חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לרכישת רכב יונדאי יד שניה

מאת: איציק קמירכב01/05/2016922 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת רכב יד שניה יכולה להיות הזדמנות נדירה או תהליך מאתגר ורצוף מכשולים. מצד אחד יש לנו הזדמנות למצוא רכב איכותי במחיר נמוך בהרבה מדגם חדש זהה. מצד שני, קיימים דיווחים רבים על מעשי מרמה בתחום ועל סוחרים שאינם הוגנים או ישרים. הדבר נכון במיוחד, כאשר מדובר ברכב מבוקש כמו יונדאי. ככל שהביקוש בארץ עולה - כך עולים גם מעשי המרמה והזיוף. על מנת לצמצם את הסיכוי ליפול בפח של מוכר או סוכנות לא הוגנים, מומלץ לשים דגש על מספר דברים שיכולים לסייע בבחירת הרכב.

השלב הרשון בקניית רכב הוא הגדרת התקציב וחיפוש אחר סוכנויות פוטנציאליות. הגדרת התקציב חשובה בשביל להבין באילו דגמים של טויוטה כדי לכם להתמקד. אחת הבעיות הנפוצות בעת קניית רכב הוא התפזרות והתלהבות מדגמים השונים המוצאים על ידי הסוכן. רצוי לדעת בראש מה הכיוון כדי לצמצם ולמקד את החיפוש. ברשת האינטרנט תוכלו למצוא מידע מקיף אודות הדגמים והסוכנויות, כולל תגובות ופידבקים. תוכלו לפנות גם לחברים או משפחה על מנת לקבל המלצה אודות רכב למכירה או סוכנות שהיה להם ניסיון אתם.

גם שעה ועיתוי חשובים מאוד לבחירת הרכב. מומלץ להגיע לסוכנות בשעות הצהריים המוקדמים ביום בהיר. הסיבה לכך נעוצה בכך שלתאורה מלאכותית יש יכולת להעלים או לטשטש פגמים של הרכב. התבוננות ברכב בחוץ בשעות היום עדיפה על תצוגה פנימית תחת אור מלאכותי. בדיקת הרכב בחוץ מאפשרת לבחון אותו מכל הצדדים והכיוונים ללא הגבלות או הטעיות של חלל התצוגה. כל רכב יראה חדש ונוצץ יותר בתצוגה מאשר בחצר הסוכנות וזה יכול להשפיע גל על העלות.

הרכיב החשוב ביותר לבדיקה הוא המנוע, מפני שהחלפתו יכולה לעלות לכם בסכומים גבוהים מאוד. למעשה, מנוע שאינו תקין הופך את כל הרכישה ללא משתלמת, מאחר ומדובר ברכיב יקר מאוד וקשה להשגה. ודאו כי הסוכנות נותנת לכם אחריות על הרכב ועל המנוע, כולל החלפת רכיבים.

מכוניות רבות המוצעות למכירה בסוכנויות יד שניה מגיעים מחברות השכרה, חברות ליסינג, חברות אבטחה, שירותי הבטחון ועוד. לרוב הבעלים הקודמים הם לא אדם פרטי וכדאי לברר ולדעת זאת. בידקו איכן שימש הרכב שלכם לפני שהגיע לסוכנות, כמה שנים, איזה מרחק עבר ואילו תיקונים וטיפולים נעשו בו. בקשו לראות את ספר הטיפולים המלא של הרכב על מנת ללמוד על ההיסטוריה שלו, לראות אילו תיקונים נעשו והאם היה מעורב בתאונות.

לפני קבלת החלטה סופית קחו את הרכב לנסיעת התרשמות. לחברת יונדאי יש מספר דגמים שנחשבים למבוקשים יותר בארץ, וביניהם: יונדאי i25, יונדאי i35, ואת יונדאי i30cw למכירה. חשוב לבחור בדגם העונה בצורה הטובה ביותר לצרכיכם ודרישותיכם והעומדים בהגדרות התקציב שלכם. בזמן נסיעת ההתרשמות שימו לב לתחושת ההגה בידיים, לנוחיות המושבים ולתקינות הבלמים. כמו-כן, מומלץ להתייחס להתאמה של הרכב לממדי גופכם - האם אתם צריכים להידחס או להתקופף או שהנסיעה עוברת באופן נוח וחלק? שימו לב גם לרעשים וריחות חשודים מהרכב בזמן הנסיעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוטו קאר טרייד אין הינה סוכנות רכבים בחדרה המובילה בשירות ובמקצועיות. אנו מציעים מבחר איכותי של רכבים אמינים במצב מעולה ובתנאי תשלום משתלמים במיוחד. השירותים שלנו כוללים מגרשי מכוניות בחדרה, מגרשי מכונית בשרון, רכב יד 2 בחדרה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק קמי

מאת: איציק קמירכב07/06/15754 צפיות
מדריך מפורט לרכישת מכונית יד שנייה באזור השרון מסוחרים פרטיים ומסוכנויות רכב. עלייה חדה במספר ההונאות והזיופים באזור בתחום הרכב מצריכים מתן תשומת לב מיוחדת לכל הפרטים הקשורים ברכב ובחוזה ההתקשרות. המדריך מתאים גם למעוניינים ברכישת מכונית באזורים אחרים בארץ.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213854 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213984 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214165 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204634 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195598 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196292 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193513 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica