חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מילוי לוטו בדרכים אחרות

מאת: מיטל רביץתחביבים26/01/20103407 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מועדון הלקוחות לוטוקארד , מקבוצת סמארט קלאב, פועל כבר יותר מ-2 עשורים רצופים ומצליח לקרב את המזל לאלפי לקוחות מרוצים. כדי להבין כיצד מועדון לוטוקארד עושה זאת, נתחיל בבדיחה עממית ידועה: במשך 30 שנה הלך יעקב אל הכותל המערבי ובכל שבוע שם פתק לאלוהים. בפתק הוא ביקש פעם אחר פעם לזכות ולו פעם אחת בלוטו. לבסוף אלוהים כבר לא יכול לשתוק ואמר ליעקב "אני אניח לך לזכות, אם רק תואיל למלא פעם אחת טופס לוטו".

ועד כמה שבדיחה זו מצחיקה, כך היא גם נכונה. אחד המאפיינים הבולטים של חברת לוטוקארד הוא היכולת הסיסטמתית לשלוח באופן עקבי וקבוע טופסי לוטו עבור לקוחות מועדון לוטוקארד ואם נוסיף לזה את השיטה הייחודית של מילוי לוטו אשר פותחה בחברת  לוטוקארד ואת כמות הטפסים הנשלחים - הרי לכם נוסחה מנצחת.

 השירות החכם של לוטוקארד

 השירות החכם של לוטוכארד בעצם מאפשר לכל אחד להנות מהגדלת סיכויי הזכייה במשחקים ובהגרלות של מפעל הפיס ואף מהגדלת סכומי הזכייה.

איך הם מועדון הלקוחות של לוטוקארד עושה כן?

האלמנט הראשון, עליו כבר דיברנו, הוא התמדה בשליחת הטפסים. אלמנט חשוב נוסף הוא צוות המומחים של לוטוקארד. צוות זה מונה סטטיסטיקאים, אנליסטים ואנשי תוכנה ופיתוח - שכולם עושים מאמצים רבים על מנת להעניק ללקוחות מועדון לוטו קארד את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בפרסים. לצוות המומחים ניסיון רב שנים ושיטה שכבר הניבה פרסים כספיים גדולים לרבים מלקוחות המועדון.

 האלמנט השלישי הוא המחשוב. מאחר ובחברת לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, הכול נעשה באופן ממוחשב, אין מקום לטעויות אנוש. באופן כזה, נהנים לקוחות מועדון לוטוקארד מדיוק, מרמת אבטחה גבוהה ומן הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

 האלמנט הרביעי שמאפיין את מועדון לוטוקארד הוא הכמות. מאחר וחברים במועדון לוטוקארד אלפי לקוחות, מוטיב הכמות מעלה משמעותית את סיכויי הזכייה של כל אחד ואחד מהם.

 לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך

 בנוסף למערך השירות הענף שעומד לרשות לקוחות מועדון לוטוקארד, השיקה החברה אתר אינטרנט מתקדם שמאפשר לכל לקוח להיות עם היד על הדופק 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

באתר האינטרנט ניתן לראות טפסי הגרלת לוטו של כל לקוח ולקוח, מספרי לוטו, מצב זכיות, תוצאות לוטו מן העבר, תוצאות לוטו אחרונות, הסכמים וחוזים, הטבות והגרלות פנימיות. באמצעות מערך השירות האינטרנטי הזה ניתן אף להחליף מסלולים או להרחיבם ועוד.

 למעשה לקוחות מועדון לוטוקארד נהנים משירות ברמת Firs Class: מועדון לוטוקארד עושה הכול עבורם: ממלא את הטפסים, מאבטח, בודק זכיות, וכאשר יש זכייה, הצ'ק מגיע עד לביתו של הלקוח המאושר.

 בנוסף לכל זאת, נהנים חברי מועדון לקוחות לוטוקארד מהגרלות פנימיות בלעדיות אשר מעניקות לזוכים מוצרים יוקרתיים כגון, דירות, רכבים, מוצרי חשמל וטיסות ליעדים שונים בעולם. כמו כן, מקיים מועדון הלקוחות לוטוקארד שירות הטבות ייחודית, המקנה לחברי מועדון לוטוקארד הנחות לחופשות חלומיות, למוצרי חשמל, לאתרי נופש עם ילדים, למופעים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל רביץ

מאת: מיטל רביץבידור ופנאי - כללי18/01/102248 צפיות
הייחודיות של קבוצת סמארט קלאב טמונה בכך שהיא מאפשרת לכל אחד, בין אם מדובר באדם המבין ספורט ובין אם מדובר באדם שהמילה ספורט נשמעת לו עמומה, בין אם אתם מאמינים במזל ובין אם לאו - להגדיל את סיכויי הזכייה באופן משמעותי.

מאת: מיטל רביץבידור ופנאי - כללי29/12/091492 צפיות
טוטוקארד הוא מועדון שעובד קודם כל בשביל הלקוח. בעבר טופס הטוטו היה מורכב כמעט באופן בלעדי ממשחקי כדורגל משתי הליגות הישראליות הבכירות. היום מורכב הטופס משישה עשר משחקים וגם מליגות ברחבי העולם כמו למשל אנגליה, איטליה, ספרד, גרמניה ועוד.

מאת: מיטל רביץמיתוג12/11/091449 צפיות
מהו בעצם הטוטוקארד? ובכן, הטוטוקארד הוא מועדון חברים וייחודיותו באה לידי ביטוי בפיתוח שיטות ייחודיות למילוי טפסי טוטו ו- ווינר ושליחתם. השירות החכם של מועדון הטוטוקארד כולל מילוי, שליחה, בדיקה, הודעה על זכיות, שליחת הצ'קים לבית הלקוח ורפרטואר הטבות

מאת: מיטל רביץמיתוג10/11/091433 צפיות
קבוצת סמארט קלאב, שבשירותיה נמנים מועדוני חברים כמו ה"לוטוקארד" וה"טוטוקארד", הוקמה ב-1991 על ידי קבוצת שריג במטרה לאגד את כל חובבי הלוטו והטוטו ולאפשר להם לשפר בצורה ניכרת את סיכויי זכייתם באמצעות שירות חכם וטומן בחובו שיטות ייחודיות שפיתחה החברה.

מאת: מיטל רביץמיתוג04/11/091535 צפיות
ם מגיעים למשרדי החברה: סטטיסטיקאים, אנשי מחשבים ואנליסטים, מחשבים חישובים, סטיות תקן, ממוצעים, חציונים. הם עושים שימוש במיטב הטכנולוגיות והכלים שקיימים היום, עורכים סיעור מוחות, מוציאים דוחות, מתווכחים, מתפייסים ועד שלא יוצא עשן לבן מהחדר – הם לא יוצאים. אלו הם המומחים של סמארט קלאב. מקצוענים של ממש שמסייעים לכל לקוח ולקוח להגדיל את סיכויי הזכייה שלו.

מאת: מיטל רביץמיתוג02/11/091690 צפיות
בשורה התחתונה כל זה אומר שהטפסים הממולאים על ידי צוות המומחים של טוטוקארד הינם בעלי סיכויים גבוהים יותר במאות אחוזים לזכות בפרסים בהגרלות הטוטו. ואכן, השירות המקצועי והחכם שמעניק צוות המומחים של טוטוקארד מוכיח את עצמו שוב ושוב מדי שנה. עד כה זכו לאורך השנים 48 לקוחות טוטוקארד בפרסים הראשונים בהגרלות הטוטו,

מאת: מיטל רביץמיתוג01/11/092331 צפיות
שירות הטוטוקארד נחשב מהפכני, אשר מעטים כמוהו קיימים ברחבי העולם. כעקרון מדובר בשירות חכם ויעיל אשר ממלא עבורך את הטפסים על ידי שיטות סטטיסטיות ומומחי כדורגל בשר ודם.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161865 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162894 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162474 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162285 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162294 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152462 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152482 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica