חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחביב יוקרתי

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/20162286 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפעמים לא חייבים להיות מיליונרים על מנת לטעום קצת מכל מה שהחיים של אלה שבעלי ממון רב רגילים לקבל באופן קבוע. אם אתם אנשים שאוהבים מאוד את הים אבל לא נולדתם עם כפית של זהב אין זה אומר כי אתם צריכים להיות יורדי ים עניים שעושים את מה שהם אוהבים הכי הרבה להיות בים על חשבון ההכנסות הכספיות שיכולות להתקבל מעבודה הרבה יותר מכניסה. אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם.


אפשר לבחור שלא להוציא כסף רב עבור כלי רכב ובמקום זאת להשקיע סכום של 500-1000 שקלים מידי חודש עבור חברות בכל אחד ממועדוני השייט שנמצאים ברחבי הארץ, ואם רוצים להגדיל את העשייה אפשר גם להירשם אל קורס סקיפרים אשר מעניק את החוויה הנהדרת של יציאה אל לב ים והיכרות עם הפעלה של כלי שייט כמו יאכטה לקראת יציאה אל מבחני רישיון של משרד התחבורה. הדבר מאפשר רמות שונות של יציאה אל הים וכל אחד יכול לבחור עד כמה הוא רוצה להתקדם הלאה, אפילו עד יציאה אל חופים של מדינות אחרות בעזרת השגת הרישיון המתאים.


כמובן שישנה עלות עבור יציאה אל קורס סקיפרים ולא חייבים לבחור את האחד על פני השני, אבל בהחלט אפשר לצאת אל הפלגת היכרות של בית הספר לשייט על מנת להיחשף בצורה בלתי עקיפה אל שיעור שניתן על ידי אחד מבתי הספר לסקיפרים בארץ כדי להבין בצורה הכי טובה האם זה המקום בו רוצים ללמוד, והאם מדובר בהשקעה חשובה שמרגישה כחלק בלתי נפרד מן החיים של אלה שהים הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלהם.

 



תגיות המאמר: קורס סקיפרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195903 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192211 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183090 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182371 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182444 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161859 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162889 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162470 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: יוניתחביבים15/12/152457 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

מאת: vodplaceתחביבים20/10/152232 צפיות
במשך שנים הייתי חובב מושבע של מערכת ההפעלה אנדרואיד, מבחינתי כל מה שגוגל מייצרים הוא טהור וטוב והמוצרים שלהם הכי טובים בעולם, אבל למען האמת קצת נמאס לי. טלפונים שמופעלים במערכת ההפעלה הזאת נוטים להיהרס בקלות רבה יותר עם הזמן והם איטיים ככל שאני מחזיק את הטלפון אצלי גם אם אני לא עושה בהם שום שימוש. לכן בשבוע שעבר החלטתי לעבור להשתמש באייפון. האייפון הוא טלפון מהיר יותר ואיכותי יותר לדעתי, גיליתי שיש שהחסרונות שטוענים שיש לו ביחס לאנדרואיד הם לא בהכרח חסרונות וגם כמות המשחקים לאייפון היא גדולה לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica