חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט משרדי

מאת: maxfridmanריהוט 02/02/2016895 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה פעמים קרה לכם שרכשתם כסאות למשרד ואחרי זמן מה גיליתם שהם כבר שחוקים, הריפוד קרוע, אי אפשר לשבת על הכסא בצורה נוחה ובוודאי שהוא לא משדר את היוקרתיות שאתם רוצים לשדר ללקוחות שמגיעים למשרד.

במקרה כזה עומדות בפניכם שתי אפשרויות, הראשונה, להחליף את כל הכיסאות ולרכוש כיסאות חדשים. זו אפשרות טובה אך יקרה וגם כזו שדורשת מכם לא מעט זמן, אתם צריכים לבחור כסאות, להחליט מה יכול להתאים, אסור לשכוח גם לזכור שהכיסאות צריכים להתאים הן לעיצוב של המשרד וגם להיות מותאמים לעובדים שמשתמשים בהם. האפשרות השנייה היא לקחת את הכיסאות הקיימים ופשוט לחדש אותם במה שנקרא חידוש כסאות למשרדים.

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר עסקים וכן לקוחות פרטיים מעדיפים לפנות לחידוש ריהוט משרדי או ביתי, כולל חידוש כסאות למשרדים או חידוש ארונות, שולחנות וריהוט אחר. ההסברים לכך הם, ראשית מבחינה תקציבית, הרי הרבה יותר זול לבצע חידוש על ריהוט קיים מאשר לרכוש רהיט חדש, שנית, מבחינת שמירה על הסביבה, אם הולכים על חידוש רהיטים, לא צריך לזרוק אותם, וכך למעשה לא זורקים חומרים אלא "ממחזרים" אותם בצורה מסוימת. הסיבה השלישית היא רגשית ופרקטית, אם נוח לנו עם כסא מסוים, למה שנחפש כסא אחר? אנחנו בסך הכל צריכים לחדש אותו.

כאשר מדברים על חידוש כסאות למשרד צריך לזכור, שלא מדובר רק בחידוש הריפוד הקרוע אלא מדובר על חידוש של אביזרים מסוימים בכסא, למשל חידוש המשען ליד, חידוש המשענת לגב, חידוש הגלגלים, חידוש ידיות, חידוש הבסיס לכסא ועוד. בעוד שחידוש הריפוד נעשה על ידי רפד מקצועי אחרי שחידוש החלקים האחרים נעשה על ידי איש טכני שיודע לחבר את החלקים הנ"ל לכסא. זו הסיבה שיש לבצע את העבודה רק במקומות שמתמחים בעבודה עם רהיטים מסוגים שונים ולא אצל כל אחד.

לפני שאתם מחפשים מומחים בחידוש ריהוט משרדי אל תשכחו לוודא שיש לכם תחליף הולם לתקופה בה הרהיטים לא יימצאו במשרד וכמו כן עליכם לוודא שמשך תקופת הזמן עד שתקבלו את הרהיטים בחזרה תהיה קצרה ביותר.

לסיום, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת סופר דסק, חברה מובילה במכירה ושיווק של ריהוט משרדי וכן בחידוש כסאות למשרד. צוות החברה ישמח לעזור לכם, להסביר לכם אודות ההליך של חידוש כסאות ובהמשך גם להציג בפניכם הצעת מחיר אטרקטיבית לצורך חידוש כסאות או כל רהיט אחר למשרד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת maxfridman

מאת: maxfridmanקוסמטיקה28/01/14856 צפיות
תחום הקוסמטיקה הוא תחום נפוץ ומבוקש בכל בעולם, וזו בזכות הביקוש הרב והמודעות שיש למראה חיצוני וטיפוח. תחום הקוסמטיקה הוא רחב וכולל קוסמטיקה וקוסמטיקה טבעית, אשר לשניהם יש ביקוש רב. אין זה משנה אם תרצו לעבור קורס קוסמטיקה ולהתחיל לעבוד בתחום באופן יום יומי באופן עצמאי או לא, או ללמוד את הקורס ולעסוק בו בתור עבודה מהצד, הדבר החשוב באמת הוא שתעשו ותתעסקו את מה שאתם אוהבים באמת, ובמה שעושה לכם טוב.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201578 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201156 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191587 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica