חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולים לסין

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/2016965 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיולים לסין זה מכבר הפכה סין לארץ מתוירת. היא קוסמת וקורצת לתיירים מערביים, בשל השוני והייחוד שלה והיפוכה הגמור של עולם המושגים שלהם, של תובנותיהם ושל ידע העולם שלהם ( אם לדייק- שלנו, של כולנו).

סין מאתגרת בשל היותה תרבות עתיקה, בת אלפי שנים. היא מונה יותר ממיליארד בני אדם, כחמישית מאוכלוסייתה העולם. 56 המיעוטים שבה צובעים אותה בגוונים אנושיים מרתקים.אתריה, האטרקציות שלה, מסעדותיה, אורחות החיים בה, הטכנולוגיה המפותחת ותנופת פיתוח מואצת, אדירת ממדים, כל אלה הופכים אותה למבוקשת ונחשקת על ידי תיירים מערביים.

טיול מאורגן לסין הוא אחת הדרכים המועדפות והאפקטיביות להתוודע אל מקצת מהדברים שאסור להחמיצם בעת ביקור בה. אף שבשבועיים, אולי קצת יותר, לא ניתן להקיף ולמצות את כל ייחודה, ודאי ניתן לקבל רושם ראשוני ואף לחוות מקצת החוויות המסחררות שמוצעות בה. טיולים מאורגנים לסין מתבצעים על ידי חברה מקצועית, המעמידה לרשותכם ולשירותכם מדריכיםהמכירים את התרבות הסינית וכל מקום ואתר בה לפני ולפנים.

טיול מאורגן לסין מאפשר לכם לנצל את הזמן הקצוב העומד לרשותכם באופן מיטבי, ללא צורך לדאוג לסידורים הטכניים. הטיול המאורגן הוא מסגרת מובנית, אשר במסגרתה מנוצלת כל שעה. תוכלו ליהנות ממופעים מרהיבם, מארוחות טעימות, מערים מרכזיות כגון שנגחאי, בייג'ינג ועוד, סיור לאורך החומה הסינית, ביקור בקברים של שושלת מינג העתיקה, קניוני ענק, פסלים עצומים, אגמים ונהרות עוצרי נשימה ביופיים, שילוב של כרך עירוני סואן ומודרני עם כפרים קטנים ועתיקים המשמרים מסורות עתיקות.מומלץ למי מכם שטרם ביקרו בסין ומתכננים לבקר בה לעשות זאת במסגרת טיול מאורגן המייתר את הצורך להכין בכוחות עצמכם את כל הדברים ולסדר את כל הסידורים הנדרשים לקראת הנסיעה ובמהלך השהייה בסין. עשרות אלפי ישראלים נהנו מהטיולים המאורגנים של החברה ורבים נהנים כיום וייהנו גם בעתיד.

סין פותחת בפני התייר המערבי אופק אל עולם תרבותי עשיר ומרתק. די בשהייה קצרה בה על מנת לחוש את עצמתה של המדינה, אשר מאז 1992 נפתחו שעריה בין השאר גם למטיילים ישראליים ובתוך כך לאנשי עסקים רבים שגילו זה מכבר את היתרונות הרבים הגלומים במסחר עם הסינים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162077 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי30/05/161310 צפיות
בעבר, טיולים לספארי באפריקה היו מנת חלקם של משוגעים לדבר או בעלי יכולת כלכלית. לא רבים היו מוכנים לטוס אל היבשת השחורה ולבלות מספר ימים בחברתם של חיות. היו מי שנבהלו מעצם הטיסה לאפריקה, אחרים לא התרשמו מהמחשבה שהם יבלו מספר ימים בקרב חיות, ויהיו גם את אלה שחלמו על כך אך לא היתה להם אפשרות כלכלית או אחרת לעשות את זה.

מאת: אסףטיולים בחו"ל30/05/161124 צפיות
חולמים על שבועיים של טיול מהחלומות? רוצים לקחת חופש עם בן או בת הזוג ועם הילדים ולשכוח מכל הצרות ותלאות היום? זה הזמן להזמין מקום בטיול מאורגן לתאילנד, המקום שמשכיח את כל הצרות שלכם ועוזר לכם להירגע. לפחות לשבועיים.

מאת: אסףטיולים בחו"ל23/04/161313 צפיות
אחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר בסין הוא חצי אי מקאו, המקום המכונה "לאס וגאס של המזרח הרחוק". כל טיול מאורגן לסין כולל ביקור של לילה אחד לפחות באי, וכפי שנראה מיד, יש מספיק סיבות טובות לכך.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/161301 צפיות
אין הרבה מדינות באירופה שמציעות שתי ערים מרכזיות ותיירותיות בדמות ברצלונה ומדריד, ומצד שני שתי ערים כל כך שונות מבחינה תיירותית, חברתית ופוליטית. כידוע מדריד היא בירת ספרד, עיר יפהפה ומרהיבה ביופייה אך עיר שנחשבת למעונבת ורשמית, בעוד ברצלונה, בירת חבל קטלוניה אשר מעוניינת להתנתק מספרד, נחשבת לעיר בילויים, פתוחה, רעננה, אשר מושכת אליה צעירים רבים מכל העולם הן בשביל לטייל והן בשביל להתגורר בעיר.

מאת: אסףתיירות ונופש - כללי13/04/16982 צפיות
מפלי איגואסו שוכנים לאורך 2.7 ק"מ של נהר האיגואסו, הם כוללים 275 מפילחם אשר גובהם מגיע למעלה מ-80 מטר והם מספקים למעל מ-6 מיליון קוב מים בשעה. מדובר במפלים שנמצאים בצומת הגבולות ברזיל, ארגנטינה ופרגוואי. המפלים נחשבים לאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו ולאחרונה הם נבחרו גם לאחד מפלאי הטבע שנעשו על ידי הטבע ולא על ידי אדם.

מאת: אסףטיולים בחו"ל23/03/161084 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מאוד מעניינת, יעדים תיירותיים שבעבר פנו אך ורק לזוגות, צעירים או מבוגרים, הפכו ליעדים אליהם מגיעים גם עם ילדים. כל מי שטייל בחו"ל מכיר את זה, לא רק פריז, אמסטרדם או ניו יורק, אלא אנחנו יכולים למצוא הורים מטיילים עם הילדים שלהם באפריקה, מרכז אמריקה, מזרח אסיה ובעוד יעדים רבים ושונים בעולם אשר בעבר נחשבו פחות פופולאריים עבור ילדים.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205126 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205014 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195474 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195672 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196422 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182453 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181707 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica