חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינטרקום לשער

האינטרקום נועד בשביל להגן על הבית שלכם , משרד או אפילו בניין דירות בפני אורחים לא מוזמנים ,אינטרקומים נועדו בדיוק בשביל לא להעניק כניסה לכל אחד , ישנם אינטרקומים עם מצלמה אשר מצלמים את מי שמבקש להכנס , עם זיהוי קולי ועם קודן , כל אחד מהם עושה פעלה שונה אך כולם נועדו למען אותה המטרה .

אינטרקום לשער מגיע בשלל צבעים וצורת ויכול להיות גם חבוי , הוא נועד בשביל לא לתת לכל זר להכנס לביתיכם או לכל איש מכירות גישה , התקנת האינטרקום פשוטה ולרוב לא כרוכה בהרבה עבודה מצד הטכנאי או הלקוח , ישנה טכנולוגיה אלחוטית היום בה אפילו לא צרי לקדוח חורים ויכולה להיות גישה למצלמת האינטרקום אפילו מהסמרטפון .

למי שבוחר באינטרקום הכי פשוט – קודן צריך לבחור קוד בן ארבע ספרות ולהקפיד להחליף את הקוד כל כמה חודשים ולא לתת אותו לזרים אחרת הגישה לבית שלו תיהיה פרוצה אם לכל זר יהיה את קוד הגישה .

ישנו אינטרקום לשער משולב אשר גם מצלם את האדם , כך תוכלו לוודא האם אתם באמת מכירים אתהאדם אשר מבקש להכנס למשכנם או כי זהו אדם זר ומתחזה נוסף ישנו את הקודן ואת הלחצן קול , כך שאם אינכם מזהים את האדם בשום אופן , לא תיתאפר לו כניסה .

למי שדואג בקשר לאינטרקום שלא יתאים לו לשער הכניסה שלו , אין דאגה כפי שנאמר קודם לכן הם מגיעים בכ הצבעים והצורות , ישנן מתכות וצבעים מיוחדים שלא דוהים בשמש ואף ניתן להסתיר אותם כחלק מהגדר או מהשער .

למי שדואג למפתחות של הבית , כשיש אינטרקום אין צורך לתת לילד מפתח , פשוט נותנים את הקוד , כך הסיכוי שהילד יאבד את המפתח או ייתן אותו לזר נמוך ביותר וכמובן שזה חוסך את שכפול המפתחות הבלתי פוסק , גם אם בן משפחה יצא מהבית ושכח מפתח הוא לא יצטרך שימוש בו בגלל האיטרקום , כך שיש המון יתרונות להתקנת האינטרקום .

לסיכום , אינטרקום לשער יכול לשמש כדרך הגנה , לרכב חונה , לבית שלכם ולמנוע כניסת זרים שלא הוזמנו לבית וכך גם למנוע מכם לחשוש כי מישהו יכול לפרוץ , את האינטרקום ניתן לקשר גם לחברת אבטחה כך שאם מישהו כן מנסה לפרוץ את האינטרקום של השער , הוא יבצע חיוג ישירות לחברת הבטחון אותו תבחרו , חוסך לכם את שכפול המפתחות והכי חשוב , נותן לכם הרגשת בטחון ומעבר להרגשה , מבצע את השמירה על הבית שלכם עוד לפני שבכלל נכנסו לבית .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענק המיגון

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica