חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור צמיד לגבר

מאת: עומריתכשיטים14/05/20162020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תכשיטים לגבר בישראל זה טרנד שהולך חזק מאוד. למה לא מדברים על זה? כי למרות שהגבר הישראלי אוהב להשקיע במראה החיצוני ולאבזר את עצמו, תחום התכשיטים עדיין נחשב לנושא שהוא "מחוץ לגזרה" של האופנה הגברית בארץ. נוצרת כאן הרגשה של אי צדק, נכון? אז בואו נדון בתכשיטי גברים, ובפרט – צמידים לגבר. הרי יש כל כך הרבה סוגים של צמידים שהגבר המודרני יכול (עזבו יכול, הוא פשוט חייב!) לענוד ולהיראות פשוט נפלא, אז למה לא :)

צמיד אוניקס – אוניקס היא אבן מיוחדת במינה אשר הפכה בזמן אחרון לחומר גלם נחשק לייצור תכשיטי אופנה רבים. האבן מתאפיינת במבנה בצורת רצועות בעלות צבעים מגוונים, החל בלבן וכלה בכמעט כל צבע (למעט כמה גוונים, כמו סגול או כחול). רוב דגימות האוניקס הנפוצות מכילות פסים מתחלפים של לבן, חום, ושחמחם. מקורה של האבן במקסיקו ופקיסטן. בזכות מראה אצילי ומגוון הצבעים, כבשה אוניקס את ליבם של אוהבי האופנה בעולם וכיום ניתן לראות אותה בצמידים, שרשראות, תליונים ועוד מגוון רחב מאד של תכשיטי אופנה ואביזרים. צמיד חרוזי אוניקס מקנה לבעליו מראה מסוגנן וצעיר. עוד סיבה לקנות צמיד אוניקס – בגלל המבחר השופע שהשוק מציעה, צמידי אוניקס זמינים בכל צבע אפשרי וניתן לשלב ביניהם לפי רצון ומצב הרוח העכשווי.

צמיד עור – תכשיטי עור בכלל וצמידי עור בפרט ידועים כאביזרים אהובים על ידי גברים בכל העולם. צמיד עור משדר אווירה של גבריות וכח, לאמת צמיד נוצץ או מבריק. צמיד עור לגבר מקנה מראה טרייבלי ואף קצת "פרוע". גברים רבים בוחרים בצמידי עור כפשרה – גבר שלא רוצה לקשט את עצמו יותר מדי אך עדיין מעוניין לשים צמיד ובכך לשדרג את ההופעה בוחר בצמיד עור כדרך אופנתית וטרנדית (אך לא בולטת) להוסיף טאץ' של סגנון למראה הכללי. כאן כדאי לציין כי גברים רבים מעדיפים לענוד צמידי עור מעור סינטטי מסיבות שונות: חלקם טבעונים, אחרים דואגים לשלמותם של בעלי החיים. לשמחתם, גם צמידי עור סינטטי נראים מעולה, ממש כמו עור מקורי, וגם עולים פחות.

צמיד פלדה – גרסה נפוצה לצמיד גברים כיום היא צמידים העשויים ממתכות למיניהן – פלדה, נחושת, זהב עתיק וכדומה. גברים רבים בארץ בוחרים בצמיד מתכת בעקבות המראה הכריזמטי שהוא מקנה לבעליו. צמידי גברים מפלדה גורמים לעונד להיראות סמכותי ולשדר ביטחון ונוכחות. מה גם שצמיד עשוי זהב ושווה במשקלו לצמיד פלדה או נחושת יעלה הרבה יותר. השוק מציע צמידי מתכת במגוון צורות וסגנונות, כאשר חלקם משולבים אלמנטים מעור, בד, חרוזים וצ'ארמים. צמיד פלדה הוא בחירה של גבר עירוני ומודרני השואף להוסיף אנרגיה וכח להופעה, אך איננו מעוניין לרכוש תכשיטי זהב, כסף או פלטינה. לפי סקר שוק, מחירו של צמיד פלדה נע בין 80 ל-400 שקלים בחנויות פיזיות ואתרי תכשיטים בארץ. כמובן שבחו"ל המחיר עלול להיות נמוך יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צרכנות נבונה גם בארץ

שלכם, עומרי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עומרי

מאת: עומריחברה ומדינה - כללי23/05/172120 צפיות
חברות ואתרים גדולים בתחום הקניות אונליין (E-commerse) כמו איביי, אמזון, דיל אקסטרים, אליאקספרס, אתר Zipy הישראלי ודומיהם, החלו לאחרונה לחייב את הלקוחות שלהם להזין גם את המיקוד שלהם באזור הזנת הכתובת לפני ביצוע רכישה. אם בעבר עניין זה היה רשות בלבד, היום לא תוכלו להמשיך בתהליך הקניה שלכם אונליין אם לא תזינו

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172119 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162417 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: עומריצרכנות07/06/161570 צפיות
מתי שאתה משחק במשחק הרכבה, אתה קופץ לחלק היצירתי והאנליטי במוח שלך. פינבלוק פריסטייל הוא צעצוע חדש לגמרי שעובד על מערכת שנותנת לילדים דרך חדשה לבנות ועל הדרך מרגיש זהה ודומה בו זמנית. מערכת הפינבלוק מבוססת על אבן משחק אחת בצורה ורסטילית שמתחברת בצורה חזקה לאבני המשחק האחרות ועדיין מאפשרת גמישות תודות לקצוות בעלי הזויות שלו. פינבלוק יכול להפוך למבנה חזק עם בסיס יציב וחזק או להיהפך למבנה גמיש ויפה.

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני21/08/142776 צפיות
אלי אקספרס - אחד מאתרי המסחר האלקטרוני הגדולים בעולם נכנס לתודעה של הציבור בישראל שהיה רגיל לשמוע עד כה רק על איביי ואמזון . האתר בדומה לאתרים המוכרים שזה עתה הזכרנו , משמש כפלטפורמה אשר מחברת בין בלי עסקים / חנויות לבין קונים פוטנציאליים , ומציג בתוכו מיליוני מוצרים מכל התחומים האפשריים ומאפשר רכישה שלהם בצורה קלה ומחיר שלרוב זול משמעותית ממקביליו בחנויות בארץ. עצם העובדה שמוצרים אלו נמכרים בארץ בנוסף לעמלות הגלומות במחיר המוצר כגון שכר עובדים, הוצאות קבועות וכדומה ,

מאת: עומרימסחר אלקטרוני23/06/142952 צפיות
מי מאיתנו לא אוהב את המשחק האגדי לגו? היכולת שלנו לתמרן ולבנות מה שעולה על רוחנו בעזרתן של מאות קוביות משחק קטנות בגדלים וצבעים שונים המתחברים אחת לשניה בהתאם לרצוננו. כל מי שנוגע בלגו מתמכר מיד - מבוגרים או ילדים. הילדים נהנים ממגוון הצבעים ולבנות כל מיני אפשרויות שעולות להם בדימיון. בתים, מכוניות, סתם מגדלים ועוד. המשחק הזה איתנו כבר מעל ל 70 שנה, לא מראה עייפות או חוסר התאמה לזמן אלא להיפך

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222647 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204948 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205021 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204870 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica