חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החולצה שכולם אוהבים

מאת: רוני הכהןשיווק27/03/20162179 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה כבר די בולט לראות כי ישנם עסקים חכמים שיודעים להשקיע בשיווק של העסק שלהם על ידי השקעה קטנה של כסף בבחירה של כמה מוצרים אשר בעזרתם ניתן לקדם את המותג ואפילו להעניק אותו ללקוחות מובחרים ולעובדים בתור תלבושת אחידה.

היתרונות הגדולים של הדפסה על חולצות עבור בתי עסק הם רבים וחשובים ולכן אין זה פלא לראות כי השימוש באפקט שיווקי מעין זה רק הולך וגדל, כאשר זה לא ממש משנה אם מדובר ברכישה עבור מתנות חינם ללקוחות או השקעה ביצירה של מראה אחיד ורשמי יותר עבור כלל העובדים שיהיה קל לזהותם בקרב הלקוחות ולהזדהות שוב עם הצבעים של לוגו החברה. מה כן חשוב לבדוק לפני שמבצעים הזמנה של כמות גדולה של חולצות מודפסות? להלן כמה עיקרים שלא כדאי לדלג עליהם טרם ההזמנה.


הדברים שהופכים את הרכישה של חולצות מודפסות למשתלמת

הדפסה עמידה – רק שימוש במכונות דפוס חדישות שמעבירות את כל הצבעים האיכותיים אל הבד מאפשרים יצירה של הדפסה על חולצות שתישאר לאורך של זמן מבלי לדאוג שלאחר כל כביסה ההדפסה תתקלף לה מן הבד.

מבחר של מידות – כל אדם מגיע במידה אחרת ולכן חשוב להזמין כמה מידות שונות שיתאימו לגברים ולנשים בצורה הכי נוחה כדי שאלה ישתמשו בבגדים המודפסים ללא כל בעיה.

בד איכותי – בחירה של 100% כותנה איכותית ונושמת תגרום לכל אדם שקיבל חולצה כזאת ללבוש אותה שוב ושוב בשל הנוחות הרבה.

צבעים איכותיים – בעת ההדפסה חשוב כי בית הדפוס ישתמש בצבעים מובחרים שיהיו בולטים על ההדפס.

שירות משלוחים – שימו בשירות של משלוחים הופך את כל העניין של קבלת המוצרים המוגמרים להכי נוח עבור בית עסק שמזמין כמות גבוהה ולא צריך לבזבז זמן על הגעה לבית הדפוס.

 



תגיות המאמר: הדפסה על חולצות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211695 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213577 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213819 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213950 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222348 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213584 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213758 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175460 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162611 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162066 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica