חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגבות חוף לילדים

מאת: אביגיל ולרצרכנות06/09/20151048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגבות חוף לילדים מפנקות את הילדים ואת ההורים. יש להן את כל המוטיבים על מנת להפוך לחיוניות ולחינניות. בעיצוב דמוי חולצת אימונית עם כובע ושלל עיצובים של דמויות מצוירות מעולם האגדות, אין פלא שהילדים שמחים להתעטף בהן מיד בצאתם מהים או הבריכה וההורים מודים על הברכה. הסרבול שבסחיבת מספר מגבות לכל בני המשפחה נחסך מאחר שמגבות החוף לילדים הינן דקות ואינן תופסות מקום רב, אך יחד עם זאת הן בעלות ספיגה ונעימות למגע.

שימוש לכל שעות היום

יום של ים מתחיל בדרך כלל בשעה מוקדמת ונגמר אי-שם סמוך לשקיעה כשה"רוח נושבת קרירה". מסתבר שיום שהתחיל בקרני שמש לוהטות לא ממש רומז לבאות כך שבהמשך של אותה הסתברות, אם אין עם מה להתכסות - אפשר פשוט לרעוד מקור... עם מגבות חוף לילדים אין צורך לוותר על חוף ומשחקים, אפשר פשוט ללבוש את המגבת מעל לראש ולהמשיך את הפעילות ללא שום ויתורים.

מה חשוב לדעת

בגדי ים נוטים לדהות, זו כבר עובדה ברורה וידועה לכולם. כל מוצר שבא במגע תדיר עם מים בייחוד אם מדובר בבריכה שאז הכלור גורם לדהייה מוגברת. אם כן, רצוי לשים לב למספר גורמים לפני שרצים לקנות מגבות חוף לילדים מכל דוכן אקראי ברחובה של עיר. הנה רשימה קצרה של פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון: סוג בד של לא פחות מ- 100% כותנה / סוג החוט ממנו תפרו את המגבת וכן צפיפות הבד / תפירה סביב לבד / אופן העיבוד של הבד / רמת ההדפס ואיכות חומרי הצבע / משקל המגבת וכן העובי שלה – אע"פ שגם מגבות חוף לילדים דקות עושות פעולת ספיגה נפלאה, ככל שהמגבת עבה יותר יש בכך תוספת ספיגה.

אחרון חביב

אחרי כל האינפורמציה אודות מגבות חוף לילדים - כל מה שנותר לעשות זה לא לשכוח לארוז אבטיח קר בצידנית עם קרח, זוג מטקות ואת המגבות החדשות שרכשתם באתר של מצעים אנד-קו. אנו בטוחים כי תמצאו שהמוצרים שלנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם הטכסטיל. נשמח לארח אתכם באתר מצעים אנד-קו לרכישת כלי מיטה, כלי רחצה, כיסויי סלון וכן מגבות לכל השימושים ובכל הגדלים. קיץ בריא!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגיל ולר

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/152567 צפיות
בניית ציפורניים לכלה הינה חובה בסיסית לכל כלה לעתיד. אחד הרגעים המרגשים ביותר בחופה הינו רגע ענידת הטבעת. מאות זוגות עיניים מביטות בנשימה עצורה לעבר החופה בעת שהחתן מכריז "הרי את מקודשת לי בטבעת זו...". הצלם מכוון את הזום ומנציח את הרגע לכל הדורות שאחרי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/151984 צפיות
בניית ציפורניים זהו אחד המקצועות הכי נפוצים במדינתנו הקטנטונת. כמעט בכל פינת רחוב (וגם בתחילתו ואמצעיתו) ניתן למצוא טכנאית ציפורניים עם לקוחות סביב לשעון. כל מי שלמד לפחות שיעור אחד במנהל עסקים מבין את הכלל הבא: היצע מול ביקוש. או בשפה שכולנו מבינים: יש הרבה עסקים לבניית ציפורניים כי יש הרבה נשים שאוהבות לטפח את הציפורניים שלהן.

מאת: אביגיל ולרצרכנות06/09/151109 צפיות
מגיני מזרון משמשים הרבה בתי אב, גם כאלו שהילדים הקטנים כבר בגרו ויש לכך סיבות רבות. ראשית, אם הקונוטציה הראשונה שקופצת לכם לראש כשאתם שומעים את המינוח מגיני מזרון זה ילדים שמרטיבים בלילה, אז קודם כל אתם לא היחידים ושנית, כדאי שתקראו את השורות הבאות על מנת לרכוש היבטים נוספים על מוצר זה.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151804 צפיות
טכנאיות ציפורניים וקוסמטיקאיות רבות מודעות ליתרונות הרבים הטמונים בשימוש בציוד איכותי ומשוכלל ולכן הן משתדלות לרכוש ציוד טכני מתקדם ורצוי עם לוגו של חברה מוכרת ומובילה. אחד הכלים החיוניים ביותר לקוסמטיקאיות וטכנאיות ציפורניים הם מנורות ומחממים. עבור טכנאית ציפורניים מכונת אולטרא UV הינה מוצר חובה בדיוק כשם שמחמם שעווה נמצא אצל הקוסמטיקאית במקום הראשון. רכישה של מנורות ומחממים איכותיים מקלה על הקוסמטיקאית וטכנאית הציפורניים את מלאכתן בצורה משמעותית.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151797 צפיות
כיום ישנן מספר שיטות לבניית ציפורניים, כאשר הראשונה היא שיטת האקריל: בשיטה זאת משייפים את הציפורניים הטבעיות ולאחר מכן מורחים חומרים נוזליים לציפורניים ונוזל אקרילי. התוצאה המתקבלת היא- ציפורן חזקה במיוחד. עוד שיטה לבניית ציפורניים היא מריחת ג'ל לק. תחילת התהליך כוללת הענקת טיפול מניקור לציפורן כשלאחר מכן מורחים עליה כמה שכבות של ג'ל לק יציב במיוחד. כל שכבה מתייבשת בנפרד באמצעות מכשיר אולטרה סגול. לפי שיטה זו, התחזוקה למילוי יכולה להימשך עד חודש וחצי, אך הציפורניים הנבנות יהיו חלשות ופגיעות יותר מאשר בבניית ציפורניים על-ידי חומר אקרילי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151803 צפיות
כמובן שמעבר להשקעה ולהתמדה ישנו הפינוק שמגיע כתוספת ולצד שיח נשים פורה, על כוס קפה וחיוך נהנות הנשים מטיפול מפנק מידיה האמונות של בעלת המקצוע לה הן נשבעו אמונים בכל יד... אך זאת חשוב לדעת! כי נשים דעתניות המה - ואף לא אחת מהן תפקיר את עצמה בידי טכנאית חובבנית. על כן, מן ההכרח הוא, כי כל טכנאית ציפורניים המכבדת את עצמה ואת קהל לקוחותיה, תיאות לרכוש ציוד עבודה מהשורה הראשונה כשעל תקן "יד ימינה" של הטכנאית אמונה "ה"מכונה בהא הידיעה הלא היא – מכונת שיוף לציפורניים.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214240 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204377 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205279 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193400 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica