חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא סינטטי התכשיט שלכם בגינה

מאת: דפנה ראםגינון28/06/20151035 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במדינתנו הקטנטונת, הדשא הטבעי נראה רחוק מאי פעם. הוא דורש כמויות מי השקייה שעולות לנו ביוקר, הוא דורש התייחסות רבה כמו כיסוח, גיזום, הדברה ועוד ובכך הוא הופך את החלום הירוק שלנו לרחוק מתמיד. הדשא הסינטטי ממלא את תפקיד הדשא הטבעי והופך את החלום למציאות ברגע.

דשא סינטטי אינו דורש מים, הוא אינו מצהיב ומתייבש, הוא אינו דורש כיסוח, דישון, גיזום, ניקוש עשבים וכד'. הוא פשוט שם, זמין לשימוש.

כפי שניתן להבחין מקרוב, הדשא הסינטטי עשוי מסיבי פלסטיק ממגוון סוגים ואיכויות. סיבי הפלסטיק מדמים סיבי דשא אמיתיים. הסיבים מחוברים לשכבת לטקס אותה מתקינים ומהדקים לקרקע בעזרת יתדות ברזל.

מומלץ לבחור במרבד דשא סינטטי איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן מאחר וסוגי מרבדי הדשא הסינטטי רבים והמבחר עשוי לבלבל. ניתן למצוא מרבדי דשא סינטטי במחירים שונים, בגוונים שונים וכמובן באיכויות שונות. סיבי הדשא הסינטטי, אלו המדמים דשא אמיתי, מגיעים בגבהים שונים.

איך נזהה מרבד דשא סינטטי איכותי:

על מנת לא לטעות בבחירת המרבד, ולבחור במרבד דשא סינטטי איכותי כדאי להתייחס למרקם הסיבים, לצפיפות האריגה שהיא מרכיב חשוב במיוחד אליו יש להתייחס. ככל שצפיפות הסיבים גבוהה יותר כך המרבד איכותי יותר. צפיפות נמוכה ברב המקרים תוביל לקרחות ומראה לא מטופח. בנוסף, חשוב מאוד להתייחס למספר פתחי הניקוז במרבד. מרבד דשא סינטטי איכותי צריך לכלול פתחי ניקוז בכמות מספקת שתמנע הצטברות מים על המרבד ותגרום להם לחלחל לאדמה בצורה מבוקרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דפנה ראם

פורטל מנקים - http://menakim.com/

בקרו אותי באתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה ראם

מאת: דפנה ראםצימרים24/09/151489 צפיות
חדר אירוח דיסקרטי המוכר גם בשם צימר דיסקרטי הוא בעצם מקום בו ניתן לבלות באופן חשאי למשך מספר שעות או אפילו לאורך לילה שלם. הייחוד בחדרי האירוח הדיסקרטיים, הוא שלרב אין צורך לפגוש את המארחים כלל, ניתן לשלם במזומן בתיבה ייעודית כך שאין תיעוד לביקור, וניתן אפילו למצוא חדרים המצוידים בחנייה צמודה דיסקרטית וכניסה נפרדת.

מאת: דפנה ראםזוגיות ואהבה07/09/151172 צפיות
חדרי אירוח על פי שעה הם לרב חדרים בעלי אופי סטנדרטי, לא מפוארים במיוחד ולא גדולים במיוחד אלא מתאימים בדיוק לצרכי בילוי זוגי או יחידני ברומנטיקה ובשלווה. קיימים צימרים רבים המציעים שירותים אלו, אז איך נדע לבחור? ההבדלים העיקריים ביניהם היא ברמת הניקיון והטיפוח וברמת השירותים המוצעים ללקוח. ברב חדרי האירוח ניתן למצוא מקלחת צמודה מצויידת היטב, שירותים צמודים, חנייה צמודה ודיסקרטית, מטבחון קטן או פינת קפה מצויידת, בר מים, טלוויזיה ומערכת שמע וכד'. בידקו מראש האם הצימר אותו בחרתם מציע שירותים נלווים

מאת: דפנה ראםשיפוצים16/08/151015 צפיות
שלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ הבית עשוי להמם אתכם כאשר הרצפות נחשפות לנגד עיניכם. על מנת להינות מהדירה המשופצת שלכם ועל מנת להיכנס לבית נקי באמת, כדאי לכם לשקול ביצוע פוליש לרצפה אחרי שיפוץ.

מאת: דפנה ראםגינון10/08/151261 צפיות
דשא סינטטי הוא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי לגינה ירוקה ויפה כל השנה. הוא מספק מראה אחיד, טבעי ומטופח ולא דורש תחזוקה או התייחסות מיוחדת. כל הסיבות לבחור בדשא סינטטי

מאת: דפנה ראםגינון14/07/151113 צפיות
על מנת לחסוך בכמויות אדירות של מים, על מנת להקטין משמעותית את חשבון המים החודשי שלכם, על מנת לפנות לכם זמן ועל מנת לחסוך מכם עבודות גינון שבועיות, התקינו מרבד דשא סינטטי איכותי בהתקנה מקצועית, שיבטיח לכם תוצאות איכותיות ויפות לאורך שנים ארוכות. חשוב להתייחס לאחריות הניתנת לכם ע"י ספק הדשא הסינטטי על מנת להבטיח השקעה בטוחה לכסף שלכם.

מאת: דפנה ראםניקיון25/06/15980 צפיות
למה כדאי לעשות ליטוש וחידוש למרצפות עוד לפני הכניסה לבית? התשובה פשוטה מאוד. על מנת להעניק לבית מראה נקי וחדש מה שלא ניתן להשיג בפעולת ניקיון רגילה.

מאת: דפנה ראםניקיון15/06/15871 צפיות
לא משנה אם אתם גרים בבית קטן או בבית גדול, לא משנה אם בבית פרטי או בדירה בבניין משותף, ואפילו לא ממש חשוב אם הבית ישן או חדש. מה שחשוב שהוא נקי ונעים להיות בו. וניקיון אמיתי מתחיל ברצפה. איך פוליש לרצפה קשור לזה?

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191968 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191766 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182240 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811140 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181661 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183823 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174178 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica