חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגיני מזרון

מאת: אביגיל ולרצרכנות06/09/20151112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגיני מזרון משמשים הרבה בתי אב, גם כאלו שהילדים הקטנים כבר בגרו ויש לכך סיבות רבות. ראשית, אם הקונוטציה הראשונה שקופצת לכם לראש כשאתם שומעים את המינוח מגיני מזרון זה ילדים שמרטיבים בלילה, אז קודם כל אתם לא היחידים ושנית, כדאי שתקראו את השורות הבאות על מנת לרכוש היבטים נוספים על מוצר זה.

גם אם אתם רווקים שלא ממש חוששים שהילד יעבור לישון במיטה שלכם באמצע הלילה ו"יפספס" בשנתו, עדין חשוב שיהיה לכם מגן מזרון אחד (או שניים) בארון המצעים שלכם. רכישת מזרון הינה רכישה יקרה, שלא לומר – יקרה מאוד. ולא נתייחס כרגע לאפשרויות הרכישה הזולות שהרי על שנת לילה איכותית אין מי שמוכן להתפשר. אם כן, כבר השקעתם הון בסיסי במזרון הבריאותי שלכם ועתה אתם מקווים לצעוד איתו "יד ביד" לאורך ימים ושנים. אך מה לעשות שבמציאות מוקפת המדיה שבה אנו חיים מחצית משעות הערב עוברות עלינו מול מסך הטלוויזיה בחדר השינה כשברוב הפעמים אנו סוחבים איתנו כמה חטיפים למיטה, אולי אפילו כוס נס קפה ועוד כל מיני נשנושים שפה ושם עלולים ליפול על המיטה ולגרום למזרון היקר לאבד מערכו עוד טרם חגגתם שנת ישרים של כמה חודשי היכרות ביחד. לכן, על מנת שלא להגיע למצבים לא נעימים שכאלה, מוטב להשקיע שקלים בודדים (במונחים של השקעה מול רווח) ולכסות את המזרון באמצעות מגיני מזרון מסוג איכותי בעל שתי שכבות של ניילון רחיץ בתחתית המגן ובד מגבת עבה וסופג בחלקו העליון לשם שמירה כפולה ולתחושה נעימה.

קרדית אבק

על קרדית אבק כבר שמעתם? אנחנו מקווים שרק תשמעו ולא תחוו על בשרכם. בידוע שהחבר הכי טוב של קרדית האבק הוא המזרון המאובק שלכם (או של השכנים), אבל מה שלא כולם יודעים זאת העובדת שאם פורסים על המזרון מגיני מזרון לפני המצעים – יש סבירות טובה יותר להרחיק את היצור הטורדני הזה וליצור אטימות בין חיות מחמד למיניהם לבין חווית שינה מהנה ולא מענה.

מידות טובות

מגיני מזרון קיימים בכל מידות המזרונים הקיימות: מיטת יחיד, מיטה וחצי, מיטה זוגית, מיטת קינג-סייז וכן הלאה. כיום הסיכוי שלא למצוא מגיני מזרון במידה המתאימה היא כמו הסיכוי שמחר יחזרו לשדר תוכניות בשחור לבן, כמעט בלתי מתקבל על הדעת! על כן, מאחר שזהו מוצר חיוני וגם נמצא בהישג יד, אין שום סיבה לשבת ולחכות שאות תישלח משמיים לומר לכם שזו רכישה כדאית, מאחר שישנם דברים שכדאי לרכוש ללא תחושת בטן ובמקרה דנן, אולי רצוי הרבה לפני שזו מגיעה.

קבלות טובות

כבר קיבלתם על עצמכם לרכוש מגיני מזרון? מעולה. עכשיו לא פחות חשוב לערוך סקר שווקים ו.... טוב אתם לא באמת מתכוונים לתור את כל הרשת אחר מוצר שבמונחי טכסטיל הוא שווה ערך לרכישה של שקית חלב בסל הקניות המשפחתי. תנשמו עמוק ותשננו לעצמכם: מגיני מזרון הם מגיני מזרון הם מגיני מזרון... אין צורך במשכנתא, לא צריך לפנות לו מדף שלם בארון (מה גם שרוב הזמן הוא לא יגיע לשם, אלא אם כן תרכשו מגן מזרון נוסף) ורוב הסיכויים הוא שלאחר שתרכשו אותו תשכחו מזה עד שהשליח ינקוש לכם בדלת עם החבילה. אבל מה שכן חשוב לדעת זה מהיכן רוכשים. אתר שמכבד אתכם הרוכשים יספק בעבורכם מערכת תשלומים מאובטחת לצד אפשרות לתשלום במזומן בעת הגעת השליח, יציג תקנון תנאי שימוש באתר עצמו ולא יפתיע עם אותיות קטנות שלא היו כתובת לפני כן בשומקום, ייתן אפשרות להתייעץ עם נציג וירטואלי און-ליין וגם יפעיל מענה אנושי סביב השעון על כל צורך להתייעץ לפני ביצוע הרכישה. אבל אם כבר הגעתם לאתר של מצעים אנד קו, כנראה שכבר הבנתם שיש לכם את כל הסיבות הטובות להישאר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביגיל ולר

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/152568 צפיות
בניית ציפורניים לכלה הינה חובה בסיסית לכל כלה לעתיד. אחד הרגעים המרגשים ביותר בחופה הינו רגע ענידת הטבעת. מאות זוגות עיניים מביטות בנשימה עצורה לעבר החופה בעת שהחתן מכריז "הרי את מקודשת לי בטבעת זו...". הצלם מכוון את הזום ומנציח את הרגע לכל הדורות שאחרי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים06/09/151985 צפיות
בניית ציפורניים זהו אחד המקצועות הכי נפוצים במדינתנו הקטנטונת. כמעט בכל פינת רחוב (וגם בתחילתו ואמצעיתו) ניתן למצוא טכנאית ציפורניים עם לקוחות סביב לשעון. כל מי שלמד לפחות שיעור אחד במנהל עסקים מבין את הכלל הבא: היצע מול ביקוש. או בשפה שכולנו מבינים: יש הרבה עסקים לבניית ציפורניים כי יש הרבה נשים שאוהבות לטפח את הציפורניים שלהן.

מאת: אביגיל ולרצרכנות06/09/151050 צפיות
מגבות חוף לילדים מפנקות את הילדים ואת ההורים. יש להן את כל המוטיבים על מנת להפוך לחיוניות ולחינניות. בעיצוב דמוי חולצת אימונית עם כובע ושלל עיצובים של דמויות מצוירות מעולם האגדות, אין פלא שהילדים שמחים להתעטף בהן מיד בצאתם מהים או הבריכה וההורים מודים על הברכה. הסרבול שבסחיבת מספר מגבות לכל בני המשפחה נחסך מאחר שמגבות החוף לילדים הינן דקות ואינן תופסות מקום רב, אך יחד עם זאת הן בעלות ספיגה ונעימות למגע.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151806 צפיות
טכנאיות ציפורניים וקוסמטיקאיות רבות מודעות ליתרונות הרבים הטמונים בשימוש בציוד איכותי ומשוכלל ולכן הן משתדלות לרכוש ציוד טכני מתקדם ורצוי עם לוגו של חברה מוכרת ומובילה. אחד הכלים החיוניים ביותר לקוסמטיקאיות וטכנאיות ציפורניים הם מנורות ומחממים. עבור טכנאית ציפורניים מכונת אולטרא UV הינה מוצר חובה בדיוק כשם שמחמם שעווה נמצא אצל הקוסמטיקאית במקום הראשון. רכישה של מנורות ומחממים איכותיים מקלה על הקוסמטיקאית וטכנאית הציפורניים את מלאכתן בצורה משמעותית.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151798 צפיות
כיום ישנן מספר שיטות לבניית ציפורניים, כאשר הראשונה היא שיטת האקריל: בשיטה זאת משייפים את הציפורניים הטבעיות ולאחר מכן מורחים חומרים נוזליים לציפורניים ונוזל אקרילי. התוצאה המתקבלת היא- ציפורן חזקה במיוחד. עוד שיטה לבניית ציפורניים היא מריחת ג'ל לק. תחילת התהליך כוללת הענקת טיפול מניקור לציפורן כשלאחר מכן מורחים עליה כמה שכבות של ג'ל לק יציב במיוחד. כל שכבה מתייבשת בנפרד באמצעות מכשיר אולטרה סגול. לפי שיטה זו, התחזוקה למילוי יכולה להימשך עד חודש וחצי, אך הציפורניים הנבנות יהיו חלשות ופגיעות יותר מאשר בבניית ציפורניים על-ידי חומר אקרילי.

מאת: אביגיל ולרציפורניים04/08/151804 צפיות
כמובן שמעבר להשקעה ולהתמדה ישנו הפינוק שמגיע כתוספת ולצד שיח נשים פורה, על כוס קפה וחיוך נהנות הנשים מטיפול מפנק מידיה האמונות של בעלת המקצוע לה הן נשבעו אמונים בכל יד... אך זאת חשוב לדעת! כי נשים דעתניות המה - ואף לא אחת מהן תפקיר את עצמה בידי טכנאית חובבנית. על כן, מן ההכרח הוא, כי כל טכנאית ציפורניים המכבדת את עצמה ואת קהל לקוחותיה, תיאות לרכוש ציוד עבודה מהשורה הראשונה כשעל תקן "יד ימינה" של הטכנאית אמונה "ה"מכונה בהא הידיעה הלא היא – מכונת שיוף לציפורניים.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214246 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204383 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205285 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica