חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשירי לייזר להסרת שיער

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/20184317 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו אוהבים למצוא פתרונות קסם בכל אשר נפנה. מסיבה זו המציא האדם את המחשבון אשר יכול לעשות את החישובים המורכבים במקומו, או את הרכב כדי לגמוע מרחקים ארוכים במהירות מבלי להתאמץ יתר על המידה. העולם הטכנולוגי שלנו הולך ומתפתח גם תחום היופי. אם בעבר נאלצה האישה למרוט את שיערותיה באמצעות שעווה דביקה וכואבת, הרי שהיום היא יכולה ליהנות משפע של מכשירי לייזר להסרת שיער הנמצאים ברשותה של הקוסמטיקאית.

מכשיר לכל צבע עור

קיימים מכשירי לייזר רבים ושונים, אם כי תפקידם זהה. היות שכל שערה ושערה בגוף מחוברת אל זקיק המחובר אל השורש הנאחז ברקמות הגוף, הרי שתפקידו של הלייזר הוא לפגוע בזקיק ולמנוע את צמיחתה של השערה. אך זה עוד לא הכול. קרני הלייזר יכולות לפגוע בשכבת המלנין שבגוף ובכך לשנות את צבע העור. מסיבה זו, בעבר מכשירים להסרת שיער בלייזר לא התאימו לבעלי עור כהה במיוחד, והיה חשש שהם יפגעו בפיגמנט העור. היום, נהנים גם כהי העור ממכשירי לייזר השולחים קרניים ארוכות יותר.

הסרת שיער באמצעות מכשיר לייזר – למי זה מתאים

מכשירי לייזר להסרת שיער המצויים במכונים ליופי רק מחכים למטופלים. למי מתאימים טיפולים אלה? בואו נראה:

· לסובלים מצמיחת שיער מוגברת – גברים ונשים כאחד יכולים לסבול משיערות רבות הצומחות לאורך גופם. בעוד שאצל הנשים מדובר בפגם אסתטי, הרי שמרבית הגברים יגלו כי השערות מפריעות להם בתפקוד היום יומי. כך או אחרת, ניתן להסיר את השערות האלה לטווח ארוך בזכות מכשיר לייזר משוכלל.

· למטופלים שרוצים להיראות טוב מבלי להתאמץ – מראה חלק ונעים היה באופנה מאז ומעולם. בזכות מכשירים להסרת שיער לצמיתות, אין צורך לסבול מכאבים.

· לבעלי עור בריא – ישנם אנשים אשר אינם יכולים לעבור טיפולים להסרת שיער בלייזר בגלל בעיות עור או בעיות בריאותיות שונות. על כל פנים, לפני תחילת הפרוצדורה, חשוב להיוועץ ברופא.

· המועמדים המושלמים – בעלי עור בהיר ושיער כהה ישיגו את התוצאות הטובות ביותר באמצעות טיפול בלייזר. אך כפי שהוזכר לעיל, הטיפולים מתאימים גם לבעלי שיער כהה.

מה מרגישים בעת הטיפול

מכשירי לייזר להסרת שיער נועדו להפחית את הכאב במהלך הפרוצדורה, אם כי המטופלים עדיין יכולים לחוש בצריבות ועקצוצים. משום כך, על פי רוב משתמשים בשתי שיטות להקלה על הכאבים: קירור ואלחוש. מכשירי הלייזר המשוכללים כוללים מערכות קירור המשפיעות על העור במהלך הטיפול. במסגרת השיטה השנייה, מורחים חומרים מאלחשים כשעה לפני הטיפול, וכך מקלים על תהליך הסרת השיער.

למידע נוסף ומאמרים מקצועיים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של המרכז לטכנולוגיה אסתטית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183270 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181336 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181312 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183528 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182766 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181426 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181562 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818384 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142343 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142577 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144019 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144372 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148369 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

מאת: נובההסרת שיער07/01/148253 צפיות
מאמר המסכם ומסביר על טכניקות הסרת השיער העכשוויות, בניהן: הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באינפרא אדום וSHR.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica