חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טוטוקארד – תוצאות מוכחות

מועדון טוטוקארד הוא מועדון אקסקלוסיבי אשר מיועד לכל מי מחפש נוחות, מקצועיות וסיכויי זכייה גבוהים. מועדון טוטוקארד שייך לקבוצת סמארט קלאב שהוקמה על ידי קבוצת שריג ב-1991. יש לציין שתחת השם סמארט קלאב מאוגדים  מספר מועדוני לקוחות מובילים, ביניהם גם לוטוקארד. מועדונים אלו מספקים שירות חכם של מילוי ושליחת טפסים ומאפשרים להשתתף בהגרלות שונות של מפעל הפיס כגון הלוטו והמועצה להסדר הימורים בספורט  כמו ווינר,  וכמובן טוטו שליחת הטפסים נעשית באופן אוטומטי על ידי החברות עצמן  אך תוך מתן גישה ושקיפות מלאה -  ללקוח. כל זה בנוחות אידיאלית המונעת מהלקוח את הטרחה של לצאת מהבית, לבדוק וללמוד את הסטטיסטיקות , וחוסכת ממנו עוד מיני עיכובים ופרוצדורות מעיקות אשר שוב ושוב חוזרות על עצמן בכל שבוע.,

בנוסף לכך,קבוצת סמארט קלאב מעמידה לרשות חבריה מערך שירות לקוחות מקצועי, אמין ויעיל המצויד במוקדנים שהוכשרו במיוחד לתפקיד של נציגי שירות ומכירה, אשר משרת את קהל הלקוחות בכל עת. כאמור, הטוטוקארד הוא אחד מהמועדונים החשובים ביותר הכלולים במקבוצת סמארט קלאב, אולם בניגוד למועדונים אחרים, זהו מועדון אשר מתמקד בכדורגל - אחד ממשחקי הספורט האהובים ביותר בארץ ובעולם כולו. לפיכך, צוות העובדים והיועצים של קבוצת סמארט קלאב שונה מאלו של המועדונים האחרים אשר מתמקדים יותר בסטטיסטיקות ומזל. הצוות של קבוצת סמארט קלאב מונה צוות מקצוענים אשר הורכב במיוחד מאנשים שמבינים, נושמים וחיים כדורגל (כולל מאמנים ושחקני עבר), ומסוגלים לעזור ללקוחות המועדון להגדיל את סיכויי הזכייה שלהם לבלי היכר.

טוטוקארד - שירות חכם ובלעדי

טוטוקארד הוא מועדון שעובד קודם כל בשביל הלקוח. בעבר טופס הטוטו היה מורכב כמעט באופן בלעדי ממשחקי כדורגל משתי הליגות הישראליות הבכירות. היום מורכב הטופס משישה עשר משחקים וגם מליגות ברחבי העולם כמו למשל אנגליה, איטליה, ספרד, גרמניה ועוד. עובדה זו מקטינה את הסיכוי לזכות בפרסים בטוטו, מאחר וכעת על משתתפים במשחקני הטוטו לפתח בקיאות, הבנה ומעורבות במספר ליגות ברחבי היבשת. מדובר במאות פרטי מידע שיש לאסוף בכל שבוע על מנת לאפשר מילוי טופס מושכל והגיוני ולא אקראי. טוטוקארד מספקת שירות חכם וכך עושה עבור לקוחותיה את העבודה הקשה הזו. וכל זאת בעזרת צוות מומחים המתכנס לפני כל סוף שבוע של משחקים ומזין לתוך תוכנות ייחודיות של סמארט קלאב את כל הנתונים הרלוונטיים לכל משחק: היעדרויות של שחקנים, תנאי המגרש, מזג האוויר הצפוי, פציעות, מומנטומים וכו'. התוכנה מעבדת את כל המידע שהכניסו אליה המומחים ומוציאה עבור חברי מועדון טוטוקארד את האפשרויות הטובות ביותר בשיטה מיוחדת המבוססת על פירוק של "טור האב" למאות אלפי טורים הנשלחים אוטומטית עבור כל אחד מחברי המועדון.

טוטוקארד - תוצאות מוכחות

בעזרת השירות החכם הזה מציע המועדון לכל מצטרף מספר מסלולים המשלבים בין טורי טוטו וטפסי ווינר שיטתיים. על בסיס ניסיון של 19 שנים בניתוח סטטיסטי של משחקי כדורגל נשלחים באופן קבוע טפסי טוטו ו-ווינר על ידי המועדון עבור מנוייו. טפסי הטוטו נשלחים על שם הלקוח ומאפשרים זכייה במיליוני שקלים. טפסי הווינר נשלחים גם הם באופן שוטף עבור מנויי המועדון ובאמצעות השיטה הייחודית של סמארט קלאב משפרים את סיכויי הזכייה ואת גובה הפרסים.

עם עובדות לא מתווכחים - השיטות הייחודיות של סמארט קלאב הניבה עבור לקוחותיה סכום זכיות מצטבר של למעלה מ-100 מליון שקלים.

בנוסף לכל אלו, מקבל כל חבר חדש במועדון טוטוקארד שם משתמש וסיסמא אישיים המאפשרים גישה לאתר החכם של החברה, ובו ניתן ליהנות ממעקב שוטף אחר הטפסים שנשלחו עבורו, לעקוב אחר תוצאות טוטו, לקבל טפסי טוטו ו-ווינר ממולאים על ידי מקצוענים בתחום , וכן מידע על הטבות מיוחדות לחברי המועדון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל רביץ

מאת: מיטל רביץתחביבים26/01/103404 צפיות
ועד כמה שבדיחה זו מצחיקה, כך היא גם נכונה. אחד המאפיינים הבולטים של חברת לוטוקארד הוא היכולת הסיסטמתית לשלוח באופן עקבי וקבוע טופסי לוטו עבור לקוחות מועדון לוטוקארד ואם נוסיף לזה

מאת: מיטל רביץבידור ופנאי - כללי18/01/102247 צפיות
הייחודיות של קבוצת סמארט קלאב טמונה בכך שהיא מאפשרת לכל אחד, בין אם מדובר באדם המבין ספורט ובין אם מדובר באדם שהמילה ספורט נשמעת לו עמומה, בין אם אתם מאמינים במזל ובין אם לאו - להגדיל את סיכויי הזכייה באופן משמעותי.

מאת: מיטל רביץמיתוג12/11/091447 צפיות
מהו בעצם הטוטוקארד? ובכן, הטוטוקארד הוא מועדון חברים וייחודיותו באה לידי ביטוי בפיתוח שיטות ייחודיות למילוי טפסי טוטו ו- ווינר ושליחתם. השירות החכם של מועדון הטוטוקארד כולל מילוי, שליחה, בדיקה, הודעה על זכיות, שליחת הצ'קים לבית הלקוח ורפרטואר הטבות

מאת: מיטל רביץמיתוג10/11/091431 צפיות
קבוצת סמארט קלאב, שבשירותיה נמנים מועדוני חברים כמו ה"לוטוקארד" וה"טוטוקארד", הוקמה ב-1991 על ידי קבוצת שריג במטרה לאגד את כל חובבי הלוטו והטוטו ולאפשר להם לשפר בצורה ניכרת את סיכויי זכייתם באמצעות שירות חכם וטומן בחובו שיטות ייחודיות שפיתחה החברה.

מאת: מיטל רביץמיתוג04/11/091534 צפיות
ם מגיעים למשרדי החברה: סטטיסטיקאים, אנשי מחשבים ואנליסטים, מחשבים חישובים, סטיות תקן, ממוצעים, חציונים. הם עושים שימוש במיטב הטכנולוגיות והכלים שקיימים היום, עורכים סיעור מוחות, מוציאים דוחות, מתווכחים, מתפייסים ועד שלא יוצא עשן לבן מהחדר – הם לא יוצאים. אלו הם המומחים של סמארט קלאב. מקצוענים של ממש שמסייעים לכל לקוח ולקוח להגדיל את סיכויי הזכייה שלו.

מאת: מיטל רביץמיתוג02/11/091687 צפיות
בשורה התחתונה כל זה אומר שהטפסים הממולאים על ידי צוות המומחים של טוטוקארד הינם בעלי סיכויים גבוהים יותר במאות אחוזים לזכות בפרסים בהגרלות הטוטו. ואכן, השירות המקצועי והחכם שמעניק צוות המומחים של טוטוקארד מוכיח את עצמו שוב ושוב מדי שנה. עד כה זכו לאורך השנים 48 לקוחות טוטוקארד בפרסים הראשונים בהגרלות הטוטו,

מאת: מיטל רביץמיתוג01/11/092329 צפיות
שירות הטוטוקארד נחשב מהפכני, אשר מעטים כמוהו קיימים ברחבי העולם. כעקרון מדובר בשירות חכם ויעיל אשר ממלא עבורך את הטפסים על ידי שיטות סטטיסטיות ומומחי כדורגל בשר ודם.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181609 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165768 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161981 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161995 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161921 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162056 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162750 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica