חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסעות VIP – מוגזם או לא?

מאת: articlestbdאטרקציות14/04/20161995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפעמים המושג VIP מהווה מעט סלידה. לכל אלה המכירים את ההבדלים הניכרים בין המעמדות הכלכליים השונים, מהווה הכינוי הנ"ל כעין ניגוד מובהק של כל הקשור לצניעות.
עצם המינוח באנגלית מהווה דיסוננס מטריד – "אנשים חשובים מאוד".
אולם, בעברית – עבורנו מהווה המילה הנ"ל בעיקר דרך להבין כי לא מדובר בשירות שנועד במיוחד לכאלה המגדירים עצמם כ"חשובים מאוד" , אלא עבור אלה המעוניינים בחוויה מיוחדת ונעימה שלא כל יום זוכים לחוות.
בדרך זו מהוות הסעות vip שירות לגיטימי ונכון אפילו לרובנו. כולנו רוצים במהלך חיינו נקודת זמן נעימה עם יקירינו או חברינו – שתהיה מיוחדת ואיכותית במיוחד.  הסעה מיוחדת זו יכולה ללא ספק להוות פנינת זמן מהנה לזוג המעוניין לחגוג יום נישואין, אירוסין, נסיעה מפתיעה ליום הולדת, פתרון
הסעות לחתונה ועוד.

הסעות מיוחדות אלו מטרתן העיקרית היא להעביר חוויה שכולה ייחודית ובלתי מתפשרת.
למרות שהאסוציאציה העיקרית העולה ברוחם של רבים החושבים על הסעות וי איי פי הינה נסיעה בלימוזינה מפוארת, ישנם סוגי רכב רבים ושונים המספקים חווית נסיעה מיוחדת לא פחות ועדיין מוגדרים תחת אותה קטגוריה.
בחברות מסוימות תוכלו ליהנות מרכב "האמר" מפואר המשווה נסיעת ברכב שטח מפואר וייחודי.
לכל חובבי הספורט גם מכוניות ספורט – "מכוניות קצה", מהוות חלק נרחב מתוך חלקן של
הסעות ה - VIP.

את השירות הנ"ל ניתן בהחלט להקדיש עבור ימי הולדת מיוחדים, ימי הפתעה, ימי כייף משותפים ועוד. בסופו של דבר הגדרת השירות כמוגזם או כלא, תלויה בעיקר בתחושה האישית ובהגדרה הראשונית של כל אחד ואחד מאתנו. יש כאלה שיהיו חייבים להראות ולהיראות וישנם כאלה שפשוט ירצו לחוות חוויה מיוחדת שלא חווים כל יום בלוויית חבריהם או בני משפחותיהם.

איפה אתם מציבים את עצמכם בתור כאלה המעוניינים לקחת שירות הסעות vip?
האם הייתם רוצים להתבלט או פשוט ליהנות מנסיעה בתוך רכב חלומי שתמיד ראיתם בסרטים?
האם אתם חושבים ששירות זה מיותר? שוו לעצמכם את החוויה הזו  - אתם נוסעים לאירוע, חתונה או אפילו מזמינים מונית. לפתע מזווית הרחוב אתם מזהים רכב פאר/ספורט/ האמר מהודר ומבריק אשר מתקרב אליכם ולפתע גם עוצר. מסתבר שזאת ההסעה שלכם.

האם לא הייתם מתרגשים, מופתעים, נרגשים על ההזדמנות? זאת כל המהות של הסעות VIP...

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים אורגני וממומן ניהול שיווק רשתי באינטרנט, פייסבוק,יצירת סרטונים כתיבת מאמרים ,יוטיוב ועוד כל מה שעסק צריך לשיווק אמיתי ברשת.

בניית אתרים בזול.

השיא שיווק ישיר בע"מ.
https://www.seotothelimit.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת articlestbd

מאת: articlestbdאקטואליה20/08/171689 צפיות
איך כל אחד מאיתנו יכול להתמודד ולדעת כיצד לנהוג במקרה של פיגוע (ולא באמצעות אימוני אומנות לחימה)? שיטת רמזור - לכל אחד, בפשטות - ללא כושר, ידע מקדים או הגבלת גיל. כל הפרטים במאמר שלפניכם.

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: articlestbdדיני משפחה20/08/171998 צפיות
מדוע הגישור מתאים במיוחד לזוגות המתגרשים בשלום ולא רק לאלו שאינם מסדרים? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: articlestbdיעוץ פנסיוני20/08/172778 צפיות
מה המרכיבים העיקריים של כל עסק ולמה צריך לשמור על כולם.

מאת: articlestbdרכב20/08/172250 צפיות
אחריות על נסיעה, נהיגה, ותקינות רכבי הסעות - מהוות חשיבות עליונה בכל הקשור להסעות.

מאת: articlestbdרכב20/08/172190 צפיות
כיצד נוהגים להגיע ממקום למקום בצורה בטיחותית. מקבלים שירות מחברת הסעות המקפידה בצורה יתרה על נושא הבטיחות.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172128 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195656 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192507 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181993 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172128 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171740 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171853 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171453 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica