חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על קנייה של רכבים לפירוק

מאת: אלעד סאעת רכב24/07/20161023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על קנייה של רכבים לפירוק

תחום הרכב הוא תחום רחב מאוד המכיל בתוכו תחומי עיסוק רבים. אחד התחומים היותר מבוקשים בעולם הרכב הוא קנייה של רכבים לפירוק. סוחרי ברזל רבים מעוניינים לקנות מספר גדול של רכבים על מנת שיוכלו לפרק אותם ולהתיך את הברזל שלהם. יש גם סוחרים של חלקי חילוף לרכבים שמעוניינים לקנות רכבים ולפרק אותם כך שיהיה ניתן לעשות שימוש בחלקים שלהם לתיקון רכבים אחרים. למעשה רוב הסוחרים הללו מעוניינים לקנות רכבים מאנשים פרטיים אשר רוצים למכור את הרכב שלהם. המחיר שנקבל עבור מכירת הרכב שלנו יכול להשתנה בהתאם לסוג הרכב שלנו, למצב שלו ולשנה בה הוא יוצר. פעמים רבות משתלם יותר למכור את הרכב שלנו לפירוק מאשר למכור אותו כרכב יד שנייה – פשוט כי המחיר שנקבל עבור הפירוק שלו יהיה גבוה יותר.

האם ניתן למכור את סוגים שונים של רכבים לפירוק?

ניתן למעשה למכור את כל סוגי הרכבים כרכבים לפירוק. רכבים לפירוק שניתן למכור כוללים בין השאר את הדגמים הבאים של הרכבים:

- כל דגמי טיוטה

- כל דגמי סובארו

- כל דגמי מאזדה

- כל דגמי סיטרואן

- כל דגמי יונדאי

- כל דגמי פולקסווגן

- כל דגמי מיצובישי

למעשה כל רכב שנוסע על כבישי הארץ הוא רכב שאפשר למכור אותו למטרות של פירוק. כאשר אנחנו מוכרים את הרכב למטרות של התכת הברזל שלו זה לא באמת חשוב מה מצב הרכב. כאשר אנחנו מוכרים את הרכב בשביל שיעשו שימוש בחלקי החילוף שלו – המצב של החלקים עצמם חשוב.

מה המטרה של קניית רכבים לפירוק?

אז מהי בעצם המטרה של קניית רכבים לפירוק? אנשי מקצוע כמו מוסכניקים פחחים או סוחרי ברזל קונים רכבים מפורקים בשביל לשדרג רכבים קיימים. קנייה זו יכולה להוזיל באופן משמעותי את העלות של תיקון רכב. כאשר אנחנו מוכרים את הרכב שלנו אנחנו יכולים להגיע לרווחים של מאות ואפילו אלפי שקלים – בהתאם למצב בו הרכב נמצא ולאיכות בה הוא שמור. ניתן להרוויח מאוד שקלים גם על רכבים שעברו תאונת טוטל לוסט ולא ניתן למעשה לנסוע בהם יותר כי הם הפכו להיות בלתי שמישים. כאשר מגיע הרגע בו כבר לא ניתן לנסוע ברכב שלנו והנסיעה בו היא לא בטוחה עלינו לשקול ברצינות למכור אותו למפרק רכבים מקצועי שיוכל להפיק ממנו הרבה יותר תועלת מהתועלת שאנחנו נוכל להפיק ממנו.

פנו אלינו עוד היום ונשמח לספר לכם על שירותי קניית רכבים לפירוק באיכות גבוה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד סאעת

מאת: אלעד סאעת רכב31/12/181254 צפיות
לכולנו די נמאס בזה, רכבים ישנים בחניות מזהמים את הסביבה ומהווים סיכון, באופן כללי גם די מכערים את הנוף.. גם לכם יש רכב כזה? מכירים מישהו שיש לו רכב העונה על התיאור? המלצה שלנו, אל תשאירו אותו בחניה כל כך הרבה זמן כי הנזק לכיסכם עשוי להיות גדול משציפיתם.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181384 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

מאת: אלעד סאעת צימרים30/11/161413 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?


מאת: אלעד סאעת רכב03/11/161322 צפיות
על מכירת רכבים וקנייה לפירוק

מאת: אלעד סאעת רפואה משלימה03/11/161369 צפיות
המאמר הבא מיועד לסובלים מכאבי גב

מאת: אלעד סאעת פיננסים וכספים - כללי 23/09/16988 צפיות
החזרי מס להורים לילדים בעלי לקויות, קראו את המאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213826 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213957 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214139 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204606 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195571 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196265 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica