חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יונים ונזקים לבתים

במתחם בו גרים בני האדם ישנם גם חיות אשר לא תמיד יוצרות את השילוב האידיאלי בין האדם לסביבה שלו או בין החיה אל סביבת האדם, ולכן יש צורך בביצוע של הרחקה מבוקרת על מנת שלא תהיה סכנה בריאותית ונזק לרכוש של האדם.

יונים נמשכות באופן תמידי אל מקומות אשר מציעים להם מקור של אוכל ומחסה. הן מקננות במסתורי כביסה והופכות מקומות כאלה למגורי הקבע שלהן.


הנזק אינו בכך שיש רעש של יונים אלא בכך שהיונה מטילה את הצואה שלה שוב ושוב באזור שהפכה למשכן הקבע שלה, והיא חושפת את האנשים בסביבה אל מחלות רבות שהיא נושאת ושהצואה שלה מייצרת. היונים יכולות לגרום לסתימה של מרזבים, להרוס מכוניות עם הצואה שלהן וללכלוך רב על הקירות שעליהם הן נמצאות רוב היום.

לאור כל הנזקים האפשריים הללו חשוב כי בכל בניין מגורים תהיה התאמה של אזורי מסתור הכביסה ואזורים אחרים שהיונה עלולה להחשיב בתור בית נוח עבורה, למקום אליהם היא לא תוכל לחדור ותהיה רתיעה מלהתמקם באזור כזה.


עופי יונה!

ההרחקה העיקרית הינה על ידי אמצעים שלא פוגעים ביונה, חשוב לוודא כי אתם מבצעים אך ורק הרחקת יונים בצורה הומאנית, שלא יוצרת כאב והתנהלות אכזרית מול יונים.

העמדה של רשתות - באזורים של מסתורי כביסה חשוב להתקין רשתות כדי שהיונים לא יוכלו להיכנס על מנת להקים קן. היונה תמצא לעצמה מקום אחר לאחר שתראה כי לא ניתן להיכנס אל האזור.

התקנה של דוקרנים - לא מדובר בדוקרנים שפוגעים ביונים אלא בדוקרנים שיוצרים מקום לא נוח ליונה לישיבה ולכן היונה מתרחקת ממקומות אלה. מומלץ להניח דוקרנים אלה על מעקה של חלון, מרזבים וגגות של בתים עליהם נוחתות היונים כל הזמן.

אלה הם אמצעים נהדרים עבור הרחקת יונים לצמיתות שאינם עולים הרבה כסף ושומרים על הרכוש והבריאות של הדיירים במקום.

 



תגיות המאמר: הרחקת יונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201088 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205575 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192570 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191991 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica