופחת לאורך שנים ארוכות.

מאת: דפנה ראםניקיון25/06/15980 צפיות
למה כדאי לעשות ליטוש וחידוש למרצפות עוד לפני הכניסה לבית? התשובה פשוטה מאוד. על מנת להעניק לבית מראה נקי וחדש מה שלא ניתן להשיג בפעולת ניקיון רגילה.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181255 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181307 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171794 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171949 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171642 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161602 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica