חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להיפטר מרכב ב- 10 ימים

מאת: ניקי שובלרכב29/08/20092385 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם שהגיע הזמן להיפטר מהגרוטאה החונה בחנייה מתחת לבית ולהתחיל בחיפוש רכב בלוח רכב? אבל היכן מתחילים?! כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אתרים ופורטלים, כאשר בכל אחד מהם תוכלו למצוא לוח רכב במימדים שונים. כמו כן, קיימים אתרים ספציפיים שמציעים לגולשים לוח רכב ואפשרויות רכישה רבות.

 

כאשר אתם מחפשים אחר לוח רכב מתאים, על תתרכזו רק באחד, אלא בחנו את כל לוחות הרכבים שהקיימים בשוק. לאחר מכן, התמקדו בלוח רכב שנראה לכם הנוח ביותר עבורכם. לוח רכב שמציע מגוון רכב של מודעות רכב, אפשרויות מימון, כתבות בנושא רכב וכדומה, בהחלט יעשה עבורכם את העבודה. מדוע אתם שואלים? כיוון שבזמן שתחפשו מודעות רכב, תוכלו גם לבדוק אפשרויות מימון שונות וגם לקבל טיפים מהכתבות בנושאי רכב.

 

לאחר שבחרתם את לוח הרכב המתאים לכם, עליכם להחליט על תקציב עבור רכב חדש. בנוסף לכך, אם יש יצרן, דגם, שנה או סוג היד, רצוי שתגדירו זאת כבר בתחילת החיפוש. ככה תוכלו לחסוך לכם זמן ואנרגיות במהלך החיפוש אחר הרכב הבא.

 

במהלך חיפוש הרכב החדש תעברו על מודעות רכב רבות, ובוודאי תיתקלו במודעות של פרטיים, סוכנויות רכב וחברות השכרה. החליטו מראש האם אתם מעוניינים ברכש מאדם פרטי או מחברות שונות. לא פעם נפלו אנשים בפח על ידי סוחרי רכב ולכן מומלץ לעשות חושבים. אגב, אם אין לכם בעיה בדבר בעלי הרכב, תוכלו בקלות לזהות סוחר רכבים, כיוון שבמשפט השני שהוא יגיד אחרי השלום, יהיה "באיזה רכב מדובר?"

 

לאחר חיפוש אינטנסיבי בלוח רכב מצאתם כמה אפשרויות מתאימות? כל שנותר עכשיו זה לברר מעט על בעל הרכב, לבדוק רישיונות במשרד הרישוי ואפילו לפנות לרשם החברות וגם לבדוק את רישומי הרכב. כל זאת כדי לחסוך לכם אי נעימות שיכולה להיווצר אם תגלו כי הרכב משועבד או מעוקל.

 

לסיכום, תהליך חיפוש רכב הוא תהליך ארוך ומתיש, אך תוכלו לקצר ולהיעזר בכל לוח רכב שקיים היום באינטרנט או בעיתונים השונים. בדקו את הרכב, רישיונותיו ובעל הרכב בחשדנות ואל תמהרו אם אינכם שלמים – לכו תדעו כמה תצטערו על כך בהמשך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניקי שובל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניקי שובל

מאת: ניקי שובלהשוואת מחירים18/12/091383 צפיות
איך תבחרו את מסך המחשב הבא שלכם בתבונה, המדריך המקוצר.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213828 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213960 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214140 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204607 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195572 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196266 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica