חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מחירים מסכים למחשב

מאת: ניקי שובלהשוואת מחירים18/12/20091380 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם אתם עובדים בעבודה אדמיניסטרטיבית, אנשי אינטרנט או מנכ"לים של חברה גדולה, אתם בוודאי יושבים שעות מול מסך המחשב, שהפך לידידכם הנאמן. בהנחה שאינכם נמנים על אוהבי מחשבים ניידים (בהם הצג הוא חלק מהמחשב), חשוב מאוד שתעבדו מול מסך מחשב איכותי המתאים לצרכים האישיים שלך. קיימים היום סוגים שונים של מסכי מחשב, המתאימים לשימוש משרדי, לאוהבי משחקים ומה לא. על מנת לרכוש את מסך המחשב הנכון ביותר עבורכם, רצוי שתגדירו מהן דרישותיכם ובצעו לקראת הסוף גם השוואת מחירים בין החנויות השונות.

סוגי מסכי מחשב
מסכי המחשב עברו תהליך אבולוציוני כמו מוצרי נוספים בעולמנו. המסך הישן ביותר הינו מסך CTR אשר מבוסס על שפופרת, ממש כמו הטלוויזיות הישנות. מדובר במסך זול מאוד, אך איכות תצוגה ירוד ביותר. המסך המתקדם יותר, הוא מסך LCD בעל תצוגת גביש נוזלי, המאפשרת לחברות לבנות מסכים דקים מאוד. מסך ה-LCD הוא הנפוץ ביותר מבין מסכי המחשב הקיימים כיום בשוק. המסך המתקדם ביותר, שאותו כבר ניתן לראות בחנויות המחשבים הינו מסך OLED, בעל תצוגת דיודה אורגנית. זוהי למעשה שיטת הקרנה מתקדמת המאפשרת להציג איכות תמונה טובה וחסכון בחשמל.

סוגי פאנלים
הפאנל הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לאיכות התמונה ולכן אחד מהפרמטרים הראשונים שאתם צריכים לברר כשאתם בוחרים מסך מחשב חדש.

  • TN – הפאנל הנפוץ ביותר במסכי LCD. זהו פאנל המתאים בעיקר לשימוש כללי ומשרדי, אך בהחלט יכוללספק חובבי משחקי מחשב מתחילים.
  • VA – פאנל איכותי המתאים לעבודה משרדית, גלישה יומיומית ברשת האינטרנטולמשחקים ברמה גבוהה. חסרונו הוא בצריכת החשמל והמחיר הגבוה.
  • IPS – הפאנל האיכותי ביותר שקיים היום, מתאימים לכל שימוש. חסרונו הואצריכת החשמל הגבוהה ומחירם המופקע.

רזולוציה
הרזולוציה היא למעשה צפיפות הפיקסלים. הפיקסל הינו תא אחד המציג צבע ויכול להרכיב תמונה על ידי מספר תאים. ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, כך מסך המחשב נחשב לטוב יותר.

מהירות תגובה
מהירות התגובה מתייחסת לזמן שלוקח לפיקסלים במסך להגיב לכרטיס המסך. כלומר, מהירות התגובה בוחנת את מהירות התגובה של מסך המחשב. ככל שהמהירות נמוכה יותר, כך המסך טוב יותר. במידה ואתם מעוניינים לצפות בסרטים או לשחק במשחקי מחשב, מהירות התגובה הינה פרמטר חשוב בבחירת המסך.

ניגודיות
הניגודיות בוחנת את היחס שבין הנקודה הבהירה ביותר לנקודה הכהה ביותר במסך המחשב. ככל שהיחס גבוה יותר, כך הצבעים עשירים יותר, חיים יותר וחזקים יותר.

לסיכום, אלו היום הפרמטרים העיקריים לצורך בדיקה והשוואת מחירים של מסכי מחשב. עברו על הפרמטרים, בחרו בחוכמה את סוג המסך והפאנל המתאים ואל תשכחו לבדוק את רמת הניגודיות, הרזולוציה ומהירות התגובה של מסך המחשב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניקי שובל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניקי שובל

מאת: ניקי שובלרכב29/08/092384 צפיות
החלטתם שהגיע הזמן להיפטר מהגרוטאה החונה בחנייה מתחת לבית ולהתחיל בחיפוש רכב בלוח רכב? אבל היכן מתחילים?! כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אתרים ופורטלים, כאשר בכל אחד מהם תוכלו למצוא לוח רכב במימדים שונים. כמו כן, קיימים אתרים ספציפיים שמציעים לגולשים לוח רכב ואפשרויות רכישה רבות.

מאמרים נוספים בנושא השוואת מחירים

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195532 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: shiritהשוואת מחירים18/06/172975 צפיות
אם ברצונכם להתאים שערים פרטיים לביתכם, יש לדעת, היכן השער ימוקם

מאת: הנוסעת המתמידההשוואת מחירים15/04/172997 צפיות
איפה לחפש מלון בזול? אתר מומלץ למלונות? מנוע חיפוש לדילים,מנוע חיפוש למלונות,אפליקציות למלונות בעונת החגים ,פסח וחגי תישרי ובתקופת הקיץ והחופש הגדול אבל לא רק, בתרבות שלנו כיום מקובל לנסוע גם במהלך השנה לחופשות בזק באצצע או בסופשבוע,זוגית או משפחתית. אם ננתח את התקציב המשפחתי שלנו ,נבחין שההוצאה על חופשות עלתה עם השנים, המלונות בישראל התייקרו ומספר החופשות עלה.

מאת: articlestbdהשוואת מחירים01/06/161832 צפיות
עץ משרה רוגע, חמימות ושלווה. הדרך הפשוטה ביותר להביא לתוך הבית את הטבע. האם אפשר לעשות זאת במחיר משתלם במיוחד? מסתבר שכן!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161723 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אבי דוידיהשוואת מחירים05/11/152446 צפיות
בשיטה המוכרת לכולם, ניתן לערוך השוואת מחירים על ידי חיפוש רוחבי של המוצר לו אתם זקוקים. כן, יש להתניע את הרכב ולטייל בין החנויות השונות המשווקות אותו, תוך ביצוע רישומים בטבלה. לאחר מכן, יש לגשת לרשת האינטרנט, במטרה לבדוק אם יתכן מחיר טוב יותר למוצר שאותו אתם מחפשים. גם זאת משימה לא קלה בכלל, בשל העובדה שישנם אתרים מרובים מאוד בכל תחום עיסוק.

מאת: ניב אבןהשוואת מחירים05/08/151682 צפיות
בדקו בכמה חנויות את המחירים ואף פעם אל תסתמכו על המחירים שמוצגים לכם בחנות הראשונה אליה אתם נכנסים, גם אם מצוין שם כי המחירים הינם לאחר הנחה. יכול מאוד להיות כי תמצאו את אותה מכונת הכביסה, אותו הדגם בדיוק, במחיר נמוך יותר או באותו המחיר שהוצע לכם במסגרת מבצע. גשו לכמה חנויות רשמו לעצמכם את המחירים והדגמים שהוצעו לכם ולאחר מכן החליטו מה הכי משתלם עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica