חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בגוף

מאת: שווה בדיקהקוסמטיקה23/12/2009879 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה יכול להיות נעים ואפילו מהנה וזה יכול להיות קשה וכרוך בהרבה עוגמת נפש, איך עושים טיפולי הסרת שיער? מהם הדברים שחשוב לבדוק לפני שאתם מניחים את גופכם תחת ידיהם של מטפלים ומכשור מיוחד? הנה כמה דברים שכדאי לקרוא:

טיפים ועצות לקראת טיפולי הסרת שיער בליזר:

- בכל מקום אליו תגיעו להתרשמות מאוד חשוב לבדוק ולבקש לראות תעודות הכשרה של המטפל/ת, הכשרתם תמנע סיכונים ופגיעות שעלולות לקרות כאשר מטופלים במקום לא מקצועי.

- הכשרה לחוד וחיוך לחוד, כדאי לבחון גם את יחסי אנוש של המטפל/ת בטיפולי הסרת שיער, שהיא פעולה אינטימית בהחלט כדאי לרגיש נוח

- מה קורה עם גזרת המחירים? בקשו מספר הצעות מחיר לכל אזור בגוף, מבצעים טובים תוכלו לקבל בחודשי הקיץ, בחודשים אלה עקב האיסור על חשיפות העור לשמש מכונים רבים יציעו לכם דילים מעניינים.

- תשלומים? כמעט בכל מקום יציעו לכם לשלם עבור הטיפול במספר תשלומים, מדובר על פתרון מצוין, כך גם תוכלו לעמוד בתשלומים וגם להפסיק אותם במידה ואתם לא מרוצים מהתוצאות.

- אחד הדברים החשובים בכדאי לבדוק הם תופעות הלוואי בקשו מהמטפל/ת העוסקת לקבל מידע ולדעת האם גם אתם יכולים לעבור טיפול, בכל מקרה של טיפול תרופתי או מחלות תורשתיות כדאי לידע את המטפלים.

- אם החלטתם להסיר את השיער בכל הגוף או במספר מקומות או שאתם עוברים את הטיפול עם בן/בת חבר/ה, בקשו הנחה! אבל זכרו: המחיר הוא לא הדבר החשוב ביותר.

- כמה זמן זה לוקח? כדאי לבדוק את מספר הטיפולים בכל מקום, אל תתפתו להצעות מפתות בהם תקבלו הבטחות שכל השיער יעלם ביום יומיים.

הבטיחו לכם הסרת שיער לצמיתות? בקשו זאת בכתב! סביר להניח שלא תקבלו את זה מכיוון שלא משנה כמה הטכנולוגיה משוכללת המקסימום שיכולים להבטיח לכם הוא 80-90 אחוזי הצלחה.

אז לא משנה אם מדובר על הסרת שיער בשעווה או הסרת שיער באינפרא אדום, בפנים או ברגליים, הסרת שיער לנשים או גברים- בדקו היטב את מה שמציעים לכם, את מה שמבטיחים לכם ובעיקר את מה שאתם משלמים! טיפול מוצלח.

 



תגיות המאמר: הסרת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עבודה בארה"ב חשמלאי www.hmss.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שווה בדיקה

מאת: שווה בדיקהביטוח - כללי22/02/101086 צפיות
כאשר אנו שומעים את המילה הסעות, הקונוטציה שעולה מיידית היא זו של האוטובוסים הדחוסים מתקופת בית הספר, בטיולים שנתיים או בנסיעה הביתה אחרי יום לימודים ארוך. אך אנו נעזרים בשירותיהן של חברות הסעות במקרים נוספים רבים.

מאת: שווה בדיקהתחבורה ורכב - כללי21/12/09856 צפיות
אחת לזמן מסוים אנחנו נדרשים להזמין חברות הסעות, זה יכול להיות למטרת טיול משפחתי, יום בילוי בעסק, הסעות לאירועים משפחתיים, הסעות ילדים וגם הסעות VIP, איך תבחרו חברת הסעות ומה חשוב לדעת? הנה כמה טיפים שחשוב לקרוא בקפידה:

מאת: שווה בדיקהתיירות ונופש - כללי20/12/09776 צפיות
זה יכול להיות טוב וזה יכול להיות רע אבל אם עושים את זה נכון- זאת יכולה להיות הצלחה! עבודה בארה"ב למי זה מתאים ומה כדאי לדעת? הנה מדריך קצר ליוצאים לעבוד בחו"ל: זה נשמע מאוד מפתה, חיים בזוהר האמריקאי, בארץ האפשריות הבלתי מוגבלות, המקום בו מצליחים בגדול, אבל איך מחברים בין חלום למציאות? הדבר החשוב ביותר שעליכם לדעת הוא: שלא כולם מצליחים אבל אם אתם כבר טסים לעבוד בארה"ב לפחות תנסו ליהנות! אז למי זה מתאים? חברה צעירים אחרי צבע או לפני לימודים. אם יש לכם המון סבלנות כי זה יכול לקחת זמן. אם

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187302 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152565 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152098 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152035 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151954 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151800 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151890 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica