חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלחמה הפרטית שלי בחטטים על הפנים - מאפרת מקצועית עד הבית

מאת: אילה כהן איפור12/07/20151863 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאפרת בירושלים ממליצה - אם יש לך את מה שאני הולכת לתאר לך ,את תזדהי איתי במאה אחוז , אני הולכת לדבר היום על אקנה( ולא רק על איפור )  ,שהיא מחלת העור , שהכי פוגעת פסיכולוגית/ תדמיתית בבני נוער , היא מאוד נפוצה, שמחקרים הראו לאחרונה ,שנדיר שיש בני נוער שחפים מי הבעיה הזאת.

הבעיה שלנו מעבר לזה שיש לנו פצעים על הפנים ,זה גם התדמית שזה פוגע בה ,יש קושי פסיכולוגי רב ,בזה שאת לא יכולה להיראות אסטטית ולא משנה אם את מתאפרת או עושה כול דבר אפשרי להסתיר את הבעיה  .
גם לי זה קרה ,גם אני הייתי בסרט הרע  הזה, היו לי הרבה אמצעים שנלחמתי איתם בפצעי הבגרות  לא ויתרתי ,טשטשתי את זה בעזרת איפור ונלחמתי בקיום של זה בעזרת תרופות רופאים ויועצות יופי בעיקר מאפרות מקצועיות.

תראי אני עכשיו בתור מאפרת בירושלים רוצה לתת לך את הדרך שלי להילחם בזה על בסיס כול הידע המקצועי שלי באיפור ,וגם על מה שאני עברתי עם רופאי העור. וכן גם את צריכה ויכולה להילחם בזה , אבל גם לא לתת לביטחון העצמי שלך להיפגע מי זה ,והכי חשוב לא לפגוע בעצמך על הדרך הכוונה להשתמש בידע לא נכון ולהזיק עם מוצרים שרק יעשו יותר בעיות עם העור שלך, אני מתכוונת לכול מיני משחות לא ידידותיות לעור או כול מיני מוצרי איפור .
בגלל שאני מאפרת לא אומר שאני הולכת לדבר אתך רק איך להתמודד עם זה על ידי איפור, אני גם רוצה לתת לך את הדרך שלי איך גרמתי לבעיה הזאת להיעלם.
בהתחלה, ניסיתי כול מיני משחות שנתנו לי הרופא , כאילו טיפול חיצוני, בהתחלה זה הראה שיפור מזערי שלא ממש עזר לי ,כי קודם כמו שאמרתי היה שיפור מזערי, דבר שני לא יכולתי להשים על הטיפול החיצוני ,איפור שיטשטש את שאר הבעיה, ככה שיחסית דיי מהר זנחתי את דרך הטיפול החיצוני.
לאחר מי כן נעזרתי באנטיביוטיקה – הרופא המליץ לי עליה , טרם הוא נותן לי להשתמש בתרופה האולטימטיבית שנושאת בחובה תופעות לוואי חזקות שאמורות להופיע בסבירות גבוהה, אני חייבת לציין שאכן הטיפול האנטיביוטי בהתחלה עזר , הוא היה גם מאוד מועיל כי כן יכולתי להתאפר , ועד עכשיו האיפור היה מאוד חסר לי. ככה שזה השלים לי פינה שהייתה חסרה לי במשך כמה זמן.

אולם לאחר תקופה קצב ההתקדמות חלף ,וראיתי שהפצעים פשוט מפתחים עמידות מעצבנת לאנטיביוטיקה. בלית ברירה הלכתי לרופא, ודרשתי מימנו שייתן לי את התרופה האולטימטיבית אני לא רוצה להגיד את השם של התרופה , כי קודם אני לא בטוחה שזה מותר לי לעשות את זה בצורה חוקית, דבר שני אין לי שום רצון לתת רוח גבית לתרופה האכזרית הזאת ,אני מאוד הייתי ממליצה לדחות עד כמה שאפשר את השימוש בתרופה הזאת כפתרון לטיפול בפצעי בגרות ,ובאמת לנסות כול דרך שתהיה בריאה יותר לפני.
את התרופה הזאת התחלתי לקחת בקיץ ,לאחר שהרופא המליץ לי , לחכות לחורף כי היא מאוד קשה כאשר יש חום ושמש חזקה בחוץ, לא ממש שמעתי לעצת הרופא , לא יכולתי לחכות שהבעיה הזאת תצא לי מהחיים, היום שאני מסתכלת על זה , זאת הייתה טעות עצומה שלי , כן הייתי צריכה לחכות למועד יותר קר , זה היה עושה לי את החוויה להרבה יותר קלה.
עם תופעות הלוואי התמודדתי , על ידי כך שעל השפתיים הייתי מורחת חמאת שיאה ,וזלין פשוט לא היה עוזר לי , על הנפים הייתי משתמשת בקרם לחות ,שדרך אגב היום אני משתמשת בו גם בתור מאפרת מקצועית הקרם לחות הזה הוא עם מסנן קרינה , וכמובן טיפות עניים שלא הייתי זזה בלעדיהם לשום מקום , וכמובן כובע אופנתי על הראש , וכמה שפחות חשיפה לשמש.
היום לאחר כמעט 10 שנים הפנים שלי עוד חלקות ויפות ,היה לי מאוד קשה בתקופה של השימוש בתרופה הזאת , אבל היא גמרה לי את הבעיה.
ולכול מי ששוקלת להשתמש בתרופה הזאת , אני פשוט מתחננת , תשתדלו שלא לקחת אותה ככה סתם , תנסו כמה שיותר להשתמש בפתרונות החלופיים , ותיצמדו כמה שיותר להוראות הרופא.

לגבי האיפור – בתקופה הזאת עדיין לא הייתי מאפרת מקצועית , אבל חשבתי לפתוח סטודיו של מאפרת בירושלים ,אולם הידע באיפור שלי לא היה רב ,נאלצתי לחקור בעצמי איך אני אמורה לאפר את עצמי ,כאילו איך אני מאפרת נכון את הפנים ,איזה מוצרים אסור לי להניח על הפנים , ובכללי , איך לגרום לאיפור לא להחמיר את המצב של הפצעים בפנים..
דבר ראשון שעשיתי היה לבחור את מוצרי האיפור – המילה המנחה אותי ברכישת מוצרי האיפור הייתה שהם ידידותיים לעור ומתאימים לבעלי עור רגיש. למזלי באותה תקופה הייתה לאחותי חברה שהייתה מאפרת מאוד מקצועית , ככה שלא היה לי יותר מידי כאבי ראש בבחירת המוצרים הנכונים.

אולם שמתי לב שכן הייתי צריכה להקפיד על סוג מסוים של מוצרי איפור , שתמיד נשא את התווית "מתאים לעור רגיש " , או מוצר היפו אלרגני. גם את בבואך לבחור את מוצר האיפור, לפני שאת בודקת איך הוא נראה עליך ,את צריכה לבדוק אם הוא מתאים לדרישות של העור שלך .

איפור עצמו – קודם כול , תמיד בכול איפור  צריך להקפיד על קרם לחות , והדבר נכון גם כאשר המצב של הפנים שלך חמור בגלל אקנה, אבל לפני קרם הלחות יש לנקות את הפנים היטב, ופה פחות הייתי מנקת עם מגבונים להסרת איפור , ויותר הייתי נוגעת בעניין של סבון רחצה , בגלל האקנה סבון הרחצה שלך צריך להיות מאוד עדין , עם חומציות  מתאימה ככל האפשר לעור.
לאחר שאת מנקת את הפנים ,את מייבשת אותם בעזרת מגבת נקיה, לא על ידי תנועות ניגוב ,דבר שלא טוב לפצעי הבגרות. אלה על ידי תנועות של טפיחות מהירות.

קרם הלחות את מניחה בנקודות מסוימות בפנים , ולאחר מי כן מורחת בתנועות עדינות ככל האפשר ,עד היספגות מלאה של קרם הלחות בעור הפנים.

לאחר מי כן את לוקחת בסיס איפור ( מייק אפ) – עדיף בגוון העור שלך ככל הניתן , ועדיף שיהיה בסיס איפור נוזלי , ובעזרת ספוגית או מברשת את מפזרת את הבסיס איפור על הפנים , השתדלי לא לעשות את זה עם הידיים ,כדי לשמור על היגיינה מרובה.

השלב הבא הוא הקונסילר שגם אותו את מניחה בנקודות מסוימות , ורק אחרי זה מטשטשת .
בסיום כול התהליך הזה , את צריכה לפדר פודרה על הפנים , כדי שכול האיפור שהנחת עד עכשיו יחזיק מעמד.

לגבי שאר האיפור זה כבר הטעם האישי שלך ,אבל אני כן ממליצה זה להימנע כמה שיותר מי צבעים חמים במיוחד אדום, את רוצה להשכיח את העניין שיש לך פצעים , וצבעים חמים לא יעזרו לך עם המטרה הזאת.

זהו אני מאוד נהניתי לכתוב את המאמר הזה יצא לי קצת ארוך לי קוראים אילה כהן אני מאפרת מקצועית עד הבית , אם את רוצה עוד ידע על הנושא הזה מאוד אשמח לעזור לך. להתראות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילה כהן מאפרת מקצועית עד הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילה כהן

מאת: אילה כהן איפור17/05/162047 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אילה כהן איפור28/02/161856 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152194 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152378 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

מאת: אילה כהן איפור11/11/151803 צפיות
במאמר הזה אני דנה באייך לשמור על עצמך ועל בריאות עורך בתקופת החורף - ואיך כול זה נוגע גם לאיפור

מאת: אילה כהן איפור09/11/151853 צפיות
אני לא ממש הקםתי את כול העניין של האיפור בחורף ,אבל נתתי תמצית בסיסית במאמר הזה ,אני חושבת שמאוד כדאי לקרוא לכול מי שחובבת איפור

מאת: אילה כהן איפור27/10/151735 צפיות
אם את מאפרת ורוצה לשפר את הזמן שבו את מאפרת את הלקוחה שלך , מאוד מומלץ לך להיכנס ולקרוא את המאמר הבא

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195918 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162265 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162047 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161884 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161856 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152194 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152378 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica