חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הניתוחים הפלסטיים המסוכנים ביותר - חלק ראשון: בחירת מנתח פלסטי

מאת: מאיר כהןניתוחים פלסטיים17/02/2009944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הניתוחים הפלסטיים המסוכנים ביותר קשורים לבחירה לא נכונה של המנתח או בחירה לא נכונה של הניתוח. בחלק הראשון נסקור את המקרים בהם בחירה לא נכונה של המנתח עלולה להיות מסוכנת ביותר. הכוונה לניתוחים הנעשים על ידי "מנתחים פלסטיים" מתחזים, מנתחים שאינם מומחים בכירורגיה פלסטית וניתוחים פלסטיים הנעשים על ידי מנתחים הנעלמים בסוף הניתוח לארץ אחרת:


ניתוחים הנעשים על ידי מנתחים שאינם רופאים - בסרט "תפוס אותי עם תוכל" מגלם ליאונרדו דקפריו מתחזה לרופא בבית חולים גדול. רבותי, המציאות עולה על כל דמיון ! בשנת 2004 עברו עשרות נשים באזור המרכז ניתוחים בחזה על ידי רופא מתחזה למנתח פלסטי שקרא לעצמו דר' ע. חקירת המשטרה העלתה כי הוא איננו בעל היתר לעסוק ברפואה בישראל וכמובן איננו מומחה לכירורגיה פלסטית כפי שהציג את עצמו. וזה לא המקרה היחידי...
לפני שנים סיפר לי רופא בכיר על ה"מדריך" שלו בתקופת הסטז' במרכז הרפואי הגדול ביותר בישראל: "דר' דוד אדיסון היה רופא נאה, רהוט וקורקטי. לדבריו היה בוגר בית ספר יוקרתי לרפואה בארה"ב ומתאוריו נתן היה להבין שהוא בעל נסיון רב ברפואת חרום. האחיות העריצו את ההופעה המעונבת, החולצות המגוהצות והנכונות לעזור בכל מצב. היו שנבאו לו עתיד מזהיר והוא אפילו התקבל להתמחות במחלקת ניתוחי לב. אבל, הכל השתבש כאשר כמה כרטיסי אשראי נעלמו מארנקים בחדר ההלבשה של הרופאים. למרבה הפלא, מצלמות האבטחה גילו שמדובר ברופא המסור מאמריקה". "בחקירה, הודה דר' אדיסון כי זייף את הרשיון הרפואי שלו ואת השם לקח מברוס וויליס כוכב סדרת הטלויזיה הפופולרית בלשים בלילה".


אם כן, שימו לב למרפאה, לותק ולרשיונות הרופא. בררו האם הרופא עובד בבית חולים או מוסד ציבורי אחר בישראל. בתי החולים מעסיקים רופאים מומחים בעלי רשוי בהתאם לחוק. התחזות לא נמשכת לאורך שנים וסופה של ההונאה להתגלות. המנעו מ"כוכבים חדשים" שנחתו בארץ הקודש לפני כמה חודשים ומבטיחים לטפל בכם בבטחון מופרז ב"שיטות החדישות ביותר" שלמדו מ"גדולי הדור". 
ניתוחים הנעשים על ידי רופאים שאינם מומחים בכירורגיה פלסטית. שיווק הוא חלק בלתי נפרד ובלתי נמנע מתחום הניתוחים הפלסטיים. מנתח פלסטי מומחה בניתוחים פלסטיים, רופא מומחה ברפואת עור או רופא מומחה בניתוחי אף אוזן וגרון  עברו הכשרה ארוכה ומבוקרת והם מחוייבים לטיפול מקצועי, אמינות וגילוי נאות.


אולם, בשנים האחרונות אנחנו עדים לתחומי "מומחיות" חדשים שהם פרי הדמיון המפותח של רופאים שאינם מומחים ושאינם יודעים את הגבול בין סיסמאות שיווק להונאה. לדוגמא, תחומי המומחיות הבאים אינם קיימים והשימוש בהם הוא בגדר עברה על החוק: מומחה לרפואה אסתטית, מומחה לניתוחים אסתטיים, מומחה להזרקות, מומחה לאנטי אייג'ינג, מומחה לתוספי תזונה, מומחה לפלבולוגיה ועוד. בקשו לבדוק את תעודת המומחה של הרופא שלכם מטעם המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית בישראל. במידה ואתם לא בטוחים התקשרו לרופא המחוזי או למשרד הבריאות.


ניתוחים הנעשים על ידי רופאים הנעלמים אחרי הניתוח לארץ אחרת. לא תמיד נכון והוגן לשלב עבודה עם חופשה. בשנת 2004 אושפזו שלוש נשים בבית החולים המרכזי של שירותי בריאות כללית בגלל סיבוכים קשים לאחר ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן. כל הניתוחים נעשו על ידי מנתח פלסטי ארופאי שהגיע לארץ לשבוע של ניתוחים שבסופו חזר לארץ מגוריו. אשת השיווק שלו טענה שהוא מנתח פלסטי בעל שם בארץ מגוריו. ברור קצר הראה שמדובר במנתח פלסטי בעייתי, פזיז וחסר אחריות שעומדות נגדו כמה וכמה תביעות בגין רשלנות מקצועית בארץ מגוריו. חשוב לזכור כי הניתוח הפלסטי מסתיים כאשר אתם מחלימים לגמרי ולא ביציאה מחדר הניתוח. לעשרה אחוזים מהמטופלים בכירורגיה פלסטית יש סיבוך (לרוב קל) לאחר ניתוח פלסטי. חשוב לדאוג מראש שתהייה לכם כתובת לטיפול גם אחרי חודש ושלושה חודשים. מנתח אחראי יודע שרפואה איננה מדע מדוייק ונוכחותו חיונית לאחר הניתוח. בררו תמיד מי יטפל בכם בתקופה המיידית לאחר הניתוח ומה יקרה עם תתגלה בעיה אחרי עשרה חודשים.

ב ה צ ל ח ה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר מאיר כהן  מנתח פלסטי  

http://drcohen.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר כהן

מאת: מאיר כהןניתוחים פלסטיים27/12/09930 צפיות
ברכה חגגה את יום הולדת חמישים שלה עם בעלה אהוד בצימר רומנטי בגליל. עשרים שנים שהם נאבקים ביחד להביא ילד לעולם וביום ההולדת הזה היה ברור לשניהם שתינוק כבר לא יהיה להם. אחרי שנים של טיפולים כואבים, זריקות הורמונים, הפריות מבחנה, הפלות ואין ספור פעולות חודרניות בכל מרכז רפואי בארץ, ברכה ויתרה. שניהם ידעו שזכו בזוגיות קרובה ששרדה את שנות המאבק והחליטו, ללא מילים, לחגוג את יום ההולדת הזה כשהם מתנחמים אחד בחיקו של השני לאור האח הבוער של הצימר המפנק. תשעה חודשים לאחר מכן, ילדה ברכה את בנם הראשון מתן.

מאת: מאיר כהןניתוחים פלסטיים03/08/091366 צפיות
דר' אילוז, הרופא היהודי צרפתי שגילה את שאיבת השומן בסוף המאה הקודמת נוהג לומר בכל הרצאה שלו באנגלית עם מבטא צרפתי כבד: “Our patients want maximum result with minimum trouble” ובתרגום חופשי: "המטופלים שלנו רוצים תוצאה הכי טובה עם החלמה הכי קצרה".

מאת: מאיר כהןניתוחים פלסטיים17/06/09885 צפיות
בשנת 1998 פנתה אלי גלית, נערה תל-אביבית בת 19 וחשפה בפני בקול רועד את ה"מום" ממנו היא סובלת. גלית הייתה המטופלת הראשונה שהסבה את תשומת ליבי לחשיבות העצומה שנשים וגברים מייחסים לצורת הפטמה (הגוש האדום שבולט מעל פני העור) והעטרה (הכתם החום-ורוד שסביב לפטמה) שלהם.

מאת: מאיר כהןניתוחים פלסטיים10/05/091009 צפיות
מתיחת פנים הוא אחד הניתוחים המבוקשים ביותר בכירורגיה פלסטית. הזדקנות הפנים כוללת את צניחת העור, רפיון שרירי ההבעה, הכתמה, קימוט של העור, איבוד נפח באזורים מסויימים (סביב הפה) ותוספת נפח באזורים אחרים (שקיות בעפעפיים תחתונים). אנחנו יודעים שיש שישה גורמים המאיצים את תהליך ההזדקנות של הפנים:

מאת: מאיר כהןניתוחים פלסטיים01/04/091014 צפיות
ניתוח אף, ניתוח אפרכסות וניתוח הגדלת סנטר נותנים תוצאה הנשארת למשך עשרים שנים לפחות. לגבי האף - עם השנים יתכנו שינויים בקצה האף (הוא צונח ככל שהגיל עולה) או נעשה צר או רחב יותר (בהתאם למשקל הכללי של המטופלים). אבל, לרוב, התוצאה נשמרת ללא שינוי למשך מספר עשורים וברוב המקרים אין צורך לחזור על התיקון כלל. אותו הדבר כשמדובר בניתוח להגדלה של הסנטר ובניתוח אפרכסות - בניתוחים אילו, לאחר שלב ההחלמה הראשוני, התוצאה נשמרת למשך שנים רבות.

מאת: מאיר כהןניתוחים פלסטיים12/03/091094 צפיות
המורים החשובים ביותר שלי הם המטופלים שלי. מהם למדתי מה נכון לומר לפני ניתוח וכיצד עוברים ביחד את התהליך הזה שנקרא "ניתוח פלסטי" ויוצאים עם חיוך. למדתי מהם גם כמה דברים על מה חשוב במראה לנשים ולגברים. לפעמים, כמה מהסודות שמחביאים גברים ונשים מתחת לבגדים הפתיעו אותי מאוד.

מאת: מאיר כהןניתוחים פלסטיים07/03/091057 צפיות
הסגולות הרפואיות של קרני האור ידועות אלפי שנים. באמצע המאה ה 20 הציג אלברט איינשטיין את הבסיס התיאורטי המאפשר ליצור אור בעל אורך גל אחד.אור כזה נקרא אור מקוטב או באנגלית ראשי התיבות מרכיבים את המונח "לייזר". מכשירי הלייזר כוללים מקור הפולט חלקיקים הנקראים פוטונים. הפוטונים מועברים, במכשיר דרך שפורפרת הכוללת מערכת מראות וגז.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152304 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica