חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התערבות אלוהית -Divine Intervention

מאת: יעל בן עטררפואה משלימה16/08/20151657 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התחושה לפעמים היא שחסר לנו משהו- מניע, כיוון, אהבה. הכמיהה של הנשמה הינה להתפתח, לגדול ולתת לאור שלנו לזרוח. התערבות אלוהית מופיעה בדרכנו כאשר אנו מוכנים לפגוש את עצמנו וכאשר אומץ ובשלות מתעוררים מתוכנו. כל החוויות שבהן התנסינו עד אותו רגע הן הכנה הכרחית בכדי לפתוח דרכי ריפוי חדשים שיזרימו עמוק לתוכנו אהבה עצמית קדושה.

התערבות אלוהית מגיעה משושלת ארוכה של מאסטר מרפאים מהמאיה והעצתקים והאצטקים ועד לשבט מרפאים בורה קרוז במקסיקו, הנקראים "קורנדרוס".

ההתערבות אלוהית (Divine Intervention - DI) בנויה כך, שכל מה שנחוץ למשתתפים נמצא. מהחומרים הנלמדים עד לליווי מתמיד ביום ובלילה, על מנת לאפשר את השינוי הכי עוצמתי שניתן. כל התבלינים, האהבה והכוונה להביא את הריפוי המקסימלי משולבים בכל אחת מהכיתות והחניכות, כאשר המרכיבים העיקרים הם הטרנספורמציה, ההעצמה והאומץ. אין רגע דל, האינטנסיביות בכל יום שעובר מאפשרת שבירת קירות פנימיים, פחדים, שבירת דפוסים והרגלים שעומדים בדרך שלנו לשינוי. כל יום מביא אתו את האנרגיה הספציפית שלו, כל יום הוא הזדמנות נוספת לגעת פנימה יותר ולשחרר, לוותר על שליטה וכל אמצעי השליטה. בכל יום שערים רבים נפתחים בכל הרבדים של התודעה, ליצור דרכים חדשות בלב, במוח, ברגש ,בביטוי שלנו ובמעשינו. בהתערבות אלוהית הכול מוכן ומתארגן לחניכה מחודשת של העצמי.

הלימודים מועברים במשך שבועיים בריטרית מלא. תוכנית המסע הפנימי עשירה ביותר: מורים מחו"ל, חניכות עתיקות עוצמתיות, הקניית מעל 20 טיפולים אנרגטיים מהקורנדרוס, טכניקות טיהור וניקוי, תהליכי גדילה מגוונים, שירות, מפגש עם הטבע, עם עולם החיי והפתעות רבות נוספות.

ב-DI יש מעין מרשם סודי בדרך שבה דברים נעשים ובדרך שבה הלימוד מועבר. הלימוד הוא לימוד נתפס, כפי שהוא הועבר מדור לדור, ממורה לתלמיד במשך אלפי שנים. זה בנוכחות מורה מוסמך ובנוכחותם המנחה של הקורנדרוס, כאשר כל הידע העתיק מועבר מההילה של המורה, נספג ברמה העמוקה של תת המודע ומאיר את התודעה. כל אחד מהמשתתפים מסכים לטרנספורמציה, מסכים שיעוררו אותו. הסכמה זו יוצרת מרחב מקודש אלוהי, הפותח את הלב לזירוז השינוי שאנו מוכנים לעבור, לאפשר לניסים להתרחש כך שהבלתי אפשרי הופך לאפשרי. נלמד ליצור רגעים של ריפוי בהם החומר הופך לאנרגיה והאנרגיה הופכת שוב לחומר בין רגע.

ה-DI מקנה לנו ראייה שונה, מחשבה שונה, בהירות לגבי חזון גדילה ואהבה למי שאנחנו באמת. זה הזמן, הזמן להסכים לגדול, לתרום מעצמנו, לגלות את יכולותינו, להאיר את היצירתיותהאמתית שלנו ,לצבוע את החזון שלנו באהבה ובצבע ולהפוך למגדל אור של עצמנו.

אחרי כל DI שהשתתפתי בו חיי השתנו. ידעתי זאת ברגע ההרשמה ואכן זה מה שקרה. השינוי שחל הרגיש כמו שינוי מטאורי. לא הייתה לי ברירה אלא להתקדם ולעשות את מה שידעתי עמוק בתוכי שזה הצעד הנכון. לא מצאתי יותר סיבות לעצור את הזמן. עד היום אני ממשיכה לעבוד על עצמי, ללמוד, ללמד, לסלול את דרכי המונחת על ידי הכוחות הפנימיים שלי, לא הרגשתי לבד יותר. DI הוא שער קסום לריפוי לשינוי: הזדמנות של פעם בחיים.

התערבות אלוהית מתקיים הפעם בישראל בכינרת בין ה-19 בנובמבר עד ה-5בדצמבר 2015. נתארח במקום קסום מול מרחבים פתוחים הנותנים הרגשה אין סופית של שקט ושלווה הצופים אל נוף מרהיב במיוחד של הכנרת.

https://www.facebook.com/events/1578938582328486/

http://infoyaelb.wix.com/info-di-yaelb

 



תגיות המאמר: טיפול אנרגטי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

על יעל בן עטרמורה מאסטר רוחנית בעלת ניסיון עשיר במגוון שיטות ריפוי אנרגטיות, ביניהם שיטות ריפוי וטרנספורמציה אשר הועברו מדור לדור, מהמאסטרים לתלמידיהם, והגיעו אלינו משושלת הקורנדרוס (מרפאים ממקסיקו, יורשי המאיה והאצטקים).

דרך למידה סבלנית, בהירה, אוהבת ומלאת הקשבה, יעל מביאה אור ומעצימה את תלמידיה ומלווה אותם להגשמת חלומותיהם, שינוי המציאות הקיימת ומציאת ייעודם בדרך יצירתית ואותנטית.

"אין דבר שמסב לי יותר אושר ושמחה מלהעביר את הידע שרכשתי לעוד אנשים, אלו רגעים מופלאים בהם ניצוצות מתעוררים וחזונות קסומים נבראים." יעל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל בן עטר

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213891 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201538 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201451 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201343 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191631 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181636 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica