חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולי משפחות בצפון - איזה שחרור

מאת: שלום כהןטיולים משפחתיים12/01/20162099 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
טיולי משפחות בצפון - מפנים זמן איכות לטובת המשפחה

סביר להניח ששגרת היומיום שלכם נראית פחות או יותר כך: השכמה מוקדמת (לרוב על ידי הילדים), ארוחת בוקר וארגון הילדים לגנים ולבתי הספר, פיזורם במוסדות החינוך, נסיעה לעבודה, רצף של פגישות, שיחות טלפון ו/או עבודת ניירת, איסוף הילדים מבתי הספר, פיזור הילדים בחוגים או אצל החברים, איסוף הילדים מהחוגים או מהחברים, הכנת ארוחת ערב, מקלחות, סיפור לפני השינה, כיבוי אורות, הירדמות מול הטלוויזיה. זה בסדר, אין לכם סיבה אמיתית להרגיש רע עם זה – רוב המשפחות בישראל מתנהלות בדיוק כך, וגם אלה שלא, לא מתנהלות שונה בצורה דרמטית מאוד. בתוך השגרה הזו בהחלט קל ללכת לאיבוד, אולי אפילו לקחת דברים כמובן מאיליו, אבל בסוף השבוע או בחופשת החג אפשר לעצור הכל, לארוז תיק ולצאת ליום כיף או לחופשה קצרה ומפנקת, ולבחור במסלול מתוך ממגוון מסלולים של טיולי משפחות בצפון.

למה דווקא בצפון?

טיולי משפחות בצפון הם מבוקשים מאוד, וזוהי כנראה תוצאה של ריבוי האטרקציות והפעילויות באזור הזה, שמתאימות לכל אחד ולכל משפחה. טיולי משפחות באופן כללי יכולים לכלול הפעלות שונות, בהן סדנאות יצירה, טיולים רגליים, מסלולי אופניים, טיולי ג'יפים, חוות סוסים או מקורות מים. הילדים ייהנו מכל אפשרות שבה תבחרו, אבל אין לכם סיבה לדאוג – אתם לא תסבלו, אלא להיפך. כל פעילות שכזו תתאים לכולם, ואתם יכולים לשלב בין מספר אטרקציות. למשל, למה שלא תתחילו במסע אופניים, שאותו תקנחו על ידי מקור מים מפנק ומשם תמשיכו אל חוות הסוסים או לסדנה כיפית? רעיונות יש בשפע, אתם פשוט צריכים להחליט מה מתאים לכם, מה הילדים שלכם יאהבו, ומה גם אתם, ההורים, תרצו לחוות. התייעצו עם חברים שבוודאי נסעו גם הם לאחרונה לטיולים בצפון, קבלו רעיונות מהאינטרנט ועיינו במגזינים שונים של טיולים. לאחר שתערכו סינון ראשוני ותגבשו אפשרויות מתאימות, הציעו אותן ליתר בני המשפחה והחליטו יחד מה באמת ישמח את כולם.

טיולי משפחות בצפון - לינה בשטח, בצימר או בבית?

פרט אחד חשוב מאוד שעדיין לא דיברנו עליו, הוא נושא הלינה. אם אתם מתכוונים לצאת ליום כיף אחד, הרי שאין לכם סיבה לעסוק בנושא, אם כי חשוב להקפיד על לוחות הזמנים כדי שלא תמצאו את עצמכם נוהגים חזרה בלילה, כשאתם עייפים והכבישים חשוכים. אם אתם מעוניינים להוסיף גם לינה לחופשה הזו, הרי שיש לכם כמה וכמה חלופות שמהן צריך לבחור, ולכל אחת צריך להיערך. לינת שטח מחייבת ציוד מתאים, לרבות אוהלים, שקי שינה וציוד להכנת אוכל בשטח, אבל היא גם מחייבת אתכם לבדוק אילו חניוני לילה קיימים, מה מחירם ומתי כדאי להגיע אליהם. אם החלופה המועדפת עליכם היא צימר, מלון או בית ספר שדה, הזמינו מראש חדרים, כדי שלא תגיעו ותגלו שהכל תפוס. רק כך תבטיחו לכולכם הנאה גדולה!

 



תגיות המאמר: טיולי משפחות בצפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205133 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205020 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195480 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196429 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192506 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי23/01/191287 צפיות
בימינו החשיבות של חדר ממ"ד בבית הינה ברורה לכולם ומהווה פרמטר חשוב במכירה או השכרה של דירה בעיקר באזור דרום הארץ וצפונה אשר קרובים לגבול וידועים כאזורי פורענות ואי יציבות ביטחונית.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי25/12/181276 צפיות
במציאות הישראלית המורכבת שלנו, אין ילד שלא מכיר את המילה ממ"דים, או בשמם הרשמי "מרחבי מיגון דירתיים". היום זה אולי נשמע קצת תמוה, אך החדרים הממוגנים שאנו מכירים היטב אינם קיימים מאז ומעולם:

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196164 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172045 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171452 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171338 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161890 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161700 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162077 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica