חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוטוקארד - אפשר עכשיו למלא לוטו עם מקצוענים

מאת: מיטל רביץמיתוג04/11/20091534 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, מזמן הפך שם נרדף להגדלת סיכויי הזכייה בלוטו. החברה, מציעה שירות חכם שאין לו אח ורע בנוף הישראלי. מהיום הראשון שמה לה למטרה חברת לוטוקארד להציע שירות חכם לקהל לקוחותיה ואכן, משנת 1991, עת הוקמה הקבוצה, כבר אלפי לקוחות מרוצים הרוויחו סכומי עתק וכל זאת במינימום מאמץ. אך זה לא הכול. סוד הקסם של לוטוקארד טמון בשיטה. החברה לא מסתפקת בניחושים מוצלחים, היא כוללת אנשי מקצוע, כולם מן השורה הראשונה בישראל: סטטיסטיקאים, אנליסטים ומומחים שעושים ימים כלילות – כדי להגדיל את סיכויי הזכייה של כל לקוח ולקוח. זה לא קסם גם לא כישוף, זו עבודה קשה שלוקחת בחשבון את כל הפרטים הקטנים.

הם מגיעים למשרדי החברה: סטטיסטיקאים, אנשי מחשבים ואנליסטים, מחשבים חישובים, סטיות תקן, ממוצעים, חציונים. הם עושים שימוש במיטב הטכנולוגיות והכלים שקיימים היום, עורכים סיעור מוחות, מוציאים דוחות, מתווכחים, מתפייסים ועד שלא יוצא עשן לבן מהחדר – הם לא יוצאים. אלו הם המומחים של סמארט קלאב. מקצוענים של ממש שמסייעים לכל לקוח ולקוח להגדיל את סיכויי הזכייה שלו.

לוטוקארד – שירות חכם שעובד בשבילכם!

זהו. כבר אין צורך להתלבש או לקום מן הכסא כדי להשתתף בהגרלות לוטו. אין צורך לרכוש טופס לוטו מדי שבוע כדי לקחת חלק בכל אותן הגרלות לוטו, גם אין צורך לעקוב אחר תוצאות לוטו, השירות שמספקת חברת סמארט קלאב הוא שירות כולל ומקיף, כך שכל שעליכם לעשות כדי לקחת חלק בהצלחה הזו היא להפוך מנויים. לא תצטרכו לעשות חוץ מזה כלום, אבל ממש כלום! שורה של סטטיסטיקאים ומומחים מחוננים ימלאו עבורכם את הטפסים, לאחר מכן החברה תשלח עבורכם את הטפסים ישירות למפעל הפיס וכאשר תזכו, תשמעו מיד את הטלפון שלכם מצלצל. זהו שירות חכם ויעיל מבית סמארט קלאב שמבטיח לכם שיש מי שעובד בשבילכם. אך אם ברצונכם לעקוב אחר טפסי הלוטו שלכם תוכלו לעשות כן בקלות רבה דרך אתר האינטרנט של החברה – באמצעות כרטיס הלקוח שלכם. כך או כך, לקוחות לוטוקארד – יוצאים נשכרים.

מלבד הנוחות, המומחיות, המקצועות, השיטה ומספר הזכיות הרב בפועל, השירות מבטיח, לכל מנוי, שלא יהיה שבוע שבו הוא לא ייקח חלק בהגרלות. הודות לשירות הזה, ניתן ליהנות מהשתתפות רציפה ועקבית בכל אותן הגרלות לוטו ועובדה זו לבדה יכולה להגדיל באופן משמעותי את ההסתברות לזכייה.

סמארט קלאב – הגרלות לוטו ועוד הרבה יותר...

מנויי וחברי מועדון לוטוקארד אמנם נהנים משירות ייחודי, אך סמארט קלאב מעניקה לקהל לקוחותיה גם ערך מוסף בדמות תוכנית הטבות מיוחדת. תוכנית ההטבות של סמארט קלאב למעשה כוללת הנחות למגוון רחב של שירותים ומוצרים: מלונות, מוצרי צריכה ועוד – לכל אורך ימות השנה. בנוסף עורכת החברה הגרלות שנתיות פנימיות בהן לכל חבר מועדון לוטוקארד יש סיכוי לזכות בפרסים יוקרתיים כגון: אוטו, דירה או טיסות לחו"ל.

לוטוקארד – לפעמים חלומות מתגשמים

בואו נודה, מי מאיתנו לא חלם על זכייה בלוטו?! כולנו חילקנו כבר סכומי עתק ליקירנו בדמיוננו או שרכשנו אי קטן באיזו רפובליקת בננות בעיני רוחנו. אולם מסקר קטן עולה שרבים הם החולמים ורק מעטים הם – המתמידים. נראה כי השילוב בין רפרטואר המומחים של סמארט קלאב לבין השיטה הייחודית ויכולת ההתמדה – הם אלו שמביאים לשיעור הזכיות הגדול ללקוחות חברת לוטוקארד. כך שניתן לומר בפה מלא שאם נעזרים במומחים ומתמידים, חלומות אכן מתגשמים...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיטל רביץ

מאת: מיטל רביץתחביבים26/01/103407 צפיות
ועד כמה שבדיחה זו מצחיקה, כך היא גם נכונה. אחד המאפיינים הבולטים של חברת לוטוקארד הוא היכולת הסיסטמתית לשלוח באופן עקבי וקבוע טופסי לוטו עבור לקוחות מועדון לוטוקארד ואם נוסיף לזה

מאת: מיטל רביץבידור ופנאי - כללי18/01/102248 צפיות
הייחודיות של קבוצת סמארט קלאב טמונה בכך שהיא מאפשרת לכל אחד, בין אם מדובר באדם המבין ספורט ובין אם מדובר באדם שהמילה ספורט נשמעת לו עמומה, בין אם אתם מאמינים במזל ובין אם לאו - להגדיל את סיכויי הזכייה באופן משמעותי.

מאת: מיטל רביץבידור ופנאי - כללי29/12/091492 צפיות
טוטוקארד הוא מועדון שעובד קודם כל בשביל הלקוח. בעבר טופס הטוטו היה מורכב כמעט באופן בלעדי ממשחקי כדורגל משתי הליגות הישראליות הבכירות. היום מורכב הטופס משישה עשר משחקים וגם מליגות ברחבי העולם כמו למשל אנגליה, איטליה, ספרד, גרמניה ועוד.

מאת: מיטל רביץמיתוג12/11/091449 צפיות
מהו בעצם הטוטוקארד? ובכן, הטוטוקארד הוא מועדון חברים וייחודיותו באה לידי ביטוי בפיתוח שיטות ייחודיות למילוי טפסי טוטו ו- ווינר ושליחתם. השירות החכם של מועדון הטוטוקארד כולל מילוי, שליחה, בדיקה, הודעה על זכיות, שליחת הצ'קים לבית הלקוח ורפרטואר הטבות

מאת: מיטל רביץמיתוג10/11/091433 צפיות
קבוצת סמארט קלאב, שבשירותיה נמנים מועדוני חברים כמו ה"לוטוקארד" וה"טוטוקארד", הוקמה ב-1991 על ידי קבוצת שריג במטרה לאגד את כל חובבי הלוטו והטוטו ולאפשר להם לשפר בצורה ניכרת את סיכויי זכייתם באמצעות שירות חכם וטומן בחובו שיטות ייחודיות שפיתחה החברה.

מאת: מיטל רביץמיתוג02/11/091690 צפיות
בשורה התחתונה כל זה אומר שהטפסים הממולאים על ידי צוות המומחים של טוטוקארד הינם בעלי סיכויים גבוהים יותר במאות אחוזים לזכות בפרסים בהגרלות הטוטו. ואכן, השירות המקצועי והחכם שמעניק צוות המומחים של טוטוקארד מוכיח את עצמו שוב ושוב מדי שנה. עד כה זכו לאורך השנים 48 לקוחות טוטוקארד בפרסים הראשונים בהגרלות הטוטו,

מאת: מיטל רביץמיתוג01/11/092330 צפיות
שירות הטוטוקארד נחשב מהפכני, אשר מעטים כמוהו קיימים ברחבי העולם. כעקרון מדובר בשירות חכם ויעיל אשר ממלא עבורך את הטפסים על ידי שיטות סטטיסטיות ומומחי כדורגל בשר ודם.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192738 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176202 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162602 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162700 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162193 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162121 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162014 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica