חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה המבנה של עבודת סמינריון

מאת: SEOMANלימודים אקדמאיים11/02/20161160 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבת עבודת סמינריון מהווה את נקודת השיא של לימודיכם לתואר ראשון. מדובר בעבודות חשובות ואחראיות ביותר המעניקות לכם נקודות חשובות מאוד בגיליון הכולל של התואר. כך שאם אתם מגיעים לשנה האחרונה בתחושת הקלה ש"כמעט סיימתם" – חשוב שלא תשתחררו יותר מדי, כי זה פשוט לא נכון. על מנת לסיים את התואר בהצלחה, אתם צריכים להשקיע כמה שיותר בעבודות סמינריון. והדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על עבודות אלה זה את העובדה הפשוטה שמבנה ועמידה בכללים בסיסיים מהווים לפחות 40% הצלחה בקבלת ציון גבוה בסמינריון.

המבנה של הסמינריון

בכדי לקבל את הבסיס הראשוני של הנקודות, חשוב מאוד קודם כל לבנות את עבודת הסמינריון על פי הכללים המקובלים באקדמיה. בעוד שפרטים קטנים יכולים להשתנות ממוסד לימודי אחד למשנה, הכללים הבסיסיים נותרים זהים. מבנה העבודה הינו:

· מבוא - אמור לתאר בקצרה את התהליך שעשיתם – כלומר, אתם כותבים אותו בפועל בסוף העבודה)

· הקדמה – כאן אתם מתארים ומסבירים את הסיבות לבחירת נושא המחקר ופרטים כלליים על הנושא

· סקירת ספרות – אחד החלקים המעצבנים ביותר עבור רבים, כי על מנת לעשות חלק זה אתם צריכים לקרוא כמויות גדולות של חומרים אקדמיים. המטרה של החלק הינה להראות את ההנחות שקיימות בתחום כיום בהתבסס על מחקרים קודמים. המטרה הינה שסקירת הספרות תביא את הקור לשאלת המחקר שלכם

· שאלת מחקר – מזה מתחילה העבודה, לכן ניתן לומר שכל החלקים עד כה הובילו לגיבוש שאלת המחקר

· הסבר על הליך המחקר – צריך להסביר כיצד אתם הולכים למצוא תשובה לשאלת המחקר שלכם (איכותני או כמותי? מהי דרך השגת התשובה)

· תוצאות המחקר – לאחר שביצעתם את ההליכים מהסעיף הקודם – אתם צריכים להסביר מה קיבלתם. האם התוצאות ענו על שאלת המחקר כמצופה? אם לא, מה הן התובנות שהתקבלו? ולבסוף צריך לתאר רעיונות למחקר עתידיים הממשיכים עבודה זו.

· סיכום – כל המתואר לפני כן – רק מתומצת.

קשיים אופייניים לעבודות סמינריון

מלבד המאמצים הגדולים שדורשת סקירת הספרות, עבודת הסמינריון הינה עבודה מעמיקה ביותר שדורשת שעות ארוכות של עבודה. לכן, סטודנטים רבים פונים לעזרת גורמים שונים על מנת לוודא שהם מקבלים את הציון הכי גבוה שאפשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183264 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181330 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183526 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182760 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181415 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182592 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181708 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica