חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מטפלים בבלמים במרכב

משרד התחבורה מדי פעם מפרסם קריאות לבעלי רכב, אשר מצביעות על ליקויים או חשד לליקויים בכלי הרכב, אשר מצריכים הגעה בדחיפות לבדיקה וטיפול אצל מוסך היבואן. עם זאת, מומלץ לגשת למוסך לבדיקה כללית ובדיקה של מערכת הבלמים, בכל חשד לבעיה או גילוי התנהגות חריגה של הבלמים, מבלי לחכות מכיוון שלתקלות במערכת הבלמים עלולות להיות תוצאות הרסניות. תקינות מערכת הבלמים הינה חשובה ביותר מבחינה בטיחותית, מפני שהיא מאפשרת בקרה על תנועת הרכב, ותקלות בה עלולות לגרום נזק לרכב ולסכן את הנוסעים בו.

חשוב להקפיד על עריכת בדיקה תקופתית של מערכת הבלמים בזמן, כדי לאתר ולמנוע מראש ככל הניתן בעיות. בדיקת מערכת הבלמים אשר מתרחשת אצל מוסך סקודה בירושלים, למשל, כרוכה בפירוק של הגלגלים, והיא כוללת: ניקוי הבלמים, בדיקה פיזית של הבלמים, בדיקת נוזל הבלמים, בדיקת תקינות צינוריות נוזל הבילום לאיתור נזילה אשר עלולה לפגום ביכולת הבלימה של הרכב, החלפת נוזל הבלמים, בדיקת מערכת הבלמים ברכב באופן עצמאי ועוד. בנוסף לבדיקות אשר נערכות במוסך באופן קבוע, בעלי רכב יכולים לבצע בעצמם בדיקה שגרתית של מפלס נוזל הבילום, אשר אמור להיות קבוע. במידה וישנו איבוד נוזל, מומלץ לגשת בהקדם לבדיקת תקינות מערכת הבלמים באחד המוסכים הקרובים אליכם.

חשוב לדעת כי טיפול במערכת הבלמים אינו חייב להיעשות במוסך היבואן, אלא בכל מוסך מורשה על ידי משרד התחבורה. מומלץ לבחור במוסך אשר מתמחה בטיפול בסוג הרכב הספציפי, דוגמת מוסך הונדה בירושלים. לא פעם, מוסך אשר מנוסה בטיפול בסוג הרכב שלכם יוכל להעניק לכם שירות מקצועי ברמה לא פחות טובה ממוסך היבואן, ובעלות נמוכה יותר.

טיפול בתקלות מסוימות מצריך לא פעם אבחון מתקדם באמצעות מכשור טכנולוגי המיועד לאיתור תקלות רכב. כיום, בכל מכונית חדשה אשר יוצאת לשוק מותקן מחשב רכב מתקדם אשר אחראי על מכלול הפעולות שמבצע הרכב, החל מהצתת המנוע ועד ניהול וסנכרון כל מערכות הרכב. לכן, איתור תקלות הקשורות למחשב הרכב ותיקונן מצריכים אבחון רכב ממוחשב. בעיות רכב נוספות, דוגמת תקלות במערכת ההזרקה, יכולות גם הן להצריך דיאגנוסטיקה ממוחשבת.

חשוב להקפיד על ביצוע טיפול תקופתי לרכב בהתאם להוראות היצרן, ולא לדחות זאת למועד מאוחר יותר. עם זאת, יש לזכור כי המלצות יצרן הרכב מבוססות על נתונים ממוצעים. יתכן ובהתאם לנתונים שונים הנוגעים לאופן בו אתם עושים שימוש ברכב, תצטרכו לבצע בדיקות תקופתיות בתדירות גבוהה או נמוכה יותר מהוראות היצרן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לב גן, מוסך בירושלים, מספק מגוון שירותים מקצועיים לרכבים יפניים וקוריאניים: מאזדה, יונדאי, טויוטה, קיה, מיצובישי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוסך לב גן

מאת: מוסך לב גןרכב09/07/172562 צפיות
ביקור במוסך מרתיע לא מעט בעלי רכב בירושלים, ובעיקר מקנן בהם הפחד ליפול קורבן לרמאות מצד המוסך. למרבה הצער, יש מקרים מסוג זה, אך נרצה להאמין כי המוסכים פועלים באופן מקצועי ואמין. כדי להקטין את הסיכוי ליפול קורבן ולהגביר את הביטחון של בעלי רכב, באפשרותם לבצע מספר בדיקות.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204156 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica