חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מתמודדים עם אישה שתלטנית

מאת: נינה כהןדיני משפחה14/02/20161067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוויה לא נעימה לאף גבר

כשאנו שומעים על בעיותיהם של זוגות רבים במדינת ישראל אנו רואים כיצד לעתים מדובר על בעיה מודגשת שמגיעה מכיוונו של אחד מבני הזוג. היום יש גברים שונים במדינת ישראל שלא מבינים איך מתמודדים עם אישה שתלטנית שמקשה עליהם את החיים בזוגיות, עושה להם לא מעט בעיות, ויוצרת אווירה שלילית שלא מאפשרת ליהנות ממערכת הזוגיות לעיתים יש צורך בעו"ד גירושין ע"מ לפרק את החבילה.

אם יש גבר שסובל מכך ומוכן גם לדבר על כך, הרי שנשמע אותו מספר על אישה שתמיד אומרת לו מה לעשות, מחלקת לו הוראות ללא סוף, מנסה להגביל אותו בדברים רבים, וכמעט תמיד מגיבה בעצבים כשהגבר שלה לא עושה את מה שהיא מבקשת ממנו.אין ספק שמדובר במערכת יחסית מאוד לא בריאה עבור כל גבר נורמאלי.

מה הסיבה האמיתית להתנהגות זו

נראה כי טיפול בכל בעיה שהיא נעוץ בראש ובראשונה בזיהוי של הבעיה ובהבנה שלה. מי שבודק בצורה מקצועית ולעומק את הבעיה של אישה שתלטנית יכול להצביע על כך שיש נשים שמאוד רוצות סוג של אשליה של שליטה, כשלמרבה הצער מדובר לרוב על חוסר ביטחון לא פשוט ועל חוסר אמונה שמביאים גבר לשאול איך מתמודדים עם אישה שתלטנית שהיא חלק מהזוגיות שלו.

גורמים מקצועיים יגידו כי לנשים שנחשבות שתלטניות אין ממש יכולת להבחין ולהבדיל בין העיקר לטפל. כך, גבר שישאל את עצמו איך מתמודדים עם אישה שתלטנית יצטרך קודם כל להבין שאשתו או בת הזוג שלו לא מבדילה בין החשיבות שעל הגבר להרגיש אהוב ובין הטפל שמציג פעולות מעשיות ושגרתיות שהיא מצפה מהגבר שלה לבצע ללא כל רגש או אמפתיה מקרי.

הדגשת הנקודה השלילית מצדו של הגבר

מאחר ואנו מדברים פה על ניסיון להתמודד עם אישה שנחשבת לשתלטנית, הרי שחשוב לעזור לגבר שסובל מכך להרגיש טוב יותר תוך שהוא מצליח למצוא פתרון ולשנות את התמונה הקשה. אנשי מקצוע שירצו לעזור לגבר לדעת איך להתמודד עם אישה שתלטנית יציגו לו פתרונות שונים ומגוונים על מנת להעניק לו הרגשת חופש גדולה והנאה מחיי הזוגיות שלו.

כך למשל יהיו כאלו שייעצו לגבר לכתוב לאשתו מכתב מפורט ומדויק בו הוא מסביר הן עד כמה הוא אוהב אותה ומסור לה, והן עד כמה היא מקשה עליו בגלל התנהלותה הלא נכונה. כך הוא גם יכול לבקש ממנה להיות מאופקת יותר ולהעניק לו הרגשה שהוא חשוב. במקרים שהדבר לא עובד יכול גם גבר מסוים לנתק את עצמו מהאישה השתלטנית לתקופת מה עד שזו תירגע ותכבד אותו.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187718 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181581 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187683 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185301 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183485 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181408 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181223 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211497 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211290 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201607 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182003 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181571 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181669 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica