חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסכה לשיער - ללא מלחים - עוד משהו שאת חייבת לשיער שלך

מאת: דודייופי וטיפוח - כללי16/06/2015703 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפוח השיער זוהי פעולה הכרחית אותה נדרש לבצע על מנת ששערות ראשינו יקבלו מראה בריא וחיוני. ישנן דרכים לשמור על בריאות וחוזק השערה אם על ידי סירוק, חפיפה או שימוש במרכך שיער ואם על ידי הזנה בעזרת שימוש במסכה.

אך במסכות השיער השונות קיים ריכוז חומרים פעילים ובין מרכיביה השונים מופיעים גם מלחים. למלחים ישנם יתרונות אך להם גם חסרונות רבים ואם הנכם שוקלים איזו מסכה לקנות, מסכה עם מלחים או מסכה בלי מלחים להלן מספר פרטים אשר ישפכו אור על הדברים ויסייעו לך לבחור נכונה.

החשיבות בהזנת השיער

לרבים מכם זה כבר ודאי קרה לפחות פעם בחיים, התעוררתם בבוקר ניגשתם לשטוף את הפנים ומול המראה מחזה לא נעים, השיער הפרוע מתנגד לכוח המשיכה ואינו רוצה להסתדר באופן שלנו נוח ומתאים. נכון זה קורה ועל מנת שהשיער יראה מטופח וחיוני ישנם כמה צעדים שעלינו לנקוט על בסיס יומיומי, בין היתר שימוש במסכת הזנה.

לשימוש במסכת הזנה ישנה חשיבות רבה היות ומסכות מסוג זה מיטיבות עם סיב השערה, מחזקות אותו ומעניקות לו מראה בריא. על מנת לעשות זאת בצורה כי טובה, במסכות השונות קיימים חומרים פעילים שמייעלים את הפעולה ביניהם, כמו למשל סוגי מינרלים ומלכים אשר לא מתאימים תמיד לכל סוג של שיער.

שמפו ללא מלחים

למלחים במסכות השיער ישנם תפקידים רבים ועיקרם לייצר את פעולת ההקצפה אשר מלווה לכל חפיפה ולפיזור החומר הפעיל על הקרקפת באופן אחיד. יחד עם זאת עם השנים עולה וגוברת הטענה כי המלחים הנם מזיקים לסיב השערה וכי יש להשתמש במסכה ללא מלחים. מלחים במסכת ההזנה עלולים לגרום לגירוי וגרד באזור הקרקפת, וכן לדהיית צבע השיער במידה והשיער צבוע, כאשר מדובר בעור שומני.

במקביל לכך, השימוש במלחים מייבש את השיער ולאחריו נדרש להשתמש במרככים כדי לרככו בחזרה, מצב אשר אופייני בעיקר לבעלי שיער יבש. כיום עולם היופי והטיפוח מספיק מפותח על מנת לפתח מסכה ללא מלחים וכיום ניתן למצוא מסכה שכזו בכל חנות למוצרי טיפוח או במספרה.

החשיבות בבדיקת המרכיבים

על מנת לדעת מבעוד מועד האם המסכה לשיער אותה הנכם עומדים לקנות הנה מסכה ללא מלחים כדאי לחקור היטב את התווית שמודבקת על פני המוצר ולעיין בכל המרכיבים. ישנם סוגים שונים של מלחים וגם אם נכתב שחומר מסוים אינו קיים, מומלץ לוודא כי אין מלחים מסוגים אחרים בתוך המוצר.

התאמת המסכה לסוג השיער היא תנאי הכרחי היות וחומרים שונים משפיעים באופן שונה על כל אחד ולכן, ישנם אנשים אשר יכולים להגיב היטב למסכה לשיער הכוללת מינרלים בעוד שעל סוגי שיער רגישים ההשפעה תהיה שונה. לכן לפני שאתם רוכשים מסכה לשיער מוטב כי תוודאו כי אכן זוהי המסכה הנכונה.

מסכות לשיער ללא מלחים – גם במחירים משתלמים!

כל שיער הוא שונה ולכן כל שיער דורש טיפול שונה המתאים לאיכויותיו באופן אישי על מנת שההתאמה תהיה מושלמת והמסכה תוכל להחמיא לשיער ולהפיק ממנו את המרב כדאי לעבוד עם חברה מקצועית ובעלת ניסיון עשיר.

חברת HAIR2 עוסקת כבר מזה כמה שנים בשיווק מוצרי טיפוח הממותגים המובילים בארץ ובעולם ומספקת לכם מגוון מוצרי שיער איכותיים וביניהם מסכות ללא מלחים במחירים נוחים במיוחד!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודי

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184248 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica