חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך להקשיב ללב ולהרגיש את הגוף להרגשת החומרים מהם עשוייה האהבה -הליכת המלאכים

מאת: שי אילרפואה משלימה17/02/2009915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הליכת מלאכים היא פעילות חווייתית אשר באה לתת לכל אדם לקבל חיבוק תומך במרחב בטוח ומוגן בתוך השביל אשר נוצר מהאנשים שמרכיבים אותו ולקבל חיבוק של אהבה .

ההולך בשביל נכנס כאשר עיניו עצומות ואינו רואה לאן הוא מתקדם הוא סמך על חברי הקבוצה בהתקדמות בשביל ונותן לחברי הקבוצה לעטוף אותו בשמיכה חיה של מגע של אהבה.

פעילות מעולה לחיזוק הקשר הבין אישי בין חברי הקבוצה יצירת גיבוש איכפתיות רעות ויציאה מהשגרה המעיקה והלחוצה .

בכל תהליך יעוץ אימון טיפול באים לידי ביטוי העקרונות שעוברים על ההולך בשביל המלאכים ואלו הם:

לתת אמון ולשחרר שליטה :

הליכת מלאכים מאפשרת להולך בשביל לשחרר שליטה להרפות מן המחשבות ולתת לקבוצה לתמוך בו להוביל אותו דבר שגורם לו שכל המתח והלחץ מתפרקים מאותו אדם ההולך בשביל וגורמים לכאב להיעלם בתחושה של ריחוף והנאה .

דבר זה נותן לאדם ההולך בשביל להאמין בדרך לסמוך על האינטואיצייה שלו להיעזרבאנשים בדרך ולדעת לקבל עזרה .

לעלות את יצר הסקרנות והציפייה :

בהליכת מלאכים ההולך בשביל מובל כאשר עיניו מכוסות ולכן אינו רואה דבר .נתון זה גורם לאדם להתחבר לחמשת החושים שלו :לחוש הריח ,הטעם ,המגע ,השמיעה לפתח את התכונות של הסקרנות והציפייה התשוקה לחיים לעלות למעלה את הילד שבו התמים והסקרן בעל שמחת החיים בעל הרצון ההתלהבות והשמחה .

לחיות את הרגש שבפנים :

הליכת מלאכים נותנת לאדם ההולך בשביל את האפשרות להרגיש חופשי משוחרר ולחיות את הרגש שבפנים לתת חופש לפרוק את כל המועקות החוצה בצורה של בכי וצחוק כעס או כל צורה של רגש אחרת כאשר הוא יוגע שמשתתפי השביל מחבקים אותו ללא כל שיפוט בקורת ואפלייה .

לתת אהבה לקבל אהבה לטפח יחסי חברות רעות גיבוש ואכפתיות להפיל מחיצות ומחסומים:

הליכת מלאכים מאפשרת לצועד בה  לקבל אהבה ולהרגיש מה זו חווייה של להרגיש את החומרים מהם עשוייה האהבה .

מעשה באהבה רכה תומכת מכילה ,מפיצה את עוצמתה לכל מקום איליו היא מגיעה ,מפיגה חששות ופחדים ,משככת כאבים ,מפיגה כיווצי שרירים,מעלה ריכוז וקשב ,ומביאה לשקט נפשי ,מפרידה מחסומים ומפגישה בין אנשים אנרגטית יוזמת סוערת ותזזיתית ,מביאה אופטימיות חיוך ורצון לנתינה אמפטיה ועזרה ,רוקדת את הריקוד הפשוט והמתלהב של האהבה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי איל

מאת: שי אילדיאטה18/02/09964 צפיות
סגנון החיים המערבי גורם לאורח חיים לחוץ תובעני והישגיאשר הופך את האדם לשבוי בתוך חייו ודרישות החברה כגון: הבוס בעבודה ,השקעה בתחזוק הזוגיות והמשפחה , הישרדות יומיומית ביחסים הבין אישיים עם הסביבה . גישת הדרך להקשיב ללב ולהרגיש את הגוף באה לתת לאדם כלים כיצד להקשיב ללב לדעת את צרכיו הגופניים תזונתיים לפתח תחביביו ולחיות את החיים בעוצמה מלאה ולדבר באהבה .

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213889 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201450 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191630 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica