חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בעלי העסקים בישראל מחפשים אותך

מאת: משהלימודי תעודה ומקצוע20/09/20152597 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שצופה מעת לעת בחדשות, קורא עיתונים או גולש באינטרנט, יודע כי עולם העסקים בארץ ובעולם חווה תקופות של גאות ושפל בתנודתיות משתנה. באופן דומה, כמעט תמיד לאחר תקופה ארוכה של שגשוג כלכלי מתרחשת גם תקופה של שפל. יחד עם זאת, יש נתון אחד שמאפיין ומתקיים בשתי התקופות, גם בעת הנוכחית. עשרות אלפי בתי עסק נפתחים בישראל מדי שנה, ואלו בעצם מהווים את העוגן הכלכלי של המשק הישראלי (כאשר הריבית הנמוכה ובועת הנדל"ן ההולכת וגוברת תורמות גם הם לחיזוק מעמדם של העלי העסקים והחברות) וככאלו, מיטב הבעלים מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הכספים כגון יועצי מס ומנהלי חשבונות, זאת על מנת להבטיח שתחום הכספים של העסק מבכללותו ינוהל בצורה אפקטיבית.

בסקירה הנוכחית נבין מדוע כיום, אפילו יותר מאשר מאשר בעבר זקוקים חברות ובעלי עסקים לשירות מקצועי שניתן על ידי מומחים פיננסיים.

סיפוק עצמי והצלחה מקצועית

לפני שנסביר מדוע מנהלי החשבונות ויועצי המס דרושים לכל כך הרבה בעלי עסקים - ראוי לומר תחילה כמה מילים על כך שרבים פונים להכשרות פיננסיות כאלה. מלבד העובדה שמדובר במקצועות נדרשים הרי שהם מאפשרים התפתחות אישית ומקצועית, תחושה של סיפוק וכמובן גם אפשרות מעולה להתפרנס בכבוד רב.

כדאי לקחת בחשבון שיועצי מס וכן מנהלי חשבונות יכולים בהחלט למצוא את פרנסתם הן כעצמאיים והן כשכירים. לאור ריבוי החברות והפעילות העסקית, אנשי הכספים יכולים למצוא שלל משרות פנויות בתחום, או לחילופין לקוחות פוטנציאלים לחפצים בפעילות עצמאית.

משרד משגשג בתחום החשבונאות יכול לשרת נאמנה סוגים שונים של לקוחות לרבות עצמאיים ופרילנסרים, אנשי מקצועות חופשיים, עסקים קטנים וחנויות, טכנאים ונותני שירותים ועוד. כאשר מדובר בחברות גדולות ומורכבות, מקובל שאנשי הפיננסים מתברגים לתפקידי מפתח במחלקת הכספים, בגבייה וכדומה.

אנשי הכספים והצלחה עסקית

במיוחד בעולם העסקים המודרני, כאשר החקיקה מורכבת וכאשר נדרש הבנה מרובה על מנת להבין את דיני המס על בורים, בתוספת החובה להגיש דוחות שונים כאלה ואחרים, מתפקדים אנשי הכספים, יועצי המס ומנהלי החשבונות כנותני שירות חשובים לעסקים.

לאמיתו של דבר ניתן לומר שללא אנשי כספים יעילים, עסקים רבים יכולים בהחלט להיקלע לקשיים ואפילו להגיע לכדי פשיטת רגל. יועץ מס למשל יכול לאבחן מתי הניהול הפיננסי השוטף איננו נכון. מנהל חשבונות מנוסה יכול בהחלט לסייע לתכנון לטווח ארוך, בהפקת דוחות על מצב העסק, בשיפור ההתנהלות השוטפת מול לקוחות וספקים.

ניהול ספרים וייעוץ מס

אנשי הפיננסים חשובים כל כך לעסק בזכות היכולת שלהם לספק מענה מקצועי ברבדים רבים כגון:

- ניהול ספרים, רישום פקודות יומן, הוצאת חשבוניות וקבלות.

- הפקת דוחות פיננסיים עבור ההנהלה, בעלי המניות, המשקיעים והבנקים (כאשר העסק זקוק להלוואה).

- תכנון נכון של שימוש באמצעים כספיים.

- הכנת משכורות, הפרשות עבור העובדים על פי החוק או על פי הסכמים (לפנסיה, לביטוח לאומי, לקרנות השתלמות).

- ייעוץ מס גם מאפשר לכל עצמאי ועסק לשלם פחות מס ובכך למנוע בזבוז מיותר (תהליך שנקרא תכנון מס).


 



תגיות המאמר: הנהלת חשבונות, יועץ מס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה

מאת: משהבניית אתרים24/12/153086 צפיות
כיום כל בית עסק, איש מקצוע, עמותה או חברה המעוניינת להציע את שירותיה לקהל הרחב חייבת להשתמש באתר אינטרנט. אתרי האינטרנט כיום הם כרטיס הביקור של כל בית עסק ומהווים חלק חשוב מפרסום ושיווק עסקי.

מאת: משהלימודי תעודה ומקצוע21/10/152238 צפיות
אין ספק כי יועצי מס מהווים כיום נדבך מרכזי בפעילותם של עסקים, חברות וארגונים מכלל מגזרי המשק, וכמו כן שירותיהם מבוקשים על ידי עצמאים ושכירים. זאת, לאור מערכת המיסוי הענפה במדינת ישראל על דרישותיה, תקנותיה והטבותיה השונות, המחייבות תכנון וחשיבה מעמיקים לקבלת החלטות מושכלות ומשתלמות. על כן, יעוץ מס נמנה כיום על המקצועות החשובים במשק ופותח בפני בעלי ההסמכה שורה ארוכה של אפשרויות תעסוקה.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158048 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: משהעסקים - כללי04/08/151760 צפיות
עשרות אלפי עסקים נפתחים במהלך כל שנה בישראל, עד כאן נשמע כנתון מזהיר ומבטיח. אולם, אחוז ניכר מהם גם נסגר במהלך אותה השנה, או בשנה שאחריה, ולא מצלח לשרוד את ההתחלה הקשה והמורכבת, וזה כבר נתון הרבה פחות מעודד ומעורר מוטיבציה. לכן, כל בעל עסק בינוני או קטן, בין אם מדובר בעסק ותיק או חדש, וממש לא משנה באיזה תחום הוא פועל, צריך לפעול באופן תמידי לייעול ושיפור העסק שלו, כמאמר הפתגם : "עסק שלא מתקדם קדימה, הוא בעצם עסק שהולך אחורה".

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181658 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181686 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181598 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181456 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171410 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171540 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162052 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica