חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה צימר לפי שעה מתאים גם לך

מאת: דפנה ראםזוגיות ואהבה07/09/20151175 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדרי אירוח לפי שעות – מה זה אומר:

חדרי אירוח רבים מציעים לינה וארוחת בוקר במחיר של לילה מלא, גם אם יש לכם צורך רק במספר שעות. כיום, צימרים רבים מציעים גם אירוח למספר שעות ולא רק ללילה שלם,  החל משלוש שעות שהייה לפחות ועד ללילה שלם, בכל שעות היממה, 24/7 בלי הזמנות מוקדמות, אלא על בסיס ספונטניות ומקום פנוי. כמובן שניתן גם לשריין מראש. בצימרים מסוג זה מחייבים על בסיס שעתי כאשר ישנו סכום מינימום וכל שעה נוספת בתוספת תשלום מוזלת. אירוח מסוג זה הופך נפוץ יותר ויותר ברחבי הארץ, אך צימרים על בסיס שעתי או צימרים דיסקרטיים נפוצים בעיקר באזור מרכז הארץ ובפרט נפוצים צימרים בבית דגן וצימרים במשמר השבעה. לרב, חדרים אלו הם חדרים סטנדרטיים המעוצבים בסגנון רומנטי ואינטימי ומציעים שלל פינוקים.

למה משמשים צימרים לפי שעות:

צימרים לפי שעות הם חדרי אירוח שברב המקרים ממוקמים במתחם צימרים קטן הכוללים מספר צימרים, כאשר לכל צימר כניסה נפרדת. אם אתם רוצים לשמור על פרופיל נמוך קיימת אפשרות אף לחנייה דיסקרטית. בשונה מהצימר המיועד למשפחות או לזוגות ללילה, חדרי אירוח לפי שעה מספקים מענה מצוין למצבים רבים. בין אם מדובר בצורך ל"עצירות מנוחה" בין נסיעות, בין אם ישנו צורך במקום שהייה למנוחה או לתנומה קלה למספר שעות באמצע היום לאחר התרוצצויות, ימי כיף, השתלמויות, אירועים עסקיים וכד' כאשר אתם רחוקים מהבית. בין אם מדובר בזוגות נשואים או רווקים המעוניינים להפתיע את בן הזוג לכבוד יום הולדת, יום נישואין או אפילו הצעות נישואין רומנטיות במיוחד, ולבלות זמן איכות אינטימי באווירה שונה מהבית ובמחיר של בילוי ממוצע מסוג אחר.

כדאי לדעת על חדרים לפי שעות:

בחדרי אירוח רבים המציעים שירות שעתי, ניתן להוסיף "אקסטרות" ופינוקים המועדפים עליכם בתיאום מראש עם בעלי הצימר כמו קישוט החדר בבלונים לכבוד יום הולדת, או קישוט החדר בפרחים ונרות לכבוד הצעות נישואים וימי אהבה. קיימים מתחמי צימרים רבים המציעים צימרים לפי שעות בעלויות נמוכות מהממוצע. אין להתפתות ולבחור חדר על פי מחירו מאחר ושוק זה פרוץ כל כך עד שיתכן ותמצאו את עצמכם משלמים על מחסן מעופש. צימרים כאלה מומלץ לבדוק מראש על מנת למנוע עוגמת נפש.צימרים לפי שעות מספקים מענה מושלם למגוון מצבים ולא רק לבילוי חשאי כמקובל לחשוב. החל ממנוחה בין נסיעות ועד למקום שליו ורגוע לבילוי זוגי, לשבירת שגרה זוגית, לכתיבה ולעבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דפנה ראם

פורטל מנקים - http://menakim.com/

בקרו אותי באתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה ראם

מאת: דפנה ראםצימרים24/09/151489 צפיות
חדר אירוח דיסקרטי המוכר גם בשם צימר דיסקרטי הוא בעצם מקום בו ניתן לבלות באופן חשאי למשך מספר שעות או אפילו לאורך לילה שלם. הייחוד בחדרי האירוח הדיסקרטיים, הוא שלרב אין צורך לפגוש את המארחים כלל, ניתן לשלם במזומן בתיבה ייעודית כך שאין תיעוד לביקור, וניתן אפילו למצוא חדרים המצוידים בחנייה צמודה דיסקרטית וכניסה נפרדת.

מאת: דפנה ראםשיפוצים16/08/151016 צפיות
שלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ הבית עשוי להמם אתכם כאשר הרצפות נחשפות לנגד עיניכם. על מנת להינות מהדירה המשופצת שלכם ועל מנת להיכנס לבית נקי באמת, כדאי לכם לשקול ביצוע פוליש לרצפה אחרי שיפוץ.

מאת: דפנה ראםגינון10/08/151264 צפיות
דשא סינטטי הוא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי לגינה ירוקה ויפה כל השנה. הוא מספק מראה אחיד, טבעי ומטופח ולא דורש תחזוקה או התייחסות מיוחדת. כל הסיבות לבחור בדשא סינטטי

מאת: דפנה ראםגינון14/07/151116 צפיות
על מנת לחסוך בכמויות אדירות של מים, על מנת להקטין משמעותית את חשבון המים החודשי שלכם, על מנת לפנות לכם זמן ועל מנת לחסוך מכם עבודות גינון שבועיות, התקינו מרבד דשא סינטטי איכותי בהתקנה מקצועית, שיבטיח לכם תוצאות איכותיות ויפות לאורך שנים ארוכות. חשוב להתייחס לאחריות הניתנת לכם ע"י ספק הדשא הסינטטי על מנת להבטיח השקעה בטוחה לכסף שלכם.

מאת: דפנה ראםגינון28/06/151039 צפיות
דשא סינטטי הוא כבר מזמן לא טרנד חולף, הוא הפך להיות הדבר האמיתי בגינות מעוצבות, חסכוניות ופרקטיות. בחירת מרבד דשא סינטטי איכותי מבטיח לכם מראה גינה מטופחת לאורך שנים ארוכות.

מאת: דפנה ראםניקיון25/06/15982 צפיות
למה כדאי לעשות ליטוש וחידוש למרצפות עוד לפני הכניסה לבית? התשובה פשוטה מאוד. על מנת להעניק לבית מראה נקי וחדש מה שלא ניתן להשיג בפעולת ניקיון רגילה.

מאת: דפנה ראםניקיון15/06/15874 צפיות
לא משנה אם אתם גרים בבית קטן או בבית גדול, לא משנה אם בבית פרטי או בדירה בבניין משותף, ואפילו לא ממש חשוב אם הבית ישן או חדש. מה שחשוב שהוא נקי ונעים להיות בו. וניקיון אמיתי מתחיל ברצפה. איך פוליש לרצפה קשור לזה?

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206412 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204908 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204691 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192804 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182311 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182749 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181904 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica