חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחינת איכות של דשא סינטטי

מאת: desheozmcעיצוב גינות06/10/20152098 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דשא סינטטי למגוון צרכים


היום כולם משתמשים בדשא סינטטי: פרטיים (לחיפוי גינות, מרפסות, חצרות...), בתי עסק (התקנה בשטח של בית העסק לשדרוג פני האזור), מוסדיים (התקנה במתחמי בתי חולים, בתי ספר, מתנס"ים, גני ילדים, מוסדות חינוך וכו') וציבוריים (התקנת דשא סינטטי בכיכרות ואיי תנועה, מתחמי קניות, גני משחקים, מגרשי ספורט וכו').


כדי שהדשא הסינטטי יאריך ימים חשוב שיהיה באיכות ברמה גבוהה. נכון, דשא סינטטי איכותי יקר יותר, אך מה עשינו בזה אם התקנו דשא סינטטי זול ואחרי שנה צריך להחליף ולחדש אותו? לא חבל?


מהו דשא סינטטי איכותי?


אם כך, מהו דשא סינטטי איכותי ואיך יודעים שאכן הוא כזה?


קודם כל, תקנים. כמו לכל מוצר גם לדשא סינטטי יש תקנים שמלמדים על האיכות שלו. מכון התקנים הישראלי מעניק תעודות רק לדשא סינטטי ברמה גבוהה. פרט לכך, דגמים מסוימים של דשא סינטטי עומדים גם בתקנים אירופאים - כמובן, עדיף שלדשא סינטטי יהיה גם את התקנים הישראליים וגם את התקנים האירופאיים.


דשא סינטטי באיכות גבוהה מתאפיין בצפיפות סיבים גבוהה, כלומר, הסיבים ממוקמים קרוב אחד למשנהו. שנית, הסיבים, ללא קשר לאורכם, צריכים לשמור על הזקיפות שלהם לאורך זמן. עם זאת, חשוב לדעת כי פותחו דגמים של דשא סינטטי במיוחד לביצוע פעילות אינטנסיבית על גביהם (כמו במקרה של דשא סינטטי למגרשי ספורט), לעומתם דגמים אחרים אינם מותאמים למשחקי ספורט מקצועיים.


בנוסף, דשא סינטטי איכותי שומר על צבע חזק לאורך זמן ולא דוהה בשמש.


פרט לכך, דשא סינטטי ברמה גבוהה צריך להיות עמיד לבלאי טבעי ולפגעים פיזיים עקב מזג אוויר בעייתי ומקרים של ונדליזם. העמידות של דשא סינטטי נמדדת בכמה מישורים: עמידות לבעירה, עמידות בקרני UV, עמידות בפני תלישה וכו'.


אל תחסכו - השקיעו בדשא סינטטי איכותי וכך תוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן בלי צורך לחדש, להחליף ולהתקין דשא סינטטי חדש. כל מקום בו מותקן דשא סינטטי מקבל טוויסט מעניין – האזור נראה מסודר ומהודר יותר – אזור עם דשא סינטטי הוא אזור שכיף לשהות בו!

 



תגיות המאמר: דשא סינטטי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דשא עוז מספקת דשא סינתטי, מרבדי דשא סינטטי ומשטחי דשא ירוקים כל השנה
חברת דשא עוז מובילה את תחום הדשא הסינתטי בישראל כבר שנים רבות.
חברת דשא עוז עוסקת אך ורק דשא סינטטי ומעסיקה מקצוענים בתחום הגינון וההתקנה.
שירות הלקוחות של דשא עוז מתחיל משיחת הטלפון הראשונה ונמשך שנים רבות לאחר ההתקנה.
לחברה קו המוצרים הרחב ביותר בארץ, מלאי תמידי ואפשרות להנות מהתקנה מקצועית כבר בימים הקרובים.
בימים של חיסכון במים, ייבוש גינות פרטיות וציבוריות,חובה עלינו לקחת בחשבון את הפתרון האולטימטיבי,של
התקנת דשא סינטטי לגינה עם חסכון אדיר במים.
אז כשחושבים על כרי דשא סינטטי, התקשרו לדשא עוז 2600*
דשא עוז מספר 1 בדשא סינתטי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת desheozmc

מאת: desheozmcגינון30/12/12807 צפיות
מה הקשר בין מחסור במים למחסור בזמן? התשובה היא דשא סינטטי. דשא סינטטי הוא הפתרון לשתי הבעיות הללו. אלו בעיות שכולנו סובלים מהם ואצלנו בדשא עז נשמח לעזור לכם לפתור אותן.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גינות

מאת: עידן אברהמיעיצוב גינות21/10/183324 צפיות
קירוי של בריכה ניתן לבצע בקלות רבה על ידי שימוש בפתרונות מקוריים ומתקדמים שאפשר להשיג בקלות . ישנם סוגים שונים של קירוי על ידי הקמה של סככה אך הדרך הקלה והמהירה ביותר לביצוע היא קירוי בריכה. כאשר אנו מעוניינים להכשיר את הבריכה הפרטית או הציבורית שלנו לשימוש ישנם כמה דברים שיש לדאוג להם. על רב הדברים יש לנו שליטה אך מה לעשות כאשר מזג האוויר לא משתף פעולה והורס לנו את התכניות.

מאת: eyalfatranעיצוב גינות16/11/171903 צפיות
עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/162001 צפיות
פינת ישיבה לגינה אפשר לתכנן בסגנונות שונים, בהתאם לשטח הגינה ולטעם האישי, לבנות מחומרי גלם שונים ולעצב באמצעות אלמנטים דקורטיביים

מאת: רוןעיצוב גינות25/07/161917 צפיות
מסלעת גינה היא אלמנט דקורטיבי המשלב סלעים טבעיים וסוגי צמחייה מגוונים. לעיצוב המסלעה אפשר להוסיף תאורת לילה המעניקה אפקט מרשים

מאת: ניב אבןעיצוב גינות27/05/161740 צפיות
עבדו לפי הכללים הבאים כדי לשמר את רצפת דק אורן שנמצאת אצלכם

מאת: יובל ברעיצוב גינות14/12/152054 צפיות
המרפסת הינה אחד הדברים המכריעים ביותר כאשר אנחנו רוכשים בית, לא אחת המרפסת משמשת אותנו לפנאי, לאירוח ועוד מגוון שימושים

מאת: רובי אוזןעיצוב גינות11/04/151960 צפיות
פרגולה, מעבר להיות הפרקטית מאד, הפכה בשנים האחרונות גם לפריט עיצובי לכל דבר. כשהיא בנויה מעץ ובאופן מתוכנן היטב, היא מוסיפה מראה אלגנטי ומעוצב לגינה או למרפסת, ומספקת אווירה נעימה וחמימה. לפני שאתם מזמינים את פרגולת החלומות שלכם, כדאי לדעת כמה דברים, כדי לוודא שהם אכן מתקיימים וכי ההשקעה שלכם תהיה מבטחת. בין הנושאים שרצי לתת עליהם את הדעת הם סוג העץ, המטרה העיקרית לו משמשת הפרגולה, למשל יותר לנוי או יותר להצללה ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica