חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי שורשים בביוב

מאת: רוןבניין ואחזקה - כללי19/11/2015853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניקוי שורשים בביוב

אם אתם גרים בבית פרטי, אחד היתרונות הגדולים- אם הוא הגדול שבהם- הוא הגינה הפרטית. זוהי הפינה שלכם, שאתם יכולים להירגע בה, לארח חברים ובני משפחה או סתם להנות מאי ירוק בלב העיר. אתם משקיעים מחשבה רבה בתכנון ובהקמת הגינה- בוחרים את הצמחים הרצויים, משקיעים בתאורה ובקישוטים, רוכשים ריהוט לגן, עד שהתוצאה שלכם קורמת עוד וגידים. למרות זאת, ייתכנו גם בעיות מהגינה הפרטית שלכם- לא מדובר רק על נבילה של צמחים או עצים, אלא גם על דברים שאנחנו בדרך כלל לא חושבים עליהם. יכול מאוד להיות, שאחד העצים שלכם בגינה, יכול לגרום לנזק רציני דווקא בביוב- בצינור ביוב שלכם או בצינור ביוב במדרכה סמוכה.

איך זה קורה?

הצנרת של הביוב אומנם מוטמנת באדמה, אך היא לא מנותקת ממה שמתרחש בקרבתה בתוך האדמה. ככל שהעץ גדל, הוא מצמיח שורשים ארוכים ועבים יותר וייתכן מאוד, שחלק מהם יגיעו גם לצנרת שלכם. במצב כזה, הם יכולים להתפתח שם עד שהם מובילים לסתימה. מצב כזה יכול לקרות, כאשר מתוך חוסר מודעות למצב כזה, מקרבים את הצנרת לעצים. כאשר קורה מצב כזה, הוא מצריך טיפול שאינסטלטור מקצועי, שבא עם ציוד מיוחד. הציוד של האינסטלטור מוציא את השורשים הקיימים בצנרת ומונע את צמיחתם של שורשים חדשים, על מנת שהבעיה לא תחזור על עצמה. באתר הזה תוכלו לקבל מידע נוסף על ניקוי שורשי ביוב.

איך מנקים את הביוב?

על מנת לבצע תהליך של ניקוי שורשים בביוב, משתמשים באמצעים מסוג אחד לחיתוך השורשים ובאמצעים אחרים למניעת צמיחת השורשים. חיתוך השורשים מתבצע על ידי מכונות עדינות, שמוחדרות במקצועיות וחותכות במדויק את השורשים, מבלי לגרום נזק לצנרת. המכונות הללו מצוידות בספיראלות חשמליות או בזרמי מים חזקים ומדויקים. קטילת השורשים נעשית באמצעות חומרים מיוחדים, שקוטלים אך ורק את השורשים הצומחים בצנרת ומונעים את התפתחותם של נוספים בעתיד. השימוש בחומרים הללו הוא ייחודי, בשל סביבת השימוש והצורך הספציפי עבורו הוא פותח. לכן, אין לבצע קטילת שורשים באופן עצמאי, אלא בהנחייה של אינסטלטור מורשה, אשר מכיר את הבעיה הזו היטב.

 



תגיות המאמר: ניקוי שורשים בביוב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193839 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193785 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/173141 צפיות
החלקה אורגנית כוללת כמה פורמולות חדשניות להחלקת שיער, המבוססות על רכיבים פעילים טבעיים, בשונה מהחלקות אורגניות שהרכיבים הפעילים שלהן כוללים תרכובות כימיות שונות

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/172730 צפיות
קעקוע קטן הוא בחירה מועדפת על ידי מי שרוצים להסתיר קעקוע ראשון או פשוט מעוניינים בעיצוב מינימליסטי, ועבורם יש מבחר עיצובים שמתאימים במיוחד לקעקועים קטנים.

מאת: רוןבתי מלון05/05/171102 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171515 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171480 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222776 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223082 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211364 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211321 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211582 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211554 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica