חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגיע הזמן לעשות קצת סדר

מאת: אודי ביגשיפוצים06/08/20151310 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סדר בבית הוא סדר בראש:

סדר בבית הוא שקט נפשי. את זה כל סבתא מלומדת מבית ספר החיים תוכל לומר לכם. ואכן החיים והמציאות מלמדים אותנו שבית מסודר והקפדה על ארגון הבית כאורח חיים הינם מתכון בטוח לארגון המחשבות, וארגונם של החיים בכלל.

הסיבות לחוסר ארגון הבית:

הרבה סיבות ותירוצים אשר כולם קבילים ותקפים תמיד יש בנמצא לסיבה למה לא להתפנות לפרויקט סידור הבית. לרוב הסיבות יהיו סביב זה שאת כל זמנכם ומרצכם אתם משקיעים בעבודה, סיבה נוספת היא אם הבית מבורך בילדים קטנים שאז כמובן הם אשמים, סיבה נוספת יכולה להיות שאתם מאמינים שאתם באמת פשוט בלאגניסטים ואינכם אנשים של סדר ועוד סיבות רבות וטובות.

נגמרו התירוצים:

אך האמת היא שנגמרו התירוצים. שירות סידור הבית מספק לכם מענה לבעיה שלכם ולא זאת בלבד שנגיע בעצמנו למען סידור ארונות וארגון הבית אלא גם נצייד אתכם בטיפים ובעצות איך לשמור על הסדר של כל דבר במקומו לאורך זמן ולשיפור איכות החיים שלכם.

כל בית ונקודות התופה שלו:

כשנגיע אליכם הביתה תוכלו להראות לנו בסבלנות היכן המקומות הבעייתיים עבורכם, מהן נקודות התורפה של הבית, היכן אתם זקוקים לחיזוק ואנחנו נבחן כל פינה בבית ומתוך ידע ניסיון וביטחון נבחר את המקום הנכון והראוי לכל פריט ופריט כך שיוכל לשמש אתכם באופן הפרקטי והנגיש ביותר עבורכם.

סידור ארונות בגדים, מטבח וחדרי שינה:

אנחנו ממיינים ניירות, לא פוסחים על סידור ארונות לרבות ארונות המטבח וארונות הבגדים, מסדרים את התמרוקים בשידת הטואלט ואת המצעים על פי סדר בארון המצעים כל דבר ודבר מוצא את מקומו כמובן מתוך שיתוף והבעת רצונותיו האישיים של כל לקוח ולקוח.

סדר כללי בכל מרחב המחייה:

ארגון הבית, סידור ארונות ועריכת סדר כללי בכל מרחב המחייה שלכם הינו המפתח לחיים בריאים ומאושרים ובעיקר לסדר בראש. כשכל דבר בביתכם נמצא במקום שלו ולא מפוזר ברחבי הבית כך גם יראו החיים שלכם מאורגנים יותר מסודרים יותר ונעימים הרבה יותר.



 



תגיות המאמר: סידור הבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אודי ביג

כתיבת מאמרים מקצועית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודי ביג

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163537 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

מאת: אודי ביגבניין ואחזקה - כללי06/08/152205 צפיות
מהן הסיבות הנפוצות הדורשות תיקון מיני בר קיימות מספר תקלות או נזקים עיקריים הדורשים לתקן את המיני בר. תקלות אלה מתרחשות לפעמים כתוצאה מבלאי טבעי, אך לפעמים מתוך טיפול לקוי במכשיר ותחזוקה נמוכה שלו. מבין התקלות הנפוצות אפשר למצוא נזילה ממכשיר המיני בר. הנזילה יכולה לנבוע ממטהר המים, מהקולר או ממקום אחר במכשיר. תקלה נפוצה נוספת היא בר מים שלא מקרר מספיק את המים או לא מחמם מספיק את המים.

מאת: אודי ביגתחבורה ורכב - כללי06/08/151364 צפיות
יש צירופי מלים שלא נעים לנו לשמוע ואחד מהם הוא מכון בדיקת רכב. מכונים לביצוע בדיקת רכב וכים ממוניטין שהוא מוטל בספק וזה בעיקר על רקע ניסיון העבר שבו מכונים לבדיקת רכבים היו הרבה פחות מקצועיים לעומת היום. אם לסבר את האוזן הרי שחשוב להבין שהתחום של מכוני בדיקת רכב התפתח מאד בשנים האחרונות ולצד מכשור וציוד מתקדם התפתחות מגמות של סטנדרטיזציה בתחום, שבעטיה יש כללים אחידים ונורמות שירות מוסכמות.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152086 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152022 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגהדברה06/08/151252 צפיות
עונת הקיץ מתקרבת ואתה יש לבצע כמה וכמה פעולות מקדימות כדי להבטיח לעצמנו קיץ נעים ככל שניתן. חלק מהפעולות הללו נוכל לבצע בעצמנו כמו למשל ניקוי המזגן והפילטרים שלו, ואחרות כמו זיפות הגג יאלצו אותנו לקרוא לבעל מקצוע. ישנן פעולות נוספות שחשוב לבצע לקראת עונת הקיץ ואחת מהן היא כמובן ריסוס הבית. ריסוס בקרבת הבית ובתוכו הוא פעולה חשוב למדי שיש לבצע כדי למנוע הופעה של תיקנים, עכבישים ושאר מזיקים באזור הבית.

מאת: אודי ביגקניות 06/08/151264 צפיות
אנשים אוהבים טיולים, נופש וכל מה שקשור לחופש. כאשר הם יוצאים לחופשה מכל סוג שהוא, בין אם היא בישראל או בחו"ל, הם חייבים להתארגן בהתאם. את כל הפריטים האישיים, המלבושים, כלי הרחצה ועוד צריך לארוז במזוודות מתאימות. יש מבחר סוגים של מזוודות בגדלים שונים ומחומרים שונים, וכל אחד יכול למצוא את המזוודה המתאימה לו ולצרכיו. יש מזוודות אישיות שניתן להכניס אותם גם לתא הנוסעים במטוס, ויש מזוודות גדולות שבהן סוחבים את כל הציוד האישי בו משתמשים בטיול.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232590 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223263 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212864 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211338 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211218 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201393 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201124 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica