חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים וחדרי אירוח - גם במרכז הארץ

מאת: izhak pinhasiצימרים20/07/2015977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
חדרי אירוח וצימרים – גם במרכז הארץ

עד לא מזמן, תופעת הצימרים וחדרי האירוח היו מוכרים לנו מביקור במושבים וקיבוצים בצפון הארץ ובדרומה. בשנה האחרונה, התפשטה התופעה כאש בשדה קוצים לעבר ערי המרכז [החל מפתח תקוה דרך רמת גן ותל אביב ועד לראשל''צ] ובכל לוח מודעות חינמי או עמוד חשמל נטוי תלויה מודעה המפרסמת את המוצר 'חדרים לפי שעות'.

עד כמה התחרות גבוהה בענף זה, יעיד מנוע חיפוש Google – שכאשר נרשום בו את הביטוי ''חדרים לפי שעות'' נקבל לא פחות מחצי מיליון תוצאות! וכשנתבונן בפילוח תוצאות החיפוש, נמצא שרוב התוצאות מתיחסות לחדרי אירוח באזור המרכז.

ומפאת התחרות הגבוהה בתחום זה לא פלא שהמחירים הם ממש מצחיקים, כאשר עלות חדר לשעה בתל אביב ברוב המקומות תהא זהה לעלות מנת שווארמה – כמה גדול כוח התחרות...

מבדיקה מקיפה עולה – כי רוב המקומות שעומדים מאחורי הביטוי חדרים לפי שעות, היו בעברם דירות מגורים או שטחי תעשיה קטנים שהפכו עורם למספר חדרי אירוח מפוארים ומאובזרים.

חלק מהמקומות הנ''ל מתהדרים בשמות גדולים, כמו: מלון, מלון דירות, מלון בוטיק, מלונית, וכדומה... וחשוב להדגיש: חדרים לפי שעות אינו בית מלון! אם ניעזר בנתון עדכני של משרד התיירות, נוכל לחדד את ההבדל – ומשום שבבתי המלון בישראל קיימים בממוצע 70 חדרים בכל בית מלון, ואילו בחדרי האירוח קיימים בממוצע 7 חדרים בכל יחידת אירוח.

לאור כל זאת, מתבקשת השאלה: האם זה עסק כלכלי משתלם? בהתחשב לעלויות הבסיסיות של מקום כזה, שבאזור המרכז הם עלויות גבוהות [עובדי ניקיון, ארנונה, מצרכים, כביסה, ועוד] – איך אפשר גם להתפרנס ולהרוויח מעסק שכזה? בעוד שהתחרות גבוהה והמחירים מצחיקים, ובעוד שיש לך היצע של מספר חדרי אירוח בודדים בלבד...

התשובה היא, במילה אחת: ביקוש.

המצב העגום והירוד בכלכלה ובביטחון גם יחד הם חלק מהגורמים לביקוש הרב שנוצר לחדרי האירוח שבמרכז – הרבה מאד מהאוכלוסיה שבעבר היתה מרחיקה נדוד לשכור צימר במושב פסטורלי בדרום או בקיבוץ שעל שפת הים בצפון, כיום ההעדיפות היא לשכור חדר שמאובזר ומפואר כמעט כמו צימר ומכיון שהוא באזור המרכז הרי שהוא בטוח יותר וכמו כן חסכוני יותר.

גורם נוסף לביקוש הרב שנוצר לחדרי האירוח שבמרכז, הוא הקירבה לבית – אם בעבר זוג אוהבים שחשקה נפשם לערב רומנטי היו יוצאים למסעדה או לשבת על שפת הים, כיום תחום החדרים לפי שעות מציע אופציה נוספת לערב רומנטי שכולל הרבה יותר מארוחה ושיחת נפש... והכי חשוב זמין וקרוב לבית.

גם הקירבה למקומות העבודה מהווה גורם לביקוש הנ''ל – ועובדים מרחוק שיש להם עבודה סביב השעון באזור המרכז [כגון: בתי חולים, שוק ההון, מסעדות, אתרי אינטרנט, הייטק ועוד] כבר אינם צריכים לשוב הביתה בשביל כמה שעות שינה ויכולים לשכור חדר ללילה קרוב למקום העבודה במחיר הנסיעה שלהם הביתה.

אנחנו בסוויטות יהלום רמת גן הרגשנו את השינוי של השנה האחרונה – ומפני שהעסק שלנו קיים כבר כמה שנים, ואם בתחילת הדרך היו ימים נטולי אורחים הרי שכיום יש לנו כבר מערך של לקוחות קבועים, וזהו פרי הביקוש הנ''ל שנוצר בשנה האחרונה.

כמובן שבעקבות השינוי המדובר הרי שגם אוכלוסיית האורחים שינתה את פניה, וביצענו בהתאם שינויים וחידושים בחדרי האירוח שלנו [הן באיבזור החדרים הן בגישה למקום והן במחיר] בכדי שיתאימו לצרכי כל הלקוחות גם הישנים וגם החדשים.

כאמור, הצמיחה בתחום זה היא מבורכת גם ללקוחות וגם לבעלי העסקים – ומאחלים לכל עסק חדש שכזה את מלוא ההצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
בעלים - סוויטות יהלום רמת גן  toda30@walla.com

כתובת האתר שלנו: http://www.diamond-hotel.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת izhak pinhasi

מאת: izhak pinhasiצימרים22/07/151014 צפיות
מה חשוב לבדוק לפני הזמנת חדר לפי שעות? מה זה צימר ומה זה סוויטה? על מה אתה משלם? ממה סביר להניח שתתאכזב? ועוד...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171520 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171486 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171505 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica