חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לתכנן פינת ישיבה מעוצבת לגינה?

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/20162000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גינות אפשר לעצב במגוון סגנונות, לעצב גינה ירוקה ופורחת שבה הדגש הוא על סוגי הצמחייה ושילובם בגינה בהתאם למיקום ולעונות השנה, גינה מינימליסטית בסגנון יפני או חופשי, עם מעט צמחייה יחסית, כאשר העיצוב ברובו הוא שבילים ואלמנטים דקורטיביים שמעצבים את מרחב הראייה, גינת קקטוסים חסכונית במים או בריכת גינה. לכל סגנונות העיצוב מכנה משותף שהוא הסביבה השלווה והמרגיעה של הגינה.

תכנון פינת ישיבה בהתאם לשטח ולמיקום

עקרונית, פינת ישיבה כשמה כן היא, הצבת כמה מקומות ישיבה באזור גינה מסוים,  פתרון למי שרוצים להנות מנוף הגינה הנעים. אבל, כאשר רוצים לשמור על עיצוב הגינה יש לתכנן מראש את בניית הפינה. חשוב להביא בחשבון את שטח הגינה, מאחר שפינת הישיבה תופסת משטחה. בשטח גדול אפשר לבנות פינת ישיבה מאבן, להציב מבנה או סוכך, בעוד שבשטח קטן אפשר להציב רהיטי גינה אותם ניתן לפנות.

מיקום פינת ישיבה בגינה

פרמטר נוסף הוא מיקום פינת הישיבה ביחס לבית. פינות צמודות לבית הן מעין מרפסת דקים עם סוכך או פרגולה שמגנים על רצפת העץ מפני גשמים. פינת ישיבה עם רצפת דקים באזור מרוחק של הגינה היא רעיון מרהיב אך בנייתה מחייבת תכנון פני הקרקע, תכנון ועיצוב שבילים, וכמובן בחירת הסוכך או הקירוי המתאים.

חומרי גלם

מיקום הפינה משפיע גם על בחירת חומרי הבנייה והריהוט. לדוגמה, יש לבחור בכיסוי המתאים למיקום פינת הישיבה על מנת להגן עליה מפני גשם או מפני קרני שמש חזקות. פינת גינה מעץ מרשימה לעין אבל יש לתחזק את העץ באופן קבוע. אלומיניום הוא חומר עמיד, אך יקר יחסית לעץ.

גם בבחירת הריהוט לפינת הגינה יש לשקול את מיקומה, לבחור בריהוט שאינו מחליד לפינת ישיבה פתוחה, כאשר ריהוט ראטן טבעי מתאים יותר לפינה מקורה.

יצירת פינת חמד בגינה

עיצוב פינות ישיבה לגינה חשוב, אך לא פחות מכך הנוחות וההתאמה לטעם האישי. פינה יכולה להיות פתוחה, עם נקודת צפייה על הגן למשל פינת 'זולה' פתוחה עם כורסאות גדולות, פינת ישיבה סגורה ופרטית מזכוכית שקופה או מבנה גזיבו שמאפשרים ליצור פינות התבודדות נעימות, פינת ישיבה שמתווספת למטבח חוץ ומוסיפה לחוויית הברביקיו. 'טבעי עיצוב גנים' מתכננים פינות ישיבה המותאמות לחוויית הלקוח.

ריהוט ועיצוב משלים לפינת ישיבה

ריהוט גינה יש לתחזק באופן קבוע, כאשר עץ הוא חומר גלם הדורש תחזוקה שוטפת וכך גם ברזל המחליד במהירות יחסית. אלומיניום ונירוסטה הן מתכות שאינן מחלידות אך יש לתחזקן מדי תקופה. רהיטי פלסטיק נחשבים לעמידים ביותר, ובדומה לפלסטיק רהיטי ראטן סינטטיים. גם בבחירת הריפוד לרהיטים יש לשקול את עמידות הריפוד, אם סינטטי או טבעי.

פינות ישיבה לגינה אפשר לעצב באמצעות כמה רהיטים ניידים או באמצעות בניית מבנה קבוע ומקורה. את הפינה אפשר להוסיף ולעצב במגוון אמצעים, אם על ידי בחירת ריהוט גן מעוצב, בחירת קירוי דקורטיבי, הוספת צמחייה או תאורת לילה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193786 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/173142 צפיות
החלקה אורגנית כוללת כמה פורמולות חדשניות להחלקת שיער, המבוססות על רכיבים פעילים טבעיים, בשונה מהחלקות אורגניות שהרכיבים הפעילים שלהן כוללים תרכובות כימיות שונות

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/172730 צפיות
קעקוע קטן הוא בחירה מועדפת על ידי מי שרוצים להסתיר קעקוע ראשון או פשוט מעוניינים בעיצוב מינימליסטי, ועבורם יש מבחר עיצובים שמתאימים במיוחד לקעקועים קטנים.

מאת: רוןבתי מלון05/05/171103 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183321 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171902 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161917 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161740 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/152097 צפיות
כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל? אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה? כל התשובות במאמר

מאת: רובי אוזןעיצוב גינות11/04/151957 צפיות
פרגולה, מעבר להיות הפרקטית מאד, הפכה בשנים האחרונות גם לפריט עיצובי לכל דבר. כשהיא בנויה מעץ ובאופן מתוכנן היטב, היא מוסיפה מראה אלגנטי ומעוצב לגינה או למרפסת, ומספקת אווירה נעימה וחמימה. לפני שאתם מזמינים את פרגולת החלומות שלכם, כדאי לדעת כמה דברים, כדי לוודא שהם אכן מתקיימים וכי ההשקעה שלכם תהיה מבטחת. בין הנושאים שרצי לתת עליהם את הדעת הם סוג העץ, המטרה העיקרית לו משמשת הפרגולה, למשל יותר לנוי או יותר להצללה ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica