חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוסך בירושלים

מאת: מוסך לב גןרכב09/07/20172566 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביקור במוסך מרתיע לא מעט בעלי רכב בירושלים, ובעיקר מקנן בהם הפחד ליפול קורבן לרמאות מצד המוסך. למרבה הצער, יש מקרים מסוג זה, אך נרצה להאמין כי המוסכים פועלים באופן מקצועי ואמין. כדי להקטין את הסיכוי ליפול קורבן ולהגביר את הביטחון של בעלי רכב, באפשרותם לבצע מספר בדיקות.

הפרמטר הראשון בבחירת מוסך הוא כמובן לוודא שהמוסך מתמחה בטיפול בסוג הרכב המדובר. לדוגמה, בעל רכב טויוטה יחפש כמובן מוסך טויוטה בירושלים ולא מוסך המתמחה בסוג רכב אחר. עם זאת, אין משמעות הדבר שהאפשרות המומלצת תמיד היא בהכרח מוסך היבואן. קיימים מוסכים כלליים אשר מעניקים טיפולים מקצועיים וטובים לא פחות ממוסכי היבואן, ולרוב, במחירים זולים באופן משמעותי.

אם אתם בעלי רכב פיג'ו, למשל, כדאי להשוות בין מספר מוסכים המטפלים ברכב מבית היצרנית פיג'ו, ולכלול בכך את מוסך היבואן וכן מוסכים כלליים, ורק אח"כ להחליט היכן לטפל ברכב. לא פעם, מוסך פיג'ו בירושלים שהינו מוסך כללי יגבה תעריף שעת עבודה נמוך יותר וכן עלות נמוכה יותר עבור חלקי החילוף מה שיכול להתבטא בהוצאה נמוכה כדי מאות ואף אלפי שקלים בין מוסך למוסך.

חשוב לציין כי על פי חוק, כל בעל רכב רשאי לטפל ברכבו בכל מוסך, גם אם אינו מוסך היבואן, מבלי לאבד את אחריות היבואן/יצרן, וזאת כל עוד מדובר על מוסך מורשה, כלומר מוסך המחזיק ברישיון של משרד התחבורה לעבוד בתחום. כדי לוודא שאתם מוגנים בחוק ויכולים לפנות לערכאות במקרה חלילה של נזק לרכב, בדקו באתר משרד התחבורה כי מדובר במוסך מורשה.

בין אם תחליטו להכניס את הרכב למוסך יבואן או מוסך כללי, מעבר להצעת המחיר, כדאי להתרשם מחוות דעת של בעלי רכב שטיפלו במכונית במקום כדי להתרשם מרמת המקצועיות והאמינות. כיום, יותר מבעבר, קל לעשות זאת הודות לרשת האינטרנט. אתרים, פורטלים ומדיות חברתיות יספקו לכם מידע על כל מוסך, בין אם אתם מחפשים מוסך סיטרואן בירושלים, מוסך מיצובישי, קיה או כל סוג רכב אחר.

אלמנט אחר שיכול להשפיע על בחירת המוסך הוא סוג התקלה והמידה בה המוסך מתמחה בטיפול בתקלות מסוג זה. לדוגמה, עבור תקלות חשמל, יש לבחור מוסך שבצוותו חשמלאי רכב מוסמך וציוד דיאגנוסטיקה ממוחשבת מתקדם לאיתור, אבחון וטיפול מהיר בתקלה. כך גם בנושא של מיזוג אוויר לרכב, פחחות רכב או כל סוג טיפול אחר. גם כאן, ניתן ללמוד מניסיון העבר של לקוחות קודמים המפרסמים תגובות וביקורות ברשת האינטרנט לגבי טיפול הרכב ורמת השירות שקיבלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לב גן, מוסך בירושלים, מספק מגוון שירותים מקצועיים לרכבים יפניים וקוריאניים: מאזדה, יונדאי, טויוטה, קיה, מיצובישי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוסך לב גן

מאת: מוסך לב גןתחבורה ורכב - כללי27/10/161141 צפיות
חשוב להקפיד על עריכת בדיקה תקופתית של מערכת הבלמים בזמן, כדי לאתר ולמנוע מראש ככל הניתן בעיות. בדיקת מערכת הבלמים אשר מתרחשת אצל מוסך סקודה בירושלים, למשל, כרוכה בפירוק של הגלגלים, והיא כוללת: ניקוי הבלמים, בדיקה פיזית של הבלמים, בדיקת נוזל הבלמים, בדיקת תקינות צינוריות נוזל הבילום לאיתור נזילה אשר עלולה לפגום ביכולת הבלימה של הרכב, החלפת נוזל הבלמים, בדיקת מערכת הבלמים ברכב באופן עצמאי ועוד.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213824 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213955 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214136 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204603 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195568 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196263 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica