חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בישול בירה ביתית

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/20161861 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם מתחלק לשתי סוגים של קבוצות, אלה שאוהבים בירה ואלה שממש אוהבים בירה. זה משקה שכיף לשתות אותו בחברה, כיף לשתות אותו לבד ופשוט כיף לשתות אותו. הזנים השונים של הבירה הם רבים ומאוד מגוונים מה שהופך את החיפוש אחר הבירה המושלמת לתחביב של ממש עבור אוהבי הבירה ולמקצוע עבור אלה שממש אוהבים בירה.

הטעם הריח והצבע של הבירה מאוד משתנים ועם תוצר סופי שהוא לגמרי שונה מן האחר זה בהחלט כיף אפילו לצאת לערב של טעימות בירה עם חברים שיודעים אף הם להעריך את המשקה המיוחד הזה שמיוצר כבר במשך אלפי שנים, מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.


למה להכין בירה בבית?

· החוויה התרפויטית - להכין משהו זה דבר שיכול להרגיע. עבודה לפי שלבים יכולה להפוך כל אדם לא רגוע להיות שלו ומרוכז בעבודה הזו שאותה הוא כה אוהב לבצע בזמן הפנוי שלו. בדיוק כפי שישנם אנשים שאוהבים לסדר את הבית כדי להירגע ואחרים שאוהבים לטפח את הגינה שלהם, כך גם הכנה של בירה בבית יכולה להיות הדבר הזה שנעים ומרגיע לעשות.

· בירה בטעם אישי - האפשרות הזו של הכנת בירה ביתית מדריך את האנשים כיצד להכין בירה בצורה בסיסית כאשר אפשר במהלך הדרך לשנות כל מיני דברים ולהעשיר את הטעם בצורה שהופכת את הבירה למשהו מותאם אישית.

· התעמקות בתחום מעניין - אנשים יסודיים אוהבים לא רק לדעת איך דברים נעשים אלא ליהנות מן התהליך של העשייה ובכך להעמיק בצורה ניכרת את הידע שלהם לגבי הבירה שהם שותים בשקיקה רבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211698 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211490 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213589 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211756 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211181 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213830 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213961 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162892 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162472 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162282 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162289 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152459 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152477 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

מאת: vodplaceתחביבים20/10/152233 צפיות
במשך שנים הייתי חובב מושבע של מערכת ההפעלה אנדרואיד, מבחינתי כל מה שגוגל מייצרים הוא טהור וטוב והמוצרים שלהם הכי טובים בעולם, אבל למען האמת קצת נמאס לי. טלפונים שמופעלים במערכת ההפעלה הזאת נוטים להיהרס בקלות רבה יותר עם הזמן והם איטיים ככל שאני מחזיק את הטלפון אצלי גם אם אני לא עושה בהם שום שימוש. לכן בשבוע שעבר החלטתי לעבור להשתמש באייפון. האייפון הוא טלפון מהיר יותר ואיכותי יותר לדעתי, גיליתי שיש שהחסרונות שטוענים שיש לו ביחס לאנדרואיד הם לא בהכרח חסרונות וגם כמות המשחקים לאייפון היא גדולה לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica